2007-02-16, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lili
Jag vet att det finns...jag vet inte bara vad dom gör....men du kan inte skriva att det inte finns några eftersom du inte känner några förutom asmin...och rinkeby bor det typ bara somalier nu.

Sasa och zoran i rinkeby där har du 2st stora,
Citera
2007-02-16, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrknowitall
Ja du menar han den långa stora killen med svart hår.

Jo han fins det mycket roliga historier om.

Kanske dålig beskrivning..sorry! Han bodde i uppsala men flyttade hit till stockhom...han va medlem i OG
Citera
2007-02-16, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krstajic
Sasa och zoran i rinkeby där har du 2st stora,

Liten fråga? Är sasa och zoran dina idoler? Jag har läst igenom hela tråden och du tar upp dom hela tiden...Jag vet vilka det är därför frågar jag inte om dom.
Citera
2007-02-16, 20:26
Bannlyst
Citat:
Liten fråga? Är sasa och zoran dina idoler? Jag har läst igenom hela tråden och du tar upp dom hela tiden...Jag vet vilka det är därför frågar jag inte om dom.

Hela tråden? högst skrivit deras namn 3 gr.

Sen så vet vi båda att tensta inte har några grabbar längre, så fort man har cash flyttar man därifrån.
Citera
2007-02-16, 23:26
Bannlyst
Citat:
Kanske dålig beskrivning..sorry! Han bodde i uppsala men flyttade hit till stockhom...han va medlem i OG
Flytta inte han till Örebro? Hans namn börjar på S
Citera
2007-02-16, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dem

Ja precis..han är en av dom...självklart är han inte medlem i OG längre...
Citera
2007-02-17, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krstajic
Hela tråden? högst skrivit deras namn 3 gr.

Sen så vet vi båda att tensta inte har några grabbar längre, så fort man har cash flyttar man därifrån.

Jag känner några stycken men dom är mer från 90 talet....det är mer än tre gånger...Jag menade inte på ett elakt sätt...jag tänkte mest att det kanske va släkt till dig ....att det är därför du drar upp dom så fort chansen dyker upp...men men...Jag hade väl fel.
Citera
2007-02-17, 00:03
Bannlyst
Citat:
Jag känner några stycken men dom är mer från 90 talet....det är mer än tre gånger...Jag menade inte på ett elakt sätt...jag tänkte mest att det kanske va släkt till dig ....att det är därför du drar upp dom så fort chansen dyker upp...men men...Jag hade väl fel.

Känner dom väldigt bra.

rinkeby o tensta kryllar av somalier nuförtiden sorgligt.
Citera
2007-02-17, 00:05
Medlem
Ja det är jävligt sorgligt...jag tål inte dom
Citera
2007-02-17, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dem

Vet du nåt om S ? Den andra killens nanm börjar på M
Citera
2007-02-17, 03:29
Bannlyst
Citat:
Vet du nåt om S ? Den andra killens nanm börjar på M
Om du menar S####n så mucka han förra året för en utpressning mot en kille som va med i O.G som tappa stinget totalt och börja gola som en idiot. S och två andra snubbar, en arab och en kurd torska med S, för snuten storma den här golarens butik och grep dom där. Tror det var en blomsterbutik i Örebro. M#### som han kallas, har för mig att han hänger med Bandidos nu. Han har tatuerat över sin O.G tatuering!
Citera
2007-02-17, 09:06
Medlem
Ok..Jag visste att han va ute nu...för jag har sett honom här i stockholm ganska så ofta....Han brukar oftast träffa en kille som bor här i tensta. M***i....Både S och M har väl tagit bort tatueringen....Det skulle jag också ha gjort...När en så kallad Ledare inte ställer upp.... M*** Har precis muckat han med. Är det här vänner till dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in