Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Håller inte alls med. De bästa spelarna lägger sig enkelt i närkamper men HIV-Christina filmar rent av. Du kan inte vara så trångsynt så att du inte ser att han fortfarande filmar ? På tal om hans divighet så sitter den fortfarande kvar. I gårdagens match mot Roma så kunde man ju se hans vilda gestikulationer när han inte får bollen. Han klagar konstant och har ett riktigt respektlöst kroppspråk mot både domare och motståndare. Christina förpestar dagens fotboll och är en dålig förebild. Jag tycker självklart att han är en skicklig spelare som inte skulle behöva hålla på så här. Och det smärtar mig väldigt djupt att inte kunna säga att han var värdelös mot Roma för att han gjorde ett mål. Men seriöst, han var förutom målet totalt osynlig och överglänstes av 34-årige Paul Scholes och en Vucinic som inte ens är ordinarie. Så tycker jag iaf !
Han hade ett skott i ribban, ett skott i stolpen, ett mål och en passning som resulterade i fritt läge för Rooney. Så nej, han var inte kass.
Angående debatten om att "han filmar och gnäller, världens bästa spelare gör inte så"
Jo, Maradona blev utbuad. Jo, Maradona filmade. Jo, Maradona gnällde. Maradona sköt t o m folk med luftgevär och tog kokain.
Det är bisarrt att du försöker använda storspelare som något sorts exempel på varför Ronaldo aldrig kan bli världens bästa för att han gnäller på medspelare. Finns det två spelare i världen som symboliserar fusk för massan så är det Rivaldo och Maradona, och är inte just de två ansedda som världens bästa spelare?