2023-02-28, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Loreens Tattoo fr uppmrksamhet p Billboard.com

Tipsas om det P 10 nya pop ltar

Vi r dumma i huvudet om vi inte skickar henne. Och hoppas folk inte glmmer rsta fr de tror hon vinner nd, ni som vill se henne som vinnare mste rsta.

Ska vi vara s som mnga tyvrr ser svenskar , inte vilja vinna utan det viktigaste r att vi r med och skickar folk som frtjnar det fr det ska va rttvist och skicka norskarna eller tjejen frn Ukraina .alla ska med? Eller ska vi tnka p oss sjlva? Att vi faktiskt VILL vinna? Jantelag hit och dit, vill vi VINNA och inte gra bort oss frn resten av vrlden som redan lskar Tattoo s skickar vi Loreen..

Jag tror norska bidraget med Alessandra r vinnaren annars, den enda som iallafall har en chans att ta ner henne p jorden r Loreen.
Om du tror s starkt p Norge kan du f bra odds inbrdes mot andra lnder. 2.60 p att de slr ukraina och 3.50 att de slr finland..inget jag rekommenderar, men om du verkligen tror p den 🙂
Citera
2023-02-28, 18:14
Medlem
Det r redan avgjort att Loreen tar hem finalen... s verlgset etta hos spelbolagen.
Citera
2023-02-28, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Om du tror s starkt p Norge kan du f bra odds inbrdes mot andra lnder. 2.60 p att de slr ukraina och 3.50 att de slr finland..inget jag rekommenderar, men om du verkligen tror p den 🙂

Jag tror bara p Loreen
Citera
2023-02-28, 19:16
Medlem
Citat:
Jag tror bara p Loreen
Samma hr. Men de dr oddsen har inte med Sverige i berkningen. Bara land mot land mellan de dr tv.
Fr min del fr det vldigt grna bli Sverige etta och Finland tva. Blir kul oavsett 🙂
Citera
2023-02-28, 20:06
Medlem
r detta Loreens fjrde deltagande i Mello?
Citera
2023-02-28, 20:09
Medlem
Citat:
Jag tror bara p Loreen

Jag med. Hoppas innerligt vi skickar henne.
Citera
2023-02-28, 20:10
Medlem
Anledningen till att Loreen inte vann frra gngen hon var med var fr att G:son inte var med och skrev lten. Nu r han en av ltskrivarna s d br Loreen vinna.
Citera
2023-02-28, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
r detta Loreens fjrde deltagande i Mello?
Ja. Hon vann andra gngen.
Citera
2023-02-28, 21:56
Medlem
Snubchurps avatar
Loreens lt r otroligt vlproducerad och det finns en intelligens i produktionen dr man nstan omrkbart smugit in delar frn ABBA. Tror att det igenknningsfaktorn som gr att folk verkligen gillar lten. Dels hr vi delar av The Winner takes it all och pianot som ligger med strre delen av lten har den dr ABBA-klangen som de allra flesta knner igen.
Citera
2023-02-28, 22:51
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Loreens lt r otroligt vlproducerad

r det bara jag - eller byggs lten inte upp p ett lite konstigt stt infr vers 2? Det blir en upptrappning i melodin under frsta refrngen (likt en klubblt) och man frvntar sig att det kommer komma en ytterligare niv, men allt faller pladask, och det blir en lugn vers dr Loreen gr sig redo fr d***ystyle istllet.

Har kikat p en hel del reaktionsvideos frn utlandet, och de flesta verkar ocks tro det kommer komma en ytterligare vxel "oooh here it comes"... Men s hnder inget. Lite antiklimax ver det hela.
Citera
2023-02-28, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
r det bara jag - eller byggs lten inte upp p ett lite konstigt stt infr vers 2? Det blir en upptrappning i melodin under frsta refrngen (likt en klubblt) och man frvntar sig att det kommer komma en ytterligare niv, men allt faller pladask, och det blir en lugn vers dr Loreen gr sig redo fr d***ystyle istllet.

Har kikat p en hel del reaktionsvideos frn utlandet, och de flesta verkar ocks tro det kommer komma en ytterligare vxel "oooh here it comes"... Men s hnder inget. Lite antiklimax ver det hela.
Det r en mrklig lt. Den har vxt p mig men jag hller med om att halva lten saknas, det behvs en extended p 6 minuter.
1.2 miljoner views nu. Meningsls final.
Citera
2023-02-28, 23:19
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Jo, det reagerade jag p efter flera lyssningar. Jag tycker sjlv det skapar lite mer nyfikenhet p vad som hnder hrnst och man lyckas spara p krutet till sista lyftet vilket jag tycker blir rtt effektfullt. Uppbyggnadsttet behver inte vara nagitivt fr lten med andra ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in