2022-09-01, 17:42
Medlem
gubbroras avatar
Och det är ett bra exempel på varför SD inte är regeringsdugliga
Citera
2022-09-01, 17:43
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det är inte jag som har bestämt att det finns lågstatusyrken. Ja, för att han drog ett nazistskämt som kan kosta SD valet. Det är uppenbart att han är alldeles för omogen för att arbeta i riksdagen. Han förtjänar att arbeta i ett låglöneyrke.

”Det är inte jag som säger…”, är du socialdemokrat eller? Stå för vad du skriver om du har någon typ av ryggrad.

Du har fått se ett mail från denna person och du kan redan sätta en diagnos på att han är för omogen för det han gör. Vet du vad denna personens arbetsuppgifter är?
Citera
2022-09-01, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen-vk
Vilken idiot. Sådana människor önskar jag inte ha i en regering.

Blir svårt för SD att trolla bort ännu ett rötägg i partiet.

Typ.
Citera
2022-09-01, 17:47
Medlem
Noterar att idiotministern redan har twittrat om lögnen. Skamligt!
Citera
Medlem
ChiCoLas avatar
Vad ska Jimmie göra?
Gråta och skrika på Per Bolund ”jaaag är inte bruuun ”

SD är en samling bönder, svagbegåvade muppar. Och ja, jag menar mest väljarna. Politikerna är smarta som får lite bidrag samtidigt som de får lite fame.

Men Trump lyckades ju samla samma folk i USA. Så ah Fläsk-Jimmie kanske lyckas med något. Segt att han ALDRIG kommer bli statsminister . Så det är inte ens tvek på att det blir en röd regering igen.
Citera
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
”Det är inte jag som säger…”, är du socialdemokrat eller?

Du har fått se ett mail från denna person och du kan redan sätta en diagnos på att han är för omogen för det han gör. Vet du vad denna personens arbetsuppgifter är?

Jag har en förmåga att kunna läsa människor. Jag vet inte vad hans arbetsuppgifter är men jag är säker på att alla med en normal hjärna kan göra samma jobb utan att dra dåliga skämt, särskilt nazistskämt, några veckor före ett allmänt val.
Citera
2022-09-01, 17:48
Medlem
Väljarna är hel eller halvidioter med rasism och hat som enda drivkraft i livet medan ledningen är välutbildade sociopater med total likgiltighet mot medmänniskor.
Citera
2022-09-01, 17:49
Medlem
KlappMungons avatar
Jag tycker faktiskt SD har förtjänat rätten att skämta på det här viset.

Tyvärr har många vänstertomtar svårt att förstå att skämtet inte är ett hån mot judar utan en drift med vänstertomtars ständiga nazistkort.
Citera
2022-09-01, 17:49
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Det här kommer Lööf, Maggan och sossarna att gotta sig åt länge. Jimmie lär garanterat få denna episod upptryckt i ansiktet i många debatter framöver. Tragiskt och det luktar någon form av sabotage annars är ju denna tjänsteman totalt korkad.
Senast redigerad av CMC-Urgayle 2022-09-01 kl. 17:52.
Citera
2022-09-01, 17:51
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Som det ser ut nu har sådana petitesser ett mindre värde. Det spelar mindre roll när landet ser ut som det gör.
Citera
2022-09-01, 17:51
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Jag har en förmåga att kunna läsa människor. Jag vet inte vad hans arbetsuppgifter är men jag är säker på att alla med en normal hjärna kan göra samma jobb utan att dra dåliga skämt, särskilt nazistskämt, några veckor före ett allmänt val.

Kul att du är så duktig, grattis!

Med din förmåga, hur kom du fram till att alla med ”en normal hjärna” klarar av att göra hans jobb?
Citera
2022-09-01, 17:53
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ja, det förklarar saken, men det förklarar inte varför han skämtade om Nazityskland. Har man en sådan humor ska man inte jobba i riksdagen enligt mig. Han ska jobba som busschaufför eller soppgubbe eller något annat lågstatusyrke.
Ser inte något skämt om nazityskland. Han beskriver konfliktens inledning ganska korrekt och vill bjuda på fika med anledning av Veterandagen i kampen för Republiken Polens självständighet som infaller 1:a September. Han har polsk bakgrund och för honom och andra polacker är syftet med inbjudan självklar medan det i en svensk kontext kan missförstås om man så önskar utan den fullständiga informationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in