2022-09-21, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jag känner inte till var han skulle ha träffat Ahmed Dino, bara att han gjorde det. Därför jag skulle vilja få mer info om Dino och hans relation till Shahin och de andra.

Men, om det nu var så att han som du skriver hade bestämt ett möte med M*rdin får väl han ses som gowaren egentligen, eller?

Ahmeddin*o och sh@hin hade en nära relation. Han va i Turkiet en del med han lite överallt men vill inte påstå att deras relation handla om mer än pengar. Han kom in i bilden samtidigt som s@lle för typ två år sen.
Det spelar ingen roll vem han fika med nästan alla där visste vad som skulle hända eller va med på planeringen.
Citera
2022-09-21, 12:52
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goa1
Ahmeddin*o och sh@hin hade en nära relation. Han va i Turkiet en del med han lite överallt men vill inte påstå att deras relation handla om mer än pengar. Han kom in i bilden samtidigt som s@lle för typ två år sen.
Det spelar ingen roll vem han fika med nästan alla där visste vad som skulle hända eller va med på planeringen.

Tack för info, är din uppfattning att Dino satt pengar på Shahins huvud eller i övrigt var aktiv i planeringen av mordet?
Citera
2022-09-21, 12:56
Medlem
Citat:
Tack för info, är din uppfattning att Dino satt pengar på Shahins huvud eller i övrigt var aktiv i planeringen av mordet?

Ska vara helt ärlig, jag vet inte hundra än. Men jag tror han visste men han var inte en av dom som la pengar det skulle han inte ha råd med. Vet att han var i sällskap av @hmad ze*n på sh@hins begravning iaf
Citera
2022-09-21, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goa1
Ska vara helt ärlig, jag vet inte hundra än. Men jag tror han visste men han var inte en av dom som la pengar det skulle han inte ha råd med. Vet att han var i sällskap av @hmad ze*n på sh@hins begravning iaf
Från var jag stod så såg det nästan ut som att Dino höll i begravningen! Shit vad han stod i! Bar/lyfte , dela ut vatten, mingla runt och organisera!
Han kom inte med Zein, men höll till vid den lilla klicken där bla Zein och Ho*g stod. Dvs när han inte flamsa omkring.
Citera
2022-09-21, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Från var jag stod så såg det nästan ut som att Dino höll i begravningen! Shit vad han stod i! Bar/lyfte , dela ut vatten, mingla runt och organisera!
Han kom inte med Zein, men höll till vid den lilla klicken där bla Zein och Ho*g stod. Dvs när han inte flamsa omkring.

Ja exakt både @hmad och h@ng va med han
Citera
2022-09-21, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mukkyhalsarmukawi
Om@r yom*k är en råtta som kommer få smaka på mer bly i facet än hans bästa vän fick enligt rykten, har svårt att tro att han rör sig fritt (även om han gör det så ingår det i de gängens spel att ge han friheten sedan få han att bajsa på sig som sh@hinsa).

Varför ens återvända efter alla blåsningar han gjort på flera miljoner, låter inte friskt iallafall!

Har läst på en del trådar gällande det, men vem är det om@r Y ska ha blåst på pengar? Och varför sköt dem hans bror i yomoks salong i DK?

Enligt trådar skall det vara NNV/Im@d som get sig på honom?
Citera
2022-09-21, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Har läst på en del trådar gällande det, men vem är det om@r Y ska ha blåst på pengar? Och varför sköt dem hans bror i yomoks salong i DK?

Enligt trådar skall det vara NNV/Im@d som get sig på honom?

NNV blåste Casablanca netværket som var allieret med Omar Y november 21.

Omar Y o NNV sluttede fred reden februar 22.
Senast redigerad av Shadwellarmy 2022-09-21 kl. 22:25.
Citera
2022-09-21, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shadwellarmy
NNV blåste Casablanca netværket som var allieret med Omar Y november 21.

Omar Y o NNV sluttede fred reden februar 22.

Tack för informationen, då kommer nästa fråga: då är väll om@r y*mok allierad med @mir mekky med tanke på kopplingen till Casablanca nätverket.
Citera
2022-09-21, 23:17
Medlem
Citat:
Tack för bra information!

Jasså, så om@r y*mok är tillbaks i Malmö? Då lär det inte dröja tills han blir mördad. Han är ju i ”krig” mot im@ds gruppering och dem har ju visat sig vara hänsynslösa flera gånger.

Efter att luskat igenom FUPen (gällande mordförsöket mot im@d i Bunkeflo vars två män nu dömts till 12års fängelse) hittar man bilder på S@@D GIB@RA FD M-Falang som är väldigt tajt med Nikol@ G.

Det måste ju ändå vara så då att även dem ingår i kriget mot om@r Y*mok som även har NNV som fiender?

Lite magstarkt att röra sig öppet i Malmö sh@hinsa är ju kvittot på hur det kan sluta.

Vem fan e ens s@@d gib@r, vad har killen men denna tråd att göra ens , den killen visste jag inte ens vem det var förens en äldre vän berätta för mig att han var med m falangen, jag gick in och läste lite om gamla fb och fupar han e en riktig tönt ju

Om@r Y är en av få tuffa snubbar i Malmö kvar som lever och är ute, han borde ej röra sig fritt så , för vi vet hur rädda och fega folk är i Malmö, alla sätter pengar och flyr landet tills jobbet e klart , han har garanterat varit med mekk* hela tiden, vi har ju sett flera kopplingar med am och honom genom åren
Citera
2022-09-22, 00:08
Medlem
Mukkyhalsarmukawis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia
Vem fan e ens s@@d gib@r, vad har killen men denna tråd att göra ens , den killen visste jag inte ens vem det var förens en äldre vän berätta för mig att han var med m falangen, jag gick in och läste lite om gamla fb och fupar han e en riktig tönt ju

Om@r Y är en av få tuffa snubbar i Malmö kvar som lever och är ute, han borde ej röra sig fritt så , för vi vet hur rädda och fega folk är i Malmö, alla sätter pengar och flyr landet tills jobbet e klart , han har garanterat varit med mekk* hela tiden, vi har ju sett flera kopplingar med am och honom genom åren

S@@D G tönt? Killen har minst ett liv på sin nacke plus driftat länge har även nikol@ G vid sin sida/im@d och CO.

Om@r Y är den h*rrungen som du beskriver som är en råtta/tönt.

1. Hans lillebror m@jd sköts i ryggen för några år sen.

2. Hans bror @hmed sköts med flera skott i sin egen salong yomoks i DK (där även en 15 åring dog/ en 17åring skadades lindrigt.

3. @dam mirs@ (om@r Ys bästa vän pangas till döds i Bunkeflo).

4. Yomoks salong bränns ner till grunden.

5. Om@r går under jorden i 6-7 månader HELT från Sverige.

6. Han har smugit sig tillbaks till Malmö som en råtta för att im@d sitter häktad.

7. @mir mekky har bara använt om@r Y och hans vänner som springisar finns inget tätare band än så mellan dem.

8. Den enda som har sponsrat honom i år är em*l tut*c utan honom skulle han varit den han alltid var innan (mecka med mopeder och leta efter skrot i container).

Med det sagt han är en råtta som blåser folk på pengar inklusive sina vänner och tagar från landet som en råtta så fort det hettar till, till och med när hans bästa vän blev pangad tack vare om@r Y.
Citera
2022-09-22, 01:36
Medlem
Citat:
Tack för informationen, då kommer nästa fråga: då är väll om@r y*mok allierad med @mir mekky med tanke på kopplingen till Casablanca nätverket.

Der er ingen kobling mellem AM og Casablanca netværket.
Citera
2022-09-22, 03:24
Medlem
Citat:
Men kom igen nu, kan INGEN föra den här tråden vidare?! Jag VET att det finns personer som läser tråden som vet betydligt mer än vad som framkommit hittills. En kort sammanfattning av vad jag kunnat få fram i tråden och via olika former av kontakter (OBS: vissa saker är bara rykten, så jag uppskattar KONKRETA kommentarer om något är uppenbart fel, och INTE bara en massa gissningar):
  • MGM är 15 år gammal, från Göteborg, och INTE känd av Polisen i Malmö för inblandning i brott sedan tidigare (i Malmö alltså). Tyder på lite mer noggrann planering än många andra mord i Malmö. d.v.s. man tar inte bara en lokal Tramadolsoldat som går att spåra för polisen, utan en extern gärningsman
  • Shahin hade varit på rättgången med Pakå osv. tidigare på dagen. Jag har en väldigt trovärdig källa som säger att Shahin fikade med Ahmed Dino efter rättegången, och innan han blev skjuten. Vad vet vi om Ahmed Dino?
  • En Polack (?) är utpekad för medhjälp, kanske var det han som pekade ut Shahin för 15-åringen? Polacken är inte direkt känd innan, i alla fall inte för mord i gängvärlden i Malmö. Vet vi mer om denna person?
  • Shahin dör på plats av skotten. En 39-årig kvinna, som är turist och som INTE har någon koppling till Shahin alls, träffas också av skott från GM. Troligtvis bara en ren slump, d.v.s. att hon kom i vägen när GM skulle skjuta Shahin
  • Rykte: minst en person till som var på plats, i Shahins vänkrets på något sätt, ska ha träffats av skott. TROLIGTVIS rikoschetter, men vet inte mer än så. Någon som vet mer om detta?
  • Om* El *li pekades TIDIGT ut som goware av en av mina källor, och det stärks också av den i tråden länkade filmen där Shahins syster på plats hävdar att Omar är goware. MEN: kan någon BEKRÄFTA detta eller är det bara rykten och spekulationer?
  • Sa*d el H*jjar a.k.a. Pocahontas har synts på foton tillsammans med Pakå och Shahin, men sitter nu häktad (väl, och inte bara anhållen?) för inblandning. Det jag först hörde var att han skulle ha skjutsat ner 15-åringen till Malmö, men har sedan en källa som menar på att Pocahontas iblandning är mycket mer av karaktären "planering", d.v.s. att han en mycket större del i mordet än att ha skjutsat ner 15-åringen till Skåne
  • 15-åringen greps av en ren slump: polisen som på chans letade efter en GM utanför Emporia, i enlighet med vittnens signalementen, hittade först en person som visade sig vara fel. Därefter såg en Polis hur ALLA människor runtomkring honom flydde från Emporia, men hur EN person lugnt stod stilla och väntade. Personens hoppade in i en taxi, polisen stoppade taxin, grep 15-åringen som fortfarande hade mordvapnet innanför byxlinningen, och hade angett en adress till taxi-chauffören som gjorde att polisen nystade upp saker på Norra Grängesbergsgatan. Vad jag hört väntade 15-åringen på en skjuts som aldrig dök upp, och tog därför taxi istället.
  • Enligt Sydsvenskan (deras journalist Joakim Palmkvist har järnkoll på Malmös undre värld) fanns det motsättningar i Satudarah Assassins som gjorde att Shahin blev jappt. MEN, jag har flera källor som hävdar att detta var en "crowd-funding", d.v.s. att flera olika grupper lagt pengar på Shahin, och inte bara Assassins. VILKEN ANNAN GRUPPERING hade lagt pengar på Shahins huvud?

För övrigt har Om*r Yomok setts i en Mercedes GLC i Malmö för en knapp vecka sedan. Intressant att han vågar sig ute i Malmö nuförtiden, eller?
Du har typ rätt med det mesta dem fick tryck av flera grupperingar att få han väck samt att sada@ tröttna på behandlas som en h0ra så han tog äran att kontakta ett par grupperingar som slagit ihop sig alla dem ville se sahinsha död och sedan här efter lösa sina problem med grupperingarna som numera är en grupp nu enligt rykten som har spridits, och dem är jävligt många individer som spelar med höjdare om jag fattat rätt em@d, hass@n.w, sad gibar@, nicol@ grubi, loco bröderna, b@ha krokodil , Om@r el och numera den äldre brodern till sa@d elhajar moh@mmed elhajar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in