2023-03-20, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Jag syftade inte riktigt p att du skulle ha psttt att Mello blivit smre, det var mer som ett generellt uttalande kring andra som jag sett eller hrt sga s. Kul att vi hller med!
Hller med!!
Citera
2023-05-08, 07:36
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nyheter, sociala medier-algoritmer, musikvrlden, trender, woke-agendan som ska genomsyra precis allt inkl. att mn numera tvlar i kvinnosport. Det knns som att det mesta vi blir serverade av TV, tidningar och sociala medier bara r hjrntvtt. Dit hr i hgsta grad Mello som bara r trams nufrtiden och dr inte sngerna spelar roll utan vem/vad som framfr dem.

Det kanske r svrt fr dig att ta in men enda lsningen r att stnga ned Internet. Fr gott.
Citera
2023-05-08, 07:58
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Varfr finns begrepp som playback och singback?
Varfr inte spela live med orkester?
Det vore vl mnskligare?
Citera
2023-05-22, 13:03
Medlem
Finns det ngon video p mannen som stormade under Loreens framtrdande?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...scenen-stormas

Tack p frhand!
Citera
2023-07-03, 17:54
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofDemocracy
Varfr finns begrepp som playback och singback?
Varfr inte spela live med orkester?
Det vore vl mnskligare?

Fr att melodifestivalen har kuppats av discobgar. Kom och tnka p Christer Bjrkman idag nr jag hrde hans lt Imorgon r en annan dag. P den tiden var han heterosexuell. Och sjunger som ni vet om en flicka. Texten s hr eftert frstr folk bttre nu nr han r ute ur garderoben fr gott. Eller gott r det ju inte. r ju han som frstrt melodifestivalen. Kommer ihg skandalen 1996 nr han tittade ut ur garderoben fr att stnga in sig igen. 10r senare 2006 tog han ver melodifestivalen och alla vet ju vilken bgpropaganda det blivit. Discobgar och som Dan Eliasson skulle sga, discofittor. Lesbianer.

Det finns en flicka som jag gr till ibland
Hon tycker om mig fr jag gr vad jag kan
I hennes tystnad finns s mycket jag vill veta
S jag stannar hela natten fast vi r som eld och vatten

Med att han gjorde vad han kunde. Knullade han flickan med en strapon/lskuk eller vad det nu heter?

In med bgarna i garderoben igen. Melodifestivalen r ingen bgporrsfestival. Tnk p barnen.
Senast redigerad av PingPongZong 2023-07-03 kl. 17:57.
Citera
2023-07-03, 18:04
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Finns det ngon video p mannen som stormade under Loreens framtrdande?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...scenen-stormas

Tack p frhand!

Dyker inte dessa upp i alla tv program nufrtiden? Lets dance och Allsng p Skansen. Inte fr jag ser dessa program. Lngre. Det r frstrt allting. Lasse Horhagen var ju bra p Allsngen. Han skulle jag vilja se som programledare i melodifestivalen.

Helvete. Trodde det hr var en allmn trd om melodifestivalen? Har ni skrivit ver 6000 inlgg om 2023 rs melodifestival? Ni r fan inte riktiga ni.
Senast redigerad av PingPongZong 2023-07-03 kl. 18:11.
Citera
2023-07-04, 11:13
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Fr att melodifestivalen har kuppats av discobgar. Kom och tnka p Christer Bjrkman idag nr jag hrde hans lt Imorgon r en annan dag. P den tiden var han heterosexuell. Och sjunger som ni vet om en flicka. Texten s hr eftert frstr folk bttre nu nr han r ute ur garderoben fr gott. Eller gott r det ju inte. r ju han som frstrt melodifestivalen. Kommer ihg skandalen 1996 nr han tittade ut ur garderoben fr att stnga in sig igen. 10r senare 2006 tog han ver melodifestivalen och alla vet ju vilken bgpropaganda det blivit. Discobgar och som Dan Eliasson skulle sga, discofittor. Lesbianer.

Det finns en flicka som jag gr till ibland
Hon tycker om mig fr jag gr vad jag kan
I hennes tystnad finns s mycket jag vill veta
S jag stannar hela natten fast vi r som eld och vatten

Med att han gjorde vad han kunde. Knullade han flickan med en strapon/lskuk eller vad det nu heter?

In med bgarna i garderoben igen. Melodifestivalen r ingen bgporrsfestival. Tnk p barnen.

Den lten var vl nd lite bra?
Nr vergick han till alternativa lggningar?
Vem ppnade Pandoras box?
Dr vuxna blev barn.
Dr hudfrg, lder, nationalitet, uppvxt, ursprung, DNA, hrkomst, betyg, och ras spelade eller inte spelade roll.
Senast redigerad av GhostofDemocracy 2023-07-04 kl. 11:18.
Citera
2023-07-04, 13:59
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofDemocracy
Den lten var vl nd lite bra?
Nr vergick han till alternativa lggningar?
Vem ppnade Pandoras box?
Dr vuxna blev barn.
Dr hudfrg, lder, nationalitet, uppvxt, ursprung, DNA, hrkomst, betyg, och ras spelade eller inte spelade roll.

Den var inte bara lite bra. En av de bttre ltarna. Skrev inte att lten var dlig. Han kom som man sger ut ur garderoben 1996. Imorgon r en annan dag r frn 1992 rs melodifestival. Peter Jback r en annan som vart med i melodifestivalen som heterosexuell. Men Jback anklagades fr att vara bg redan d 1990. Vilket han fick g ut och frsvara sig frn. Han var inte bg och blev ledsen nr han fick hra det. Speciellt frn hans pappa. Och folk blev arga nr folk blev anklagades fr att vara bgar, p riktigt. Om det nu inte var sant dvs.

r naturligtvis inte en person som gjort att det blivit s tvrtom och fejkat alltihop. Att det inte spelar ngon roll r ju inte sant. r ju att det spelar roll.
Senast redigerad av PingPongZong 2023-07-04 kl. 14:04.
Citera
2023-09-25, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gukgu
Fjollig och feminin i vilket fall som helst.

Ja han r bg, dock ej ppet. Han r tillsammans med en av sina manliga dansare. Howyouseeit p Instagram
Citera
2023-09-25, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseLaban
r Theoz straight? Han har mlade naglar, men eftersom det verkar vara trendigt numera bland unga killar s det r inget tvtskert tecken p bgig lggning lngre.

Nej han r tillsammans med sin dansare Howyouseeit p Instagram, dock ej ppet. Men de r ett par och har sjlv sett dem kyssa varandra lite blygt p en tillstllning
Citera
2024-02-23, 19:38
Medlem
Nr det gller Finlands bidrag i rets Eurovision Song Contest s ser det ut som att det r Oscar Zia som representerar landet. Sngaren r vldigt lik honom.
Citera
2024-02-23, 19:39
Medlem
Frlt, jag postade i fel trd. Jag skulle ha postat i trden fr Melodifestivalen 2024.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in