Om folk svänger pga detta visar det tyvärr bara hur kort minne svensken har och hur pantat detta folk är. Svensken är som en misshandlad flickvän som inte kan ta sig ur ett förnedrande förhållande med sin partner (S).
Vi behöver SÄTTA STOPP för invandringen och SKICKA HEM alla bidragsparasiter som kommit hit sedan 2015. Folk dör i vårdköerna, skolan är skit och våra skattepengar räcker inte till annat än att betala bidrag.
Jag tycker att den här statistiken från SCB säger allt som behövs, bifogar länken längst ner.
Jag gjorde lite beräkningar på statistiken i excel och insåg att sedan år 2003 så består invandringen till ungefär 500% av vår befolkningsökning per år. Tar år 2017 som exempel.
Den naturliga befolkningsökningen 115 416 - 91 972 = 23 444
Vår invandring är 616% större det enskilda året i jämförelse med vår naturliga befolkningstillväxt.
Samtidigt så är det unga människor vi tar in i landet medan vår äldre svenska generation dör. Sverige kommer ha en helt annat invandrartäthet år 2035 i jämförelse med idag om detta fortsätter.
Jag kan även tänka mig att fler och fler svenskar kommer att söka sig till andra länder i takt med att Sverige blir mer otryggt och att bostadsbristen fortsätter att öka. Detta kommer givetvis påskynda andelen invandrare i förhållande till svenskar i Sverige.
Vi ökar även Sveriges folkmängd med ungefär 0.8% - 1.6% per år bara genom invandringen. Frågan är hur vettigt det är att göra samtidigt som vi har problem med bostäder, PISA, äldre omsorgen, långtidsarbetslöshet och diverse annat.
Såhär ligger det till då: SD har potential till att faktiskt bli ett folkligt parti, ett parti man röstar på för att värna om det folkliga. Välfärd, samhället, individen. MEN, tyvärr så finns det en massa oseriösa luffare inom SD som gör att ingen normal icke WT smygrasist kommer att rösta på dem. De hade NÄSTAN min röst, jag var nästan 98% säker på att jag skulle rösta SD tills jag insåg att det partiet faktiskt har flest dömda. Och dessa brott är inte ”fina” skattebrott om man säger så utan detta gäller brott såsom kvinnomisshandel, pedofili samt narkotikabrott.
Det räckte inte med de där dickpicksen eller att ändra kriminalvårdens namn till straffverket (snacka om att fokusera på helt fel sak) utan Tobias Andersson valde då att tweeta en tweet som kunde likställas med naziztiska idéer (auschwitz tågen). Vilken normal statsman tweetar sådana helt IQ befriade tweets veckor innan valet? Inte en seriös politiker som man skulle se vilka styra detta land. Jätte bra strategi för att vinna röster alltså…. SD bör verkligen städa upp lite och Jimmie bör ta ställning när hans partikamrater beter sig som barn. Annars kommer de fortsätta att förlora röster från osäkra väljare samt ge makten åt sossarna.
Jag tycker att den här statistiken från SCB säger allt som behövs, bifogar länken längst ner.
Jag gjorde lite beräkningar på statistiken i excel och insåg att sedan år 2003 så består invandringen till ungefär 500% av vår befolkningsökning per år. Tar år 2017 som exempel.
Den naturliga befolkningsökningen 115 416 - 91 972 = 23 444
Vår invandring är 616% större det enskilda året i jämförelse med vår naturliga befolkningstillväxt.
Samtidigt så är det unga människor vi tar in i landet medan vår äldre svenska generation dör. Sverige kommer ha en helt annat invandrartäthet år 2035 i jämförelse med idag om detta fortsätter.
Jag kan även tänka mig att fler och fler svenskar kommer att söka sig till andra länder i takt med att Sverige blir mer otryggt och att bostadsbristen fortsätter att öka. Detta kommer givetvis påskynda andelen invandrare i förhållande till svenskar i Sverige.
Vi ökar även Sveriges folkmängd med ungefär 0.8% - 1.6% per år bara genom invandringen. Frågan är hur vettigt det är att göra samtidigt som vi har problem med bostäder, PISA, äldre omsorgen, långtidsarbetslöshet och diverse annat.
Om jag råkar ha vägarna förbi en vallokal så kommer jag nog att rösta precis så. Kul du tänker på muslimballar. Ett par sådana långt ner i halsen är nog det enda som kan väcka det sovande folket.
Om jag råkar ha vägarna förbi en vallokal så kommer jag nog att rösta precis så. Kul du tänker på muslimballar. Ett par sådana långt ner i halsen är nog det enda som kan väcka det sovande folket.
Sverige tar emot fler flyktingar än hela EU tillsammans
Öh...va. Jag är SD- och Afs-supporter men det där var bland det dummaste jag läst. Inte ens per capita tar Sverige emot flest asylsökande i EU. För övrigt är de inte flyktingar utan ekonomiska migranter, bara ukrainare är flyktingar.