2022-09-05, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goa1
Menar du att n@ur inte var tillgång för han med ? Tagga nu med dessa brudar även hon var manipulerad hennes pengar för att hjälpa han gick till brudars presenter och resor vilket hon upptäckte själv och lämna han. Han haffa någon ny lika fort

Vilken N@ur är de vi snackar om?
Citera
2022-09-05, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeXtlvl
Vilken N@ur är de vi snackar om?

Står lite längre upp om henne
Citera
2022-09-05, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Han har absolut inte låtit de ha tillgång till hans pengar! Han va stenhård där. Hans systrar bad om swichar på hundringar liksom. Alla hans "flickvänner" fick väskor och kläder osv. Ari*a inte en enda! Är nästan helt säker på att han inte lämnade pengar efter sig till familjen. Dessutom hade hans egen pappa börjar ta avstånd från honom sista tiden. Tror den enda som vill göra hämnd i familjen är Aria*a. Mammans syster tex är ju helt vansinnig på att han mörda Naq*b! Kan tänka mig fler är det på den sidan. Tror nästan de känner mer lättnad än hämndlystnad.

Killens namn cirkulerar I flera år han han göra enorma pengar dom flesta jobba med han eller åt han , samt utpressningar och andra vita affärer folk har så fel killen hade enormt mycket pengar nu sista tiden så klart hämnd kan tas var tror ni hans pengar gått upp i rök bara familjen har tillgång garanterat, men den enda som vill ha med dom pengarna att göra av familjen är nog hon som vill ta hämnd , men andra vill verken ha med hans pengar eller hans kriminella karriär tro mig ha har lätt gjort 20 millar utan några problem så pengar finns garanterat nu handlar det om vad som händer här näst
Citera
2022-09-05, 22:59
Medlem
Citat:
Det är väl han som cashar in åt bruden annars

Shahin verkar ha haft stor pott på sitt huvud. När pengarna för utfört jobb ska cashas in förstår jag dock att man blir försiktig då det skett fall där den som utfört/tagit kontraktet för jobbet blivit klippt för en mindre summa om du förstår vad jag menar.
Citera
2022-09-05, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelknullare
Killens namn cirkulerar I flera år han han göra enorma pengar dom flesta jobba med han eller åt han , samt utpressningar och andra vita affärer folk har så fel killen hade enormt mycket pengar nu sista tiden så klart hämnd kan tas var tror ni hans pengar gått upp i rök bara familjen har tillgång garanterat, men den enda som vill ha med dom pengarna att göra av familjen är nog hon som vill ta hämnd , men andra vill verken ha med hans pengar eller hans kriminella karriär tro mig ha har lätt gjort 20 millar utan några problem så pengar finns garanterat nu handlar det om vad som händer här näst
Jag sa inte att han inte hade pengar. Jag vet att han hade mycket pengar! Även pengar som han inte fick loss! Han hade även skulder han gick i graven med! Men jag vet, att när han levde va det inte mycket pengar till familjen. Det va endast så att de överlevde men inget annat. Ingen lyx inget extra, de hade noll tillgång till hans pengar, det vet jag med all säkerhet! Det enda de hade tillgång till va sina bidrag från soc!
Och vet du varför? S glömmer aldrig något! När han satt häktad ett år för mordet på svågern, när alla va helt säkra på att han skulle åka på en 10+. Då va familjen ute och tog över allt, de stal från honom, samlade in, använde hans namn osv. Innan ens utredningen va färdig! Så säkra va alla på att han skulle åka. Han va enormt förbannad och besviken på sin familj efter det! Han glömde aldrig det! Du kan säga vad du vill, han spenderade inga pengar på sin familj, han gav dem inte ens minsta lilla säkerhet. Nu på senare tid flög han ner dem till Turkiet, men det va allt. Och det va för hans egen skull för han kände sig ensam där.
Men sen om dem lyckas få fatt i hans pengar nu på ngt sätt är en annan femma. De får även överta hans skulder, så jävligt bra om det dem sk "samlar" in går till det.

Edit. Du målar upp honom som något större än vad han var. " Alla jobba åt honom eller för honom "
Kom igen vad är det för uttalande. Han va långt ifrån en av de största i Malmö. Men han va dock duktig på att fixa Cash, det ger jag honom.
Senast redigerad av Vemvadet 2022-09-05 kl. 23:07.
Citera
2022-09-05, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelknullare

Jag måste sova efter att ha läst din text jag fick sån huvudvärk helt plötsligt.
Citera
2022-09-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia
Man ska inte tro på vad folk skriver, kan vara fiender som vill krydda upp saker och få folk att tro så dom kan reagera och skjuta ihjäl varandra, därför säger svenskar vi är lätt kränkta och blåsta vi går på allt 🤣🤣🤣🤦‍♂️🤦‍♂️
Nä det är ju det jag säger. Tror inte ett skit på vad alla skriver och målar upp för ev scenarier
Citera
2022-09-05, 23:28
Medlem
Ninjaturtels08s avatar
Citat:
Det är väl han som cashar in åt bruden annars

Med vilka pengar?😂
Citera
2022-09-05, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia
Jag förstår inte mig på hur folk kan bli utpressade helt ärligt och sen lämna landet dessutom hahahaha en riktigt kriminell betalar absolut inte, det enda dom betalar med är skott som flyger , men klart som fan det finns människor som vill vara kriminella och går med i grupperingar som sedan blir för jobbigt för dom själva och dom klarar inte av det

Alla kan bli utpressad bram man måste trycka på rätt punkter till o med du o jag kan bli utpressade vi e människor vi har svagheter
Citera
2022-09-05, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madingo
Juden har inget med detta att göra ens men visst är det många inblandade i hans död o mycket pengar har säkert lagts , men vad man fått höra är det inte mer en 1,5 mille som lagts , dom är väldigt snåla dom stora fiskarna dom dela på kostnaderna för det ej ska svida för mycket i deras ficka , men mycket tyder på att dom gick ihopp för marknaden han tog över deras kunder kille gick till andra aktörers springpojkar o hota alla var tydligen tvinga o köpa av honom för att inte behöva vakta sin rygg dygnet runt

1,5 för klippningen bror allt kostar boende spannare lägenhet med bruden där vapen förvaras allt kostar o alla äter siffran e högre än så bram de visste det behövs inte läggas mer han e inte värt mer än så
Citera
2022-09-05, 23:59
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
1,5 för klippningen bror allt kostar boende spannare lägenhet med bruden där vapen förvaras allt kostar o alla äter siffran e högre än så bram de visste det behövs inte läggas mer han e inte värt mer än så

Dessa ”gangstrar” vågar inte gå ”panga” själva. Så de anlitar tramskadade barn för att utföra deras handlingar! Fega jävlar!!!

”Dem riskerar att åka in” det är det valet som finns som kriminell.
Citera
2022-09-06, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
Dessa ”gangstrar” vågar inte gå ”panga” själva. Så de anlitar tramskadade barn för att utföra deras handlingar! Fega jävlar!!!

”Dem riskerar att åka in” det är det valet som finns som kriminell.

Jag har varit i de kretsarna finns folk som pangar men endast när det handlar om familjen!
När det handlar om pengar låter de andra göra smutsjobbet nya tider bram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in