Citat:
Ursprungligen postat av
Zzzomalia
Vem fan e ens s@@d gib@r, vad har killen men denna tråd att göra ens , den killen visste jag inte ens vem det var förens en äldre vän berätta för mig att han var med m falangen, jag gick in och läste lite om gamla fb och fupar han e en riktig tönt ju
Om@r Y är en av få tuffa snubbar i Malmö kvar som lever och är ute, han borde ej röra sig fritt så , för vi vet hur rädda och fega folk är i Malmö, alla sätter pengar och flyr landet tills jobbet e klart , han har garanterat varit med mekk* hela tiden, vi har ju sett flera kopplingar med am och honom genom åren
S@@D G tönt? Killen har minst ett liv på sin nacke plus driftat länge har även nikol@ G vid sin sida/im@d och CO.
Om@r Y är den h*rrungen som du beskriver som är en råtta/tönt.
1. Hans lillebror m@jd sköts i ryggen för några år sen.
2. Hans bror @hmed sköts med flera skott i sin egen salong yomoks i DK (där även en 15 åring dog/ en 17åring skadades lindrigt.
3. @dam mirs@ (om@r Ys bästa vän pangas till döds i Bunkeflo).
4. Yomoks salong bränns ner till grunden.
5. Om@r går under jorden i 6-7 månader HELT från Sverige.
6. Han har smugit sig tillbaks till Malmö som en råtta för att im@d sitter häktad.
7. @mir mekky har bara använt om@r Y och hans vänner som springisar finns inget tätare band än så mellan dem.
8. Den enda som har sponsrat honom i år är em*l tut*c utan honom skulle han varit den han alltid var innan (mecka med mopeder och leta efter skrot i container).
Med det sagt han är en råtta som blåser folk på pengar inklusive sina vänner och tagar från landet som en råtta så fort det hettar till, till och med när hans bästa vän blev pangad tack vare om@r Y.