2022-08-21, 14:16
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet420
Och attackerar man usa eller England vad gör Nato då?

Hur som helst borde det bäst om Ryssland Kina och ja hela Afrika gick med i Nato så hade de inte haft någon fiende alls..
Det stämmer. Om Afghanistan startar krig mot USA så startar de även krig mot NATO. Men nu har USAs trupper flytt från Afghanistan.

Man släpper inte in vilka länder som helst i NATO, de måste uppfylla vissa krav, varenda NATO-land måste godkänna inträdeslandet i sin motsvarande riksdag. Sverige godkändes precis i USA-senaten. Du är verkligen okunnig.
Senast redigerad av Barents 2022-08-21 kl. 14:18.
Citera
2022-08-21, 15:18
Medlem
Bigboybadasss avatar
Mycket underliga siffror eller så är helt enkelt Svenskarna totalt inavlade hjärndöda fittor.
Citera
2022-08-21, 15:40
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Lämnade SD efter deras konflikt med SDU 2015. Röstat på AfS sedan de uppstod. Värvar röster dit varje vecka/månad.

Exakt. Det är bara för att förbereda väljarna på resultatet efter valfusket.

Du kan inte mycket om NATO eller artikel 5 ser vi. Läs på din jävla tomte.

De som inte har huvudet uppkörda i arslet vet att även svenskar bestals på sitt val 2018 precis som Trump 2020 och Le Pen 2022. Obegripligt att inte SD utmanade valresultatet. Rimligtvis BORDE Sverige har internationella valobservatörer i varje vallokal 2022 men det kommer nog """de""" se till att det inte blir.

Kolla hela klippet men annars säger bilden vid 05:50 allt.
Snart är det val! Men vad hände 2018??
https://www.youtube.com/watch?v=4aoxLfbrOU4
Gud, så korkat. Tror du att vi är amerikaner?
Citera
2022-08-21, 15:53
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Gud, så korkat. Tror du att vi är amerikaner?

Innan du vänder dig till Gud, har du ens sett bilden på klippet jag länkade till? Blotta misstanken om valfusk borde oroa alla normala.

I Frankrike var det enbart LePen-valsedlar som inte kunde registreras. En viss del av Le-Pen-valsedlarna som hade skickats ut hade ett veck eller ett hack i sig. Säkert bara slumpen va?

I USA verkar stat efter stat nu reviderat valresultatet till Trumps fördel. Jag vet inte vad som händer om man kommer fram till att Trump vann och att Biden tagit makten genom valfusk. Undrar om någon egentligen vet vad som händer då?

Våra svenska OU lägger SD så lågt de kan. Wolodarski gick ju ut och sa för ett eller två val sedan att man ska hålla SD så låga som möjligt eftersom det annars kan bli en bandwagon-effekt av deras ökade stöd. Det ligger dock i linje med hans uttalande om att DN under hans ledning ska bedriva en agendasättande journalistik.
Citera
2022-08-21, 15:57
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Innan du vänder dig till Gud, har du ens sett bilden på klippet jag länkade till? Blotta misstanken om valfusk borde oroa alla normala.

I Frankrike var det enbart LePen-valsedlar som inte kunde registreras. En viss del av Le-Pen-valsedlarna som hade skickats ut hade ett veck eller ett hack i sig. Säkert bara slumpen va?

I USA verkar stat efter stat nu reviderat valresultatet till Trumps fördel. Jag vet inte vad som händer om man kommer fram till att Trump vann och att Biden tagit makten genom valfusk. Undrar om någon egentligen vet vad som händer då?

Våra svenska OU lägger SD så lågt de kan. Wolodarski gick ju ut och sa för ett eller två val sedan att man ska hålla SD så låga som möjligt eftersom det annars kan bli en bandwagon-effekt av deras ökade stöd. Det ligger dock i linje med hans uttalande om att DN under hans ledning ska bedriva en agendasättande journalistik.
Guuuud så korkat!!! Tror du att alla i landet är som korkade amerikaner? Vad har du för umgänge, tänkte jag skriva... men jag tror att jag vet. Återgå till bubblan och stör inte folk med hjärna.
Citera
2022-08-21, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Du förstod uppenbarligen inte. Det handlar om att sätta tryck på SD och därmed tvinga politiken högerut, vilket i sin tur drar med sig resterande 'högerpartier'.Ungefär som hur MP har tvingat vänsterpartierna att bli fullständigt skogstokiga.
Polletten trillade tydligen inte ner, men vi försöker igen. Det spelar ingen roll om sd får ett "tryck" på sig då man måste förhålla sig till opinionen. Om sd hade blivit mer extrema hade människor gått tillbaka till M och S. Mp har kunnat vara vågmästare och tvingat S till diverse saker men Afs hade bara växt på bekostnad av sd. Därmed är Afs fullständigt irrelevant som parti då det inte förändrar den politiska balansen ens vid ett riksdagsinträde.
Citera
2022-08-21, 16:18
Medlem
CyberIngmars avatar
Är inte S på 32% vid senaste mätningen. Hur kan det vara så när partiet svängt i centrala frågor precis som SD?

Under förra valet hävdade msm uppbackad med mätningar att SD låg på ca 28%-30%, SD riskerade att bli Sveriges största parti. Partiet kom på resultatet 17%. Visst en ökning från tidigare val men inte den radikala ökning som basuneras ut dagarna innan valet.

Efter 11 september har vi resultatet utan medias med ou:s spekulationer.
Citera
2022-08-21, 17:11
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
OK så de som har schabblat till det ska man fortsätta rösta på, medans de som inte haft någon makt alls ska man verkligen inte rösta på. Du har inte tänkarmössan på här.

Själv röstar jag SD och blir väldigt glad om de äntligen får direkt makt så vi kan se om deras metoder fungerar bättre än S. Sannolikheten är ca 100% enligt mig. Finns ingen som älskar brottslingar och ignorerar brottsoffer mer, ingen som hatar svenskar och älskar invandrare mer, än S. Det är ställt utom allt tvivel senaste 8 åren.
Om SD skulle sitta i regering (inte ens det klarar dom), skulle rasismen få råda. Nämligen att man inte hjälper några människor på flykt, även om dom är laglydiga.
Citera
2022-08-21, 17:12
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OphidianOnline
Vad menar du? Deras förslag på lösningar kopieras friskt inne på riksdagen av andra partier.
Knappast alla!
Citera
2022-08-21, 17:18
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Om SD skulle sitta i regering (inte ens det klarar dom), skulle rasismen få råda. Nämligen att man inte hjälper några människor på flykt, även om dom är laglydiga.
Som jag minns var det Stefan Löfven som sa "I mitt EU bygger vi inga murar" och 6 månader senare stängde han gränsen och skickade 300 poliser till Köpenhamsbron. SD har inte ens haft makten och inte gjort någonting.

Kanske dumskallar som inte vet någonting och inte förstår sammanhang utöver slagord har en dragning åt S?
Citera
2022-08-21, 17:20
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Är inte S på 32% vid senaste mätningen. Hur kan det vara så när partiet svängt i centrala frågor precis som SD?

Under förra valet hävdade msm uppbackad med mätningar att SD låg på ca 28%-30%, SD riskerade att bli Sveriges största parti. Partiet kom på resultatet 17%. Visst en ökning från tidigare val men inte den radikala ökning som basuneras ut dagarna innan valet.

Efter 11 september har vi resultatet utan medias med ou:s spekulationer.
Det hela är enkelt, vi har en ny statsminister (får automatiskt fler röster), det är krig och NATO på tapeten (så statsministern får frottera sig med kända personer), det har inte gått lång tid så ingen ser felen ännu.

Felen kommer att dyka upp i valrörelsen, Maggan är erkänt dålig talare och bleka insatser är legio. Rimligen borde de sjunka till 25-27% som är S riktiga siffra, utöver den uppblåsta enligt ovan.

Som S schabblar med LVU och ungdomsbrottslingar så kanske de får ännu mindre. Ge oss bara två skjutningar till och SD gör rekord och Högern vinner lätt.

S kan inte ta en röst från M KD SD. De tar enbart från C och V och de rösterna är ändå värdelösa. C kan lika bra åka ut, kan sluta så illa.
Citera
2022-08-21, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon
En nationalist som inte tänker på nationens bästa.

Ja där ser man.

Gör vad du vill i kommunalvalet men du och övriga nationalister borde stödrösta SD i riksdagsvalet.

Men visst ni kanske föredrar att ha C, MP och V i regeringen nästa år?

Migrationsminister Annie Lööf kommer säkerligen göra Sverige bättre.

Varför blandar du in C? Jag skrev att C tillsammans med SD var sämst för Sverige generellt. SD vill fortsätta sälja ut Sverige tillsammans med övriga högern. Skola, vård, naturtillgångar (gruvbrytning och Östersjön). Vi ska vara stolta över våra nordiska rovdjur, men det vill Sverigevännerna helst utrota. Det är en del av den svenska identiteten. Det är inget nationalistisk över det SD försöker genomdriva. De är ett enfrågeparti som pissar på allt annat som är svenskt och nog helst vill att vi blir ett litet mini-USA. En regering där C ingår är lika värdelös som en med SD. Det skrev jag klart och tydligt.

Om SD skulle få sämre stöd är det bra för en nationalist. Vill man att vi ska bli mer som Ungern eller USA då kan man rösta på SD men kom inte och säg att det är nationalistiskt. Det är BS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in