2012-09-12, 18:11
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
Ta det inte personligt men det du skrev var en aning luddigt. Det är ganska självklart att det gäller pengar.

Gör jag inte heller. Kände att jag skrev rätt dåligt. Skyller på en jobbig dag.
Citera
2012-09-28, 20:28
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Cristiano Ronaldo - världens bästa fotbollsspelare, enligt mig iaf. Kom tillbaka till United!
Citera
2012-09-28, 21:26
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheManWithNoName
Cristiano Ronaldo - världens bästa fotbollsspelare, enligt mig iaf. Kom tillbaka till United!

Motivering till varför han är bäst?
Citera
2012-09-28, 22:55
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Motivering till varför han är bäst?
Motivering behövs bara till måttliga spelare.
Namnet Ronaldo säger ju allt om hur värdsklass det är över spelaren
Citera
2012-09-28, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Motivering behövs bara till måttliga spelare.
Namnet Ronaldo säger ju allt om hur värdsklass det är över spelaren
Han är en fjant som förstört namnet Ronaldo, som alla nuförtiden associerar till honom istället för den riktige Ronaldo.

Messi är för övrigt överlägsen honom, det har majoriteten varit överens om ett tag nu.
Citera
2012-09-28, 23:46
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viczey
Han är en fjant som förstört namnet Ronaldo, som alla nuförtiden associerar till honom istället för den riktige Ronaldo.

Messi är för övrigt överlägsen honom, det har majoriteten varit överens om ett tag nu.

Elton John hade länge världens mest sålda singel, det betyder inte att det är världens bästa sång genom tiderna.

Det är mer än bara majoriteten som avgör vem som är bäst, det är väldigt lätt och ifrågasätta hur kunnig denna majoritet du snackar om är.
Citera
2012-09-29, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Elton John hade länge världens mest sålda singel, det betyder inte att det är världens bästa sång genom tiderna.
Kan du precisera din analog lite? Vad vill du säga med det i förhållande till mitt inlägg?
Citat:
Det är mer än bara majoriteten som avgör vem som är bäst, det är väldigt lätt och ifrågasätta hur kunnig denna majoritet du snackar om är.
Poängen var att det knappt är någon diskussion längre, i princip alla experter och fotbollskunniga anser att Messi>Cristiano. De enda som inte håller med är de 12-åriga tjejerna i hans Facebookgrupp.
Citera
2012-09-29, 00:09
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Kan du precisera din analog lite? Vad vill du säga med det i förhållande till mitt inlägg?

Poängen var att det knappt är någon diskussion längre, i princip alla experter och fotbollskunniga anser att Messi>Cristiano. De enda som inte håller med är de 12-åriga tjejerna i hans Facebookgrupp.

Vem är alla experter, snälla nämn 10 av dessa? Nämn inga Barca sympatisörer bara.

Allt man hör är argentinare och Barca supporters som uttalar sig och portugiser och Madrid supporters.
Citera
2012-09-29, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Vem är alla experter, snälla nämn 10 av dessa? Nämn inga Barca sympatisörer bara.
Orkar inte leta fram 10 experter åt dig, lär dig googla. Varför just 10 experter förresten? Vet du hur många artiklar det finns om Messi vs Ronaldo?
Citat:
Allt man hör är argentinare och Barca supporters som uttalar sig och portugiser och Madrid supporters.
Oj, vad smart du är. Undra varför? Kanske för att de är de enda som bryr sig i den frågan. Sluta särskriv förresten.
Citera
2012-09-29, 00:48
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Orkar inte leta fram 10 experter åt dig, lär dig googla. Varför just 10 experter förresten? Vet du hur många artiklar det finns om Messi vs Ronaldo?

Oj, vad smart du är. Undra varför? Kanske för att de är de enda som bryr sig i den frågan. Sluta särskriv förresten.

Ja, om du inte förstått poängen med det jag skriver till dig så kommer du nog aldrig begripa det. Du påstår att en stor majoritet har enats om att Messi är bäst, när jag ber dig hitta alternativ som stryker ditt påstående utan att ta med partiska tyckare så väljer du istället för att anta utmaningen kommentera det språkliga kl 01.00 en fredagskväll på ett tveksamt forum.
Citera
2012-09-29, 10:19
Medlem
Zog Ruless avatar
Messi vann det här priset för tredje gången i rad, Ronaldo kom tvåa, långt efter Messi.

http://www.totalbarca.com/2012/news/messi-wins-the-third-onze-dor-in-a-row/

Vet inte vilka som röstar.
Citera
2012-09-29, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Messi vann det här priset för tredje gången i rad, Ronaldo kom tvåa, långt efter Messi.

http://www.totalbarca.com/2012/news/messi-wins-the-third-onze-dor-in-a-row/

Vet inte vilka som röstar.

Journalister antagligen? det är ju en tidning som delar ut priset. Måste nog hålla med ändå - 1: Messi, 2: Ronaldo , 3: Falcao.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in