2009-08-15, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daimen
Roger, R.I.P

Har Roger gått bort? Om det stämmer så är det tråkigt och hoppas han vilar i frid!
Citera
2009-08-21, 18:10
Medlem
ftpws avatar
[quote=anviranvir]Ja, jag vet vad han håller på med. Han är amfetaminmissbrukare och injicerar amfetamin till småflickor i en knarkarkvart söder om sthlm. Han är inte med i bandidos längre

Är det inte han som golade ner några st förut.!!!!!! Så han håller små flickor med droger fyfan vilken gris jävel.!!!!!!
Senast redigerad av ftpw 2009-08-21 kl. 18:15.
Citera
2009-08-26, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiamedknuff
OK, jag vet inte om jag missförstår ditt inlägg men den Micke jag syftade på är blond och svensk. Förmodlingen inte samma som du menade alltså.
Han jobbar idag i Högalidskyrkan, gift och 4 fina barn. Bytte spår och valde den rätta vägen. Trevlig prick som gjorde rätt! Han är idag bl a en av Sveriges bästa teckenspråkstolkar. Bra gjort!
Citera
2009-08-26, 13:18
Medlem
Läste långt bak i tråden där någon frågade efter Anna och Micke Bastos, som tydligen hängt med många omnämnda här.
Hela familjen bodde i Mälarhöjden, kom till Sverige från Macao i mitten på 60-talet. Pappan var portuguis och kock, mamman kinesiska, de var frånskilda. De var bland Mälarhöjdens första invandrare, samtliga 4 barn gick i Mälarhöjens skola: Lisa född -54, var som 16-åring ihop med Stoffe från "Dom kallar oss mods." Träffade dom flera ggr eftersom jag också kommer från Mälarhöjden, Stoffe verkade galen, men på den tiden visste man inte vad knark var... Aleksander, kallad Fido, född -56, var bög och dog i aids endast 34 år gammal. En fin kille! Småsyskonen Anna och Micke var fina och gulliga som små, blir lessen av att läsa i tråden att de spårade ur... Den enda som har verkat ha klarat sig är min gamla klasskompis Lisa, hoppas du läser det här! Greetings from C.!
Senast redigerad av Glennessa 2009-08-26 kl. 13:24.
Citera
2009-08-27, 10:02
Medlem
NNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallaballa
Känner igen namnet på något sätt. Kan han varit med i gänget Gringos i början på 80-talet tro? De som hadde de gröna pilotjackorna innan skinsen "tog över dem". De flesta från det gänget var från tensta - rinkeby. Flertalet var greker har jag för mig.

Vi hade många Gringos i Fittja och Alby på 80 talet
Citera
2009-09-07, 21:44
Medlem
wallyballys avatar
Vad hände med Pudd från Askim?
Citera
2009-09-08, 16:41
Medlem
Någon som vet om Tomas Kruthammar från Värmdö var insyltad med 90-talets
Brödraskapet MC i Stockholm? Dvs fd. dörrvakts-ligan (inte dagens wolfpack)...
Vill minnas att han var med och deltog i skjutningen nere vid Flaten.
Citera
2009-09-14, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjesthlm
Någon som vet om Tomas Kruthammar från Värmdö var insyltad med 90-talets
Brödraskapet MC i Stockholm? Dvs fd. dörrvakts-ligan (inte dagens wolfpack)...
Vill minnas att han var med och deltog i skjutningen nere vid Flaten.
flaten var ju johan darwich som ordnade med steriod biffen vars hjärna som hamnade i taket på hans lilla vita suzuki swift.
Citera
2009-09-19, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jumbo
Ni snackar om Kasra som är kommentator på eurosport kampsport?

Kan nån berätta vad som hänt nu med honom? Varför är ingen ute efter honom medans dom flesta vill få tag på milan som det sägs tidigare i tråden.

Dom samarbetade väl? Borde han inte ha många fiender?

Just nu Jobbar Herr KASRA i med Lugna gatan som det heter lika lugn som KASRA själv.... Men just nu är han bästist med rikskrim och alla som lyssnar till staten.... Staden hjälper herr KASRA att tvätta sina mördar stålar, de är som att säga; Äpple ramlar inte långt ifrån sin herre trä.....
Han herr KASRA har en hyra på 160.000 tusen på sin KI kriminellställe VBC. Det har han själv betalat i flera år, med sin lön på Lugna gatan som han har som personlig assistent ¨¨vänta?? Jag måste skratta lite.... Julafton på Kungsgatan....
5 mord har han själv utfört. Polisen hjälper honom ut från häkte med fulla restitioner för att träffa Mr Milan Sevo för att prata ihop sig, och sedan undan röja vittne Niklas flickvän som faktist pekade ut Herr KASRA på Konfrentation hos polisen, därför blev Herr KASRA häktad. Och nu är som de är en Mördare till att bli KI promotor och Eurosport Komento. Visst kan det gå fort när man har Makten Pengar och köpa alla, för att det går att köpa alla, han köpte snuten som slapploss honom från häkte då han träffa Mr Milan Sevo för att få hjälp med att undanröja Tjejen.? Snuten fick bra över 5 mille.
Citera
2009-09-19, 02:26
Citat:
Ursprungligen postat av Pizda
Just nu Jobbar Herr KASRA i med Lugna gatan som det heter lika lugn som KASRA själv.... Men just nu är han bästist med rikskrim och alla som lyssnar till staten.... Staden hjälper herr KASRA att tvätta sina mördar stålar, de är som att säga; Äpple ramlar inte långt ifrån sin herre trä.....
Han herr KASRA har en hyra på 160.000 tusen på sin KI kriminellställe VBC. Det har han själv betalat i flera år, med sin lön på Lugna gatan som han har som personlig assistent ¨¨vänta?? Jag måste skratta lite.... Julafton på Kungsgatan....
5 mord har han själv utfört. Polisen hjälper honom ut från häkte med fulla restitioner för att träffa Mr Milan Sevo för att prata ihop sig, och sedan undan röja vittne Niklas flickvän som faktist pekade ut Herr KASRA på Konfrentation hos polisen, därför blev Herr KASRA häktad. Och nu är som de är en Mördare till att bli KI promotor och Eurosport Komento. Visst kan det gå fort när man har Makten Pengar och köpa alla, för att det går att köpa alla, han köpte snuten som slapploss honom från häkte då han träffa Mr Milan Sevo för att få hjälp med att undanröja Tjejen.? Snuten fick bra över 5 mille.

Men hur fan skriver du?
Citera
2009-09-19, 02:42
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
Men hur fan skriver du?

Men hur fan är det viktigt, här betyder innehållet mer än omslaget, svin.
Citera
2009-09-19, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pizda
__________________________________________________ _______________Detta är sant att Kasra är i denna situation som Pizda beskriver!!

Och inte bara de. Kasra blåste Milan S oxå på stålar efter alla dessa mord och alla handverkare som byggde deras inne ställe på östermalm och som polisen hittade vapen i. Som Kasra senare skyller på Milan till polisen: vad kallas det? Golbög? Eller? Och som senare i samma veva oxå ger tips till polisen att Milan har vapen och massa pengar hemma. Och mycket riktigt polisen åker hem till Milan S och hittar vapen och ca:4 milj. Villken vän?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in