Flashback bygger pepparkakshus!
2007-01-01, 03:14
[quote=Drillen]Va fan har du petat i dig inför Nyår?? Ha ha ha krävs ett jävla tålamod för det där du håller på med så jag gissar på "tjack" och några bira..

fel där gubben, mest kola o pisco. det är fina grejer det...
gott nytt år på er. kommer snart förbi o hälsar på er.
drillen, vad ligger guldpriset på nuförtiden?
Citera
2007-01-01, 03:28
[quote=Drillen]Så du hakade på du med och tycker att det var något speciellt att jag träffade på lite folk under en och samma dag och i och med att de flesta varit nämnda på detta Forum så valde jag att skriva det här.....men, men det är väl orimligt för en människa som dig att träffa på någon av dessa då du endast hört deras namn och inte har en aning om hur dessa hur ser ut (förutom de som varit med på bild i pressen såklart) så jag dömmer inte dig för det utan alla vill väl kunna tillföra något men det är inte säkert att alla kan det och du är ju ett exempel på just detta.....till er alla andra en trevlig helg med ett Gott nytt år att invänta....[/QUO

.................................................. .................................................. .................................................. ............bom gott nytt år tjockis.
Citera
2007-01-01, 10:09
Medlem
[quote=stickanviberg][quote=Drillen]Så du hakade på du med och tycker att det var något speciellt att jag träffade på lite folk under en och samma dag och i och med att de flesta varit nämnda på detta Forum så valde jag att skriva det här.....men, men det är väl orimligt för en människa som dig att träffa på någon av dessa då du endast hört deras namn och inte har en aning om hur dessa hur ser ut (förutom de som varit med på bild i pressen såklart) så jag dömmer inte dig för det utan alla vill väl kunna tillföra något men det är inte säkert att alla kan det och du är ju ett exempel på just detta.....till er alla andra en trevlig helg med ett Gott nytt år att invänta....[/QUO

.................................................. .................................................. .................................................. ............bom gott nytt år tjockis.[/QUOT

o där va drillen inte hemlig längre
Citera
2007-01-01, 13:45
Medlem
Erzengels avatar
[quote=brasnyggman][quote=stickanviberg]
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Så du hakade på du med och tycker att det var något speciellt att jag träffade på lite folk under en och samma dag och i och med att de flesta varit nämnda på detta Forum så valde jag att skriva det här.....men, men det är väl orimligt för en människa som dig att träffa på någon av dessa då du endast hört deras namn och inte har en aning om hur dessa hur ser ut (förutom de som varit med på bild i pressen såklart) så jag dömmer inte dig för det utan alla vill väl kunna tillföra något men det är inte säkert att alla kan det och du är ju ett exempel på just detta.....till er alla andra en trevlig helg med ett Gott nytt år att invänta....[/QUO

.................................................. .................................................. .................................................. ............bom gott nytt år tjockis.[/QUOT

Drillen=Bohm?

o där va drillen inte hemlig längre
Citera
2007-01-01, 14:00
Awaiting Email Confirmation
[quote=chacaloni]
Citat:
Va fan har du petat i dig inför Nyår?? Ha ha ha krävs ett jävla tålamod för det där du håller på med så jag gissar på "tjack" och några bira..

fel där gubben, mest kola o pisco. det är fina grejer det...
gott nytt år på er. kommer snart förbi o hälsar på er.
drillen, vad ligger guldpriset på nuförtiden?

På FS (Odengatan) 125 Kr/Grammet
Citera
2007-01-01, 16:41
[quote=Drillen]
Citat:
Ursprungligen postat av chacaloni

På FS (Odengatan) 125 Kr/Grammet

Då tar vi en tur dit.
Citera
2007-01-01, 16:53
[quote=chacaloni]
Citat:

Då tar vi en tur dit.

Det är två bröder och den du ska förhandla med är Terri han är ganska okej på att kunna gå ner i pris.....
Citera
2007-01-02, 13:15
Medlem
Tack för en trevlig tråd

Ingen som har något info om M*ck* S*reit*? Tycker det är konstigt att han inte har nämnts i tråden?
Citera
2007-01-02, 14:47
Medlem
Micke Spreitz?
Citera
2007-01-02, 18:06
Vad är det för konstigt med att han inte nämns här? Han om någon har väl inget att tillföra denna tråd.....Micke har ALDRIG varit någon i den kriminella världen över huvudtaget.....Pageklippt dörrvakt då tiden begav sig....sen ett pinsamt försök till att bli boxare.....nää det namnet lägger vi på hyllan bland "icke kriminella 80-tals kändisar" och försöker oss på något roligare namn....

Men detta var ett bra försök för att få denna tråd att hitta lite gamla namn att skriva om som inte blivit nämnda än......så mera namn på gubbar vi missat för minnet sviker en efter så många år och även om dom inte håller samma kaliber som de vi skrivit om så måste dom iallafall hålla höger status än vad "Page Micke" gör/gjorde......
Citera
2007-01-02, 18:36
Medlem
Citat:
Vad är det för konstigt med att han inte nämns här? Han om någon har väl inget att tillföra denna tråd.....Micke har ALDRIG varit någon i den kriminella världen över huvudtaget.....Pageklippt dörrvakt då tiden begav sig....sen ett pinsamt försök till att bli boxare.....nää det namnet lägger vi på hyllan bland "icke kriminella 80-tals kändisar" och försöker oss på något roligare namn....

Men detta var ett bra försök för att få denna tråd att hitta lite gamla namn att skriva om som inte blivit nämnda än......så mera namn på gubbar vi missat för minnet sviker en efter så många år och även om dom inte håller samma kaliber som de vi skrivit om så måste dom iallafall hålla höger status än vad "Page Micke" gör/gjorde......

En sån som Conny Karlsson från Uppsala va inte han rätt busig på den tiden..?
Citera
2007-01-02, 20:15
Medlem
Jag hörde om den här eminenta tråden och har ägnat flera nätter åt att läsa den. Tack Drillen, trådstartaren och alla ni andra som levererar här! Väcker minnen!

Bröderna Pier*e och Pet*r Nåbr**g från södermalm, födda 60-61, inte tvillingar men nästan jämngamla. Någon som vet något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in