2007-02-17, 09:14
Medlem
slickshifts avatar
Negern på plattan i gamla stan

Såg att det frågades om negern som sprang bland skinsen i gamla stan...
Det beror ju på vilken tidsperiod det handlar om men om det syftas på tidigt 80-tal så borde det vara Jimpa som ni menar,kallades för Djungel-Jim eller Neger-Jimpa.Han var inte från Kungsängen men väl Bro,typ 1 mil från Kungsängen.Oftast hade han en mohikanrand och hängde mest med punkarna men ibland irrade han sig in till gamla stan och provocerade och åkte på en del däng där...Jag uppfattade han som halvgalen,han brukade baka sockerkaka som han tog med sig ut och tog en bit och tuggade för att sen kasta i nacken på folk,klart han åkte på stryk.Jag hörde för typ 15 år sen att han dragit till Usa(han hade medborgarskap)och arbetar numera som snut i Los Angeles!!??Sant eller inte,jäääävlig svårt att tro att han blev snut men,men.Hans lillebrorsa gick det utför med på 90-talet,gjorde lite bryt å grejer bl.a med Tamiharju har jag för mig,vad han gör nu har jag ingen aning om
Citera
2007-02-17, 10:24
Medlem
ratbats avatar
hette han inte jojje o dog i en överdos nån gång i mitten på 90 talet
Citera
2007-02-17, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lili
Ok..Jag visste att han va ute nu...för jag har sett honom här i stockholm ganska så ofta....Han brukar oftast träffa en kille som bor här i tensta. M***i....Både S och M har väl tagit bort tatueringen....Det skulle jag också ha gjort...När en så kallad Ledare inte ställer upp.... M*** Har precis muckat han med. Är det här vänner till dig?

Är det Mehdi från tensta/rinkeby ni pratar om?
Citera
2007-02-17, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lili
Ok..Jag visste att han va ute nu...för jag har sett honom här i stockholm ganska så ofta....Han brukar oftast träffa en kille som bor här i tensta. M***i....Både S och M har väl tagit bort tatueringen....Det skulle jag också ha gjort...När en så kallad Ledare inte ställer upp.... M*** Har precis muckat han med. Är det här vänner till dig?
Jag känner S bra, inte M. Men min bror känner båda mycket väl. aa S tog också bort sin. Jo men ledaren sparkade ut honom för att han inte tog på sig en sak, nån vapengömma som snuten kom på. En brud fick skiten. Och sen ringde han som pressades i Örebro 2005 och sa till S som var i England då hos sin släkting att han skulle ta på sig. Och S börja gapa och skrika i telefon och svor åt ledaren, som krävde en ursäkt. Men S vägra och blev utsparkad
Citera
2007-02-17, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dem
Jag känner S bra, inte M. Men min bror känner båda mycket väl. aa S tog också bort sin. Jo men ledaren sparkade ut honom för att han inte tog på sig en sak, nån vapengömma som snuten kom på. En brud fick skiten. Och sen ringde han som pressades i Örebro 2005 och sa till S som var i England då hos sin släkting att han skulle ta på sig. Och S börja gapa och skrika i telefon och svor åt ledaren, som krävde en ursäkt. Men S vägra och blev utsparkad

Ok det kanske också har hänt....Men när S satt på tidaholm tror jag att det va....Då fick han en hantel i huvudet av en alban....Så när S släpptes så skulle dom göra upp...men Ledaren backade inte upp honom, så S gick dit själv med 1 elr 2 G***t. Och träffade albanligan själv....och dom löste det på sitt sätt. Men att han blev utsparkad är fel. Han valde att gå eftersom hans ledare va tydligen rädd och han backade inte upp honom när han borde ha gjort det. Och det va därför M också valde att gå!
Citera
2007-02-17, 22:54
Medlem
Död HA-medlem

Eré nån som vet vilken 54:årig HA-medlem som enligt DN hittats hängd?
Citera
2007-02-18, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 69:an Kröken

*
Citera
2007-02-18, 10:08
Medlem
CGGHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slickshift
.Jag hörde för typ 15 år sen att han dragit till Usa(han hade medborgarskap)och arbetar numera som snut i Los Angeles!!??Sant eller inte,jäääävlig svårt att tro att han blev snut men,men.

Jodå det stämmer. Han jobbar i LA. Han hade en släkting som hade lgh jämte i i stan för typ 3-4 år sen-.
Citera
2007-02-18, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 69:an Kröken
Inte för att det e rätt tråd precis men det är gedda...
Citera
2007-02-18, 13:14
Medlem
Erzengels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pleyg
Inte för att det e rätt tråd precis men det är gedda...

Finns tråd om det hela inne på kriminella delen
Citera
2007-02-18, 17:28
Medlem
firres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Drog inte den mannen (knarkare) ett bollträ i skallen på någon så att denne dog, och blev sedan friad i tingsrätten?

noppe det var Mo**e som drog trät i skallen på tattar Mic*e
Citera
2007-02-18, 18:06
Medlem
firres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Minit
Vem faan har sagt att han åkte på sitt eget pass,

det var ett förfalskat pass han åkte fast med i Portugal, det var
därför dom tog han för dom såg att passet var falskt.
han var där med sin syrianska tjej och barnet dom har.

riktigt reko snubbe som belv pajjad av bola.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in