2006-07-06, 12:50
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
"Fast det r klart nr man ligger under i en s viktig match s kanske man gr vad man kan fr att kvittera"

Vad menar du egentligen med denna mening?

Skulle gissa p att han menar att om man ligger under i en semifinal i VM s r det "enklare" att filma fr att f en straff och drigenom en kvittering.

Med enklare s menar att jag man slnger sig i lgen man inte gjort annars.
Citera
2006-07-06, 12:51
Medlem
Blackbeards avatar
dvs.... ibland r det OK att vara osportslig.
Citera
2006-07-06, 12:54
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackbeard
dvs.... ibland r det OK att vara osportslig.

Jag sger inte att det r okej. Men jag sger att det kan vara anledningen.
Citera
2006-07-06, 12:56
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Skulle gissa p att han menar att om man ligger under i en semifinal i VM s r det "enklare" att filma fr att f en straff och drigenom en kvittering.

Med enklare s menar att jag man slnger sig i lgen man inte gjort annars.

den enklare vgen r oftast inte den rtta vgen..Du fr din kvittering men du fr ngt annat p vgen som r frakt mot din personlighet.Personlighet r ganska viktig i fotboll.Som dom sa hr i Tyskland igr:Ronaldo borde kolla p Zidane och hans personlighet.Aldrig ett ont ord om Zidane bland fansen.Han skter sig perfekt.Frsker inte pverka domaren och filmar inte.Inga ronhngen och spelar fotboll som en gud.
Citera
2006-07-06, 13:02
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
den enklare vgen r oftast inte den rtta vgen..Du fr din kvittering men du fr ngt annat p vgen som r frakt mot din personlighet.Personlighet r ganska viktig i fotboll.Som dom sa hr i Tyskland igr:Ronaldo borde kolla p Zidane och hans personlighet.Aldrig ett ont ord om Zidane bland fansen.Han skter sig perfekt.Frsker inte pverka domaren och filmar inte.Inga ronhngen och spelar fotboll som en gud.

Sa inte att det var ok eller den rtta vgen, dock kan det va en frklaring till varfr han gr s.

Tycker Zidane r en underbar fotbollspelare men att han inte frsker pverka domaren vet jag inte....
Citera
2006-07-06, 13:03
Medlem
Blackbeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Jag sger inte att det r okej. Men jag sger att det kan vara anledningen.

Det gr ingen som helst skillnad i frgan vilken osportlig ynkrygg Ronaldo r. spelar vl fr fan ingen roll vad han n har fr anledning
Citera
2006-07-06, 13:10
Medlem
dumkopfs avatar
Fr att alla flickvnner kollar p fotboll bara fr att f se Ronaldo. Mnnen blir svartsjuka
Citera
2006-07-06, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumkopf
Fr att alla flickvnner kollar p fotboll bara fr att f se Ronaldo. Mnnen blir svartsjuka

Det roliga r att just det hr argumentet dyker upp ofta nr man pratar med portugiser.
Citera
2006-07-06, 14:08
Medlem
Fula Gubbens avatar
Fantastisk spelare med ett omoget intellekt. Om han inte gr bort sig i karriren eller arrogansen kommer han att vara en av vrldens 5 bsta vid 25.

England r kanske inte sker mark fr den gode Cristiano lngre . La Liga borde vara perfekt.

- F.G
Citera
2006-07-06, 14:57
Medlem
timehunters avatar
Ronaldo r en gnllig barnunge med stort humr som r bra p och filma men han r ocks en grymt bra fotbollsspelare.
Citera
2006-07-06, 15:25
Medlem
C Ronaldo vcker knslor iallafall
Hade varit kul att se hur det hade ltit hr om han hade spelat fr Sverige och lyckats f med sig straffar i landslaget.
Att vara s ung och stta en avgrande straff mot England i en VM-kvartsfinal r imponerande. T.ex. Zlatan drog sin straff upp p lktaren mot Holland EM2004...
Sen fr att nmna ngot om matchen igr och de portugisiska filmningarna.
Ofta tnkar man som spelare att eftersom motstndarna ftt en straff, s blir det drmed lttare att sjlv f straff, fr att domaren p s stt ska "kompensera". Tanken kanske inte lter s logisk, men den finns dr, vilket leder till mrkliga situationer dr man vill ha straff fr precis allting som hnder i straffomrdet.
Citera
2006-07-06, 16:37
Medlem
rigbos avatar
En typisk situation med Cristiano Ronaldo:

http://img.photobucket.com/albums/v1...83/RONALDO.gif
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem