2006-12-22, 14:46
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Semperinprimis
Såg precis kalkon filmen sökarna 2 och vem dök upp i en scen om inte Johan Darwich

Den skiten såga jag med FY FAN inte bra utan det sämsta scvenska jag sett på länge.....missade Johan....vart i filmen var han med??
Citera
2006-12-22, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Han fick smaka på bly den där Tony (he he he)

Inte för att jag förväntar mig svar, men det lät personligt
Citera
2006-12-22, 15:58
Medlem
<<Andreas>>s avatar
Citat:
Såg precis kalkon filmen sökarna 2 och vem dök upp i en scen om inte Johan Darwich

Vart kan man få tag i den? Eller är det Blodsbröder du menar?
Det jag hittade var:
Blodsbröder
Sökarna 2 - Återkomsten
Citera
2006-12-22, 17:37
Medlem
Citat:
Den skiten såga jag med FY FAN inte bra utan det sämsta scvenska jag sett på länge.....missade Johan....vart i filmen var han med??

På strippklubben och skottlossningen utanför
Citera
2006-12-22, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av <<Andreas>>
Vart kan man få tag i den? Eller är det Blodsbröder du menar?
Det jag hittade var:
Blodsbröder
Sökarna 2 - Återkomsten

Finns på tankafett.se
Citera
2006-12-22, 18:00
Citat:
Finns på tankafett.se

Ha ha ha okej ska kolla in Johan in action......
Citera
2006-12-22, 18:26
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Minit
jag sätter också en slant på att det är Mille

fick inte tony thoren en kula i benet för ett par år sedan
'

Satt igår och snackade lite med en vän och kom in på Tom Langweisner och det strul som blev runt om han då Ratko vart mördad....Det sjuka med allt det han vart indragen i var ju sen vem som han hade lejt för att "ta bort" hans fiender.....Att han valde att ta en narkoman som enbart var galen och helt vild istället för att välja en tvättäkta som är gjuten och formad för sånt det är mycket underligt för mig.....För det kom ju fram ganska snabbt att den han bett om att röja hans fiender ur vägen var Andrej (R.I.P) och de som skulle bort var ju Milan , Webben, Roffe samt Ratko så när Ratko vart mördad och detta kom fram så vart det ju många frågetecken både från "de blå" och hans fiender.....Jag är nog inte den enda som ryckte på ögonbrynet då Andrej tog en överdos inte alls kort efter Ratkos död.....Men frågetecknen från fienderna försvann direkt och nu var Tom en jagad man kan man lungt säga (även om det inte var han som låg bakom Ratkos död så hade han ju iallafall gett en kille order om att mörda han och de andra och nu hade detta kommit fram och lika illa var ju det).....Men åter till att Tom valde att ge detta "Mission" till en kille som Andrej (inget missförstånd nu för Andrej var en kanon kille och tuff som få men väldigt galen och för galen för att bli någon Hitman som skulle sköta morden snyggt likt en svart panter i natten.....) som hade problem med droger och sitt minst sagt heta temperament och kunde hitta på vad fan somhelst när han petade i sig droger.....Men vem vet kanske ingen som ville ta på sig det så hans enda val var att hitte en kille som var galen nog att göra det men det låter väldigt långsökt det vet jag.....Hur det än är så dröjer det nog mycket lång tid innan vi får se Tom trava runt i denna stad igen om han nu inte tröttnar och bestämmer sig för att "slå till först".....Den som lever får veta......
Citera
2006-12-22, 18:44
Medlem
Drillen du som har koll, vart har "Bartek" Bartomo ( andrejs gamle vapendragare) tagit vägen ?
Citera
2006-12-22, 19:32
Bannlyst
Någon info om en snubbe som kallar sig för något i stil med "Exet"(Inte skinnskallen) men heter egentligen Micke(Mikael?). Kolarycker och har tydligen varit modell? Kommer troligtvis från Tumba, Salem, Tullinge eller Huddinge hållet?
Citera
2006-12-22, 22:26
Citat:
Ursprungligen postat av Mrknowitall
Drillen du som har koll, vart har "Bartek" Bartomo ( andrejs gamle vapendragare) tagit vägen ?

Ja du det kan jag tala om för dig......han låg bara för en liten tid sedan på sjukan med 56 knivhugg just det 56 stycken och den jäveln klarade sig.....det var några killar runt 19-20 år som han gått och rånat och jävlats med som tröttnade och dom ville visa att dom nog hade stake nog för att klippa han och så gjorde dom så gott dom kunde iallafall men det räckte inte.....men killarna har tröttnat på hans fasoner och kommer att fortsätta tills dom lyckas......
Citera
2006-12-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrknowitall

PSYKFALLET Bartek........
Tom Langweiser hängde på Andrej och Bartek för att dom var
psyskade tuffa och galna att göra dom grejorna Tom kom på,
sen var dom yngre och kanske trodde att Tom var något,
Tom-skallen är bra på att snacka och övertyga folk, typ en försäljare.

Bartek i allafall har inte haft ett så bra år, först blev han sönderslagen
på Alby puben av ägaren Ali, för att han satt och spelade Allan och provocerade på fyllan, riktigt sönderslagen och fråntagen guldkedjan.

sen så blev han huggen 14 gånger av en syrian nyligen,
sen det sista var att han blev påkörd av en lastbil, tror faktiskt
att han ligger på Huddinge, tydligen har dom fimpat några fingrar
eller tår på honom, han karriär verkar vara över i allafall,
det var han som sköt ryssen som dog på restaurangen Odessa i Aspudden
för några år sedan, häktad men släppt.
Sen tror jag att han varit häktad misstänkt för mord på
2 polacker som försvann från Puben i Skärholmens centrum (douglas)
Citera
2006-12-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ja du det kan jag tala om för dig......han låg bara för en liten tid sedan på sjukan med 56 knivhugg just det 56 stycken och den jäveln klarade sig.....det var några killar runt 19-20 år som han gått och rånat och jävlats med som tröttnade och dom ville visa att dom nog hade stake nog för att klippa han och så gjorde dom så gott dom kunde iallafall men det räckte inte.....men killarna har tröttnat på hans fasoner och kommer att fortsätta tills dom lyckas......

Oj vad synd !

Så kan det gå när man spelar allan med stort A.

Är du bekant med hans närmaste vänkrets?

Umgicks inte han mycket med M.tte P.lm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in