Citat:
Ursprungligen postat av
Kamelknullare
Killens namn cirkulerar I flera år han han göra enorma pengar dom flesta jobba med han eller åt han , samt utpressningar och andra vita affärer folk har så fel killen hade enormt mycket pengar nu sista tiden så klart hämnd kan tas var tror ni hans pengar gått upp i rök bara familjen har tillgång garanterat, men den enda som vill ha med dom pengarna att göra av familjen är nog hon som vill ta hämnd , men andra vill verken ha med hans pengar eller hans kriminella karriär tro mig ha har lätt gjort 20 millar utan några problem så pengar finns garanterat nu handlar det om vad som händer här näst
Jag sa inte att han inte hade pengar. Jag vet att han hade mycket pengar! Även pengar som han inte fick loss! Han hade även skulder han gick i graven med! Men jag vet, att när han levde va det inte mycket pengar till familjen. Det va endast så att de överlevde men inget annat. Ingen lyx inget extra, de hade noll tillgång till hans pengar, det vet jag med all säkerhet! Det enda de hade tillgång till va sina bidrag från soc!
Och vet du varför? S glömmer aldrig något! När han satt häktad ett år för mordet på svågern, när alla va helt säkra på att han skulle åka på en 10+. Då va familjen ute och tog över allt, de stal från honom, samlade in, använde hans namn osv. Innan ens utredningen va färdig! Så säkra va alla på att han skulle åka. Han va enormt förbannad och besviken på sin familj efter det! Han glömde aldrig det! Du kan säga vad du vill, han spenderade inga pengar på sin familj, han gav dem inte ens minsta lilla säkerhet. Nu på senare tid flög han ner dem till Turkiet, men det va allt. Och det va för hans egen skull för han kände sig ensam där.
Men sen om dem lyckas få fatt i hans pengar nu på ngt sätt är en annan femma. De får även överta hans skulder, så jävligt bra om det dem sk "samlar" in går till det.
Edit. Du målar upp honom som något större än vad han var. " Alla jobba åt honom eller för honom "
Kom igen vad är det för uttalande. Han va långt ifrån en av de största i Malmö. Men han va dock duktig på att fixa Cash, det ger jag honom.