Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-21, 16:22
  #5005
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Joooorå. Vi hade väll denhära 15-åriga pojken i malmö som sköt en vaktmästare för några år sedan av misstag när han skulle skjuta ngn annan.

Jag sa att det var OVANLIGT att 15-åringar häktas. Därefter diskuterade vi längden på häktningstiden, och jag antar att "vaktmästarskytten" inte satt häktad i 1 år?
Citera
2023-01-21, 21:59
  #5006
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Jag sa att det var OVANLIGT att 15-åringar häktas. Därefter diskuterade vi längden på häktningstiden, och jag antar att "vaktmästarskytten" inte satt häktad i 1 år?
Du sa att det var OVANLIGT och jag drog upp ett exempel när en 15 åring var häktad, varför så offended?😂 DEN 15-åringen satt 3mån innan åtal väcktes. Shahins mördare har heller inte suttit ett år😂 han greps i augusti vie inne i januari dvs 5mån. Vettifan hur du fick det till ett år. Kanske för att vie inne i ett nytt år men det betyder inte att han suttit.häktad 12 mån due efterbliven.
Citera
2023-01-21, 22:22
  #5007
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Du sa att det var OVANLIGT och jag drog upp ett exempel när en 15 åring var häktad, varför så offended?😂 DEN 15-åringen satt 3mån innan åtal väcktes. Shahins mördare har heller inte suttit ett år😂 han greps i augusti vie inne i januari dvs 5mån. Vettifan hur du fick det till ett år. Kanske för att vie inne i ett nytt år men det betyder inte att han suttit.häktad 12 mån due efterbliven.

Jag är inte så offended. Jag gillar exempel, det är berikande :-)

Jag vet också att han bara varit häktad sedan i somras. Men hade du hängt med i konversationen jag deltog i, istället för att leta osmakliga epitet om mig, så hade du sett att skribenten johannajack skrev: "Vadå snart är det rättegång?! Utredningen är långt ifrån klar. Vi får va glada om vi får Fup innan detta året är slut!" varvid skribenten davidladde svarade: "Vore synnerligen märkligt om man höll en 15-åring häktad i över ett år. Har nog aldrig hänt tidigare i Svensk kriminalhistoria. Inte den moderna iallafall"
...och att jag sedan replikerade på detta.

/Tack för ditt bidrag!
Citera
2023-01-29, 07:27
  #5008
Medlem
R det någon so vet var Ariana h*ran tagit vägen, Mardin sitter inne i nästan två år, vågar hon jaga Shahins pengar utan back upp. Ryktet säger att brorsan som heter Hamza Khan betalad stor summa pengar för att döda kaninen, nu r kaninen ute var gömmer hans sig inte så tuff . Alla vet att han knullar transor o gamla kvinnor o bevis finns. Han knullade prostituerade som han sålde till afghaner och tjänade pengar på avdankade fnask och dom finns .Ariana knullade alla för att va med i olika gäng, gifta män, film när hon knulla med Mardin finns som Mardin själv vissat för andra . Hamza tagit över Shahins roll men han fattar inte att han plockas snart för många r ute efter han också. Nu väntar vi på rättegången men jag tror inte att det kommer att hända nu det kommer att ta tid för denna familjer nerbajsat som sin bror upp till halsen. fattar hur folk vågar och vill blanda sig med dom.
Citera
2023-01-29, 07:45
  #5009
Medlem
Zicksacks avatar
Inget nytt gällande åtalet mot den unga mördaren?
Citera
2023-01-29, 15:46
  #5010
Medlem
Kan nån PMa bilden? Den är nere överallt...
Citera
2023-02-11, 08:09
  #5011
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big12
R det någon so vet var Ariana h*ran tagit vägen, Mardin sitter inne i nästan två år, vågar hon jaga Shahins pengar utan back upp. Ryktet säger att brorsan som heter Hamza Khan betalad stor summa pengar för att döda kaninen, nu r kaninen ute var gömmer hans sig inte så tuff . Alla vet att han knullar transor o gamla kvinnor o bevis finns. Han knullade prostituerade som han sålde till afghaner och tjänade pengar på avdankade fnask och dom finns .Ariana knullade alla för att va med i olika gäng, gifta män, film när hon knulla med Mardin finns som Mardin själv vissat för andra . Hamza tagit över Shahins roll men han fattar inte att han plockas snart för många r ute efter han också. Nu väntar vi på rättegången men jag tror inte att det kommer att hända nu det kommer att ta tid för denna familjer nerbajsat som sin bror upp till halsen. fattar hur folk vågar och vill blanda sig med dom.
Kaninen?
Citera
2023-02-12, 10:42
  #5012
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Kaninen?
när kommer de fup
Citera
2023-02-13, 21:35
  #5013
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elchapo999
när kommer de fup
Hur fan ska jag kunna veta det?!
Det är liksom inget turné datum eller ngt som är bokat och klart!
Citera
2023-02-14, 14:20
  #5014
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elchapo999
när kommer de fup
Fup kommer när de tror de har tillräckligt med bevis för åtal. Det kommer ta tid för de vill förmodligen försöka få fatt i och åtala beställarna ( som nog är större fiskar och flera stycken)
Citera
2023-02-16, 22:41
  #5015
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Kaninen?
Yousef daabas
Citera
2023-02-17, 10:37
  #5016
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Yousef daabas

Jag är nyfiken på varför han kallas Kaninen, och *hmed Noumeiri kallas för Grodan, har du koll? Varför Ahm*d-bröderna kallas för "Krokodil"-bröderna har jag redan en säker källa på
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback