2012-09-05, 08:32
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielAlves
''Trelleborg tar in riskkapital för att värva Ronaldo''

Tid kvar på kontraktet?

2 år tror jag.
Citera
2012-09-05, 15:43
Medlem
Akiyoshis avatar
Citat:

Ronaldo har dementerat att det skulle handla om pengar.

OK. Case closed? Knappast.
Citera
2012-09-05, 15:48
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle

2 år tror jag.

Ronaldo har kontrakt till 2015.

http://www.transfermarkt.de/en/cristiano-ronaldo/profil/spieler_8198.html

Citat:
Ursprungligen postat av Akiyoshi
OK. Case closed? Knappast.

För det första, lär dig citera. För det andra, så har jag inte sagt att allt är klart bara för att Ronaldo sagt att det inte handlar om pengar. Jag tog upp topplönerna och där syns det att Ronaldo hamnar ganska långt ned samtidigt som jag påpekade att han själv sagt att det inte handlar om pengar.
Citera
2012-09-08, 14:17
Bannlyst
1 mål mot Luxemburg, en godkänd insats av Ronaldo
Citera
2012-09-08, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalasfilm
1 mål mot Luxemburg, en godkänd insats av Ronaldo
Luxenburg är inte att leka med, så plus i kanten till CR.
Citera
2012-09-08, 20:49
Medlem
Förstår inte den här uppståndelsen med att Ronaldo inte tjänar bäst. Haha ärligt talat. Vad tänker människor med ?

Ronaldo tjänar överlägset mest i Europa genom reklamkontrakt + sitt kontrakt med Real. Runt 400 miljoner kronor per år. Tror ni ärligt talat att det skulle handa om någon löneförhöjning med några miljoner ? Med vad 10 miljoner så att han överstiger Zlatan ?

Citera
2012-09-08, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson
Luxenburg är inte att leka med, så plus i kanten till CR.

Jadå
Citera
2012-09-08, 23:49
Medlem
Karol.s avatar
Det här var väldigt fint skrivet om Ronaldo https://pbs.twimg.com/media/A2TH0KvCYAAa8fp.jpg:large
Citera
2012-09-09, 03:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Det här var väldigt fint skrivet om Ronaldo https://pbs.twimg.com/media/A2TH0KvCYAAa8fp.jpg:large

Väldigt fint.

Sen man måste bara älska de som kallar Cristiano för bög. Såg det senast idag på Barcelonas svenskafans forum. Fråga mig inte vad jag gjorde där. Första och sista gången.
Citera
2012-09-09, 03:59
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Cristiano Ronaldo är världens största idrottsman, det är ett faktum. Han kanske inte får världens största lönekuvert från sin klubb, men han drar med all säkerhet in störst summor i hela fotbollsvärlden. Ronaldo är en mediakung likt Beckham, han har kontrakt med Armani, Bugatti och många andra stora företag, 2-3 miljoner € extra per år gör honom varken rikare eller fattigare.

Problemet med Real är något personligt, han känner sig förmodligen inte tillräckligt uppskattad av de höga hönsen, tror inte det är någon big deal.

Ronaldo verkar vara en underbar snubbe som är väldigt god och givmild, jag vet att det sticker i ögonen på alla svennebananer när en vältränad kille med lite för mycket gelé i håret från ett sydlänskt land är så pass framgångsrik.

"Han presterar ju aldrig i stora matcher"

- Avgjorde Copa Del Rey mot Barcelona med en nick på extratid.

- Avgjorde ligan 2011/2012 med sitt 1-2 mål på Camp Nou.

- Avgjorde supercopan mot Barcelona med ett mål i vardera match.

Fortsätt leva i förnekelse, uppskatta istället denna övermänniska som är skapt för att befrukta era flickvänner.
Citera
2012-09-09, 15:14
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Cristiano Ronaldo är världens största idrottsman, det är ett faktum. Han kanske inte får världens största lönekuvert från sin klubb, men han drar med all säkerhet in störst summor i hela fotbollsvärlden. Ronaldo är en mediakung likt Beckham, han har kontrakt med Armani, Bugatti och många andra stora företag, 2-3 miljoner € extra per år gör honom varken rikare eller fattigare.

Problemet med Real är något personligt, han känner sig förmodligen inte tillräckligt uppskattad av de höga hönsen, tror inte det är någon big deal.

Ronaldo verkar vara en underbar snubbe som är väldigt god och givmild, jag vet att det sticker i ögonen på alla svennebananer när en vältränad kille med lite för mycket gelé i håret från ett sydlänskt land är så pass framgångsrik.

"Han presterar ju aldrig i stora matcher"

- Avgjorde Copa Del Rey mot Barcelona med en nick på extratid.

- Avgjorde ligan 2011/2012 med sitt 1-2 mål på Camp Nou.

- Avgjorde supercopan mot Barcelona med ett mål i vardera match.

Fortsätt leva i förnekelse, uppskatta istället denna övermänniska som är skapt för att befrukta era flickvänner.

Exakt, dessutom så nätade han i tre raka El Clasico ifjol medan Messi gick mållös i samtliga tre
Citera
2012-09-10, 10:00
Medlem
elitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Exakt, dessutom så nätade han i tre raka El Clasico ifjol medan Messi gick mållös i samtliga tre
Instämmer med er, Otrolig fotbollsspelare!
Glöm även inte hans matcher i sommarens EM. Målen mot Holland minns jag med ett stort leende på läpparna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in