Är nu i del 2 av 2 i Rättegångsappen på tuben.
En tanke: Lyssnar på Magnus, infektionsläkare, som säger att
"nej, grön kan man inte bli av det D led av"....
Men det här kanske är ett litet kuriost sidospår: Vet att folk
som uppträder inför kameror som får foundation, ett underlag
på huden i make-up-sekvensen innan studion, och den ger ett
blekt intryck, vilket förbättrar ljusvinklar, etc...Välkänt.
"Man blir grön i ansiktet av rädsla eller illamående". Inget konstigt.
Sen kan det bero på hudtoner också. Och det här verkar har varit
ett långt gången infektion.
05:51:09 - Magnus, Vittne, infektionsläkare.
https://www.youtube.com/watch?v=QfAa5KXA5sk
Men gode tid, går någon omkring och luktar lik är det ju
något som är väldigt fel.
06:12:42 - Malin, Vittne
https://www.youtube.com/watch?v=QfAa5KXA5sk
Malin är ett intressant vittne i den här mycket sorgliga historien.