Guuuud så korkat!!! Tror du att alla i landet är som korkade amerikaner? Vad har du för umgänge, tänkte jag skriva... men jag tror att jag vet. Återgå till bubblan och stör inte folk med hjärna.
Din hjärna ger jag ingenting för att döma av dina olika inlägg. Du borde granska dig själv lite, om du kan.
SD:s lösningar har aldrig blivit prövade, medan den humana sidans lösningar har blivit prövade i 40 år med mörkare resultat varje mandatperiod. Undrar hur många gängmord vi har vid valet 2026?
Jämför USA:s metoder mot dom svenska. I USA har dom hårdare straff och inte gratis vård och skola.
Eftersom att utrikesfödda nu utgör cirka 20% av befolkningen i Sverige så kan Nyans och liknande partier bli större än de allra flesta nuvarande riksdagspartierna. Detta är alltså exklusive 2:a generationens invandrare. Räknar man med dessa så skulle jag chansa på att vi hamnar omkring 25-30% av den totala befolkningen. Sharia.. here we come..
Varför blandar du in C? Jag skrev att C tillsammans med SD var sämst för Sverige generellt. SD vill fortsätta sälja ut Sverige tillsammans med övriga högern. Skola, vård, naturtillgångar (gruvbrytning och Östersjön). Vi ska vara stolta över våra nordiska rovdjur, men det vill Sverigevännerna helst utrota. Det är en del av den svenska identiteten. Det är inget nationalistisk över det SD försöker genomdriva. De är ett enfrågeparti som pissar på allt annat som är svenskt och nog helst vill att vi blir ett litet mini-USA. En regering där C ingår är lika värdelös som en med SD. Det skrev jag klart och tydligt.
Om SD skulle få sämre stöd är det bra för en nationalist. Vill man att vi ska bli mer som Ungern eller USA då kan man rösta på SD men kom inte och säg att det är nationalistiskt. Det är BS.