2006-10-27, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Så här svarar förre brödraskaparen Niclas Jansson på en läsarkommentar i sin blog.

"Jo, jag har blivit tipsad om det forumet "Skvaller om kriminella" och läste det för över en månad sedan, men jag sjönk inte till deras nivå och kommenterade det. Jag är bättre än så och log brett åt det jag läste. Verkar som killen inte mår särskilt bra och inte heller är ett dugg insatt i mitt fall. "Solar sig i glansen..."? Vilken jävla glans? LOL! Han har ju inte fattat någonting. Dessutom ger han sig verbalt (det du skrev)på någon annan som han tror är jag, vilket också är skrattretande. Han verkar ha noll koll. Ni som vill läsa det forumet gå till:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=343724

Själv förstår jag inte hur folk orkar? Dessutom vet jag att flera som det snackas skit om i tråden har blivit riktigt sura... många har ju fortfarande ett rykte att tänka på och jag förstår inte att de heller orkar bry sig.

Tack för din kommentar och lev väl!"

De som blivit sura lär väl inte ha några problem med att lista ut vem till exempel du är Drillen? Däremot kanske du kan få problem.
Haller man sig till fakta som ar allmant kant kan det val inte vara nagon annan en den personen som framstalls i dalig dager som blir sur.

Da kan den personen snacka hur mycket han vill utan att det hander nagot.
Oftast vill dom har personerna hora historier om sig sjalva.
Citera
2006-10-27, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickanviberg
hörsägen din västeråsslyna. ta du och åk till helikopterplattan o sug lite.
sprang som svin har de gjort ett antal ggr och de kommer de göra nästa gång också. håll dig till info 14:s sidor istället.

Detta var den enda "smiley" som jag har lust att använda i någon form av inlägg till dig!

Du verkar inte riktigt ha alla hemma, eller så är dom som är hemma ganska trasiga av för mycket av någon substans som ej ska vara där. Alternativt så har du ej gått ut grundskolan.

Din nivå är rejält under medel här, kanske skulle ta och tänka på det innan du plitar ner nästa inlägg. Förvånar mig att dina inlägg får vara kvar. Faktiskt!

Vet inte vilken sida du anser att jag ska hålla mig till, men jag förstår att du inte vill ha mig skrivandes här.
Man kan ju undra varför.?

Är mitt sätt att skriva för komplicerat för dig?
Kanske använder jag för lite svordomar och taskiga benämningar?
Vad vet jag.

Vad jag dock vet är att jag för det första inte ens bor i Västerås, har alldeles för långt till en helikopterplatta för att orka mig dit och göra vad du nu anser att jag ska göra.

Snyt dig vännen! Det rinner så det närapå stänker ända hit!
Citera
2006-10-27, 22:42
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaS

Detta var den enda "smiley" som jag har lust att använda i någon form av inlägg till dig!

Du verkar inte riktigt ha alla hemma, eller så är dom som är hemma ganska trasiga av för mycket av någon substans som ej ska vara där. Alternativt så har du ej gått ut grundskolan.

Din nivå är rejält under medel här, kanske skulle ta och tänka på det innan du plitar ner nästa inlägg. Förvånar mig att dina inlägg får vara kvar. Faktiskt!

Vet inte vilken sida du anser att jag ska hålla mig till, men jag förstår att du inte vill ha mig skrivandes här.

Vad vet jag.

Vad jag dock vet är att jag för det första inte ens bor i Västerås, har alldeles för långt till en helikopterplatta för att orka mig dit och göra vad du nu anser att jag ska göra.

Undran...har du bott i Norsborg?
Citera
2006-10-27, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Undran...har du bott i Norsborg?

Nope..
Citera
2006-10-27, 22:50
Medlem
Arsedestroyers avatar
Citat:

Vad vet jag.

Ehhh Stickan har nog levererat mer matnyttigt i denna tråd än vad du har gjort, så min fråga är vad har du här att göra?
Den här tråden är ingen:
"jag har hängt med subkulturer och blivit påsatt, oj nu kommer jag inte ihåg av vem, men om jag frågar på FB så kanske någon kan skingra mina marinelladimmor så att jag åtminstonde har en liten aning om vem som är fader till något av mina barn"......
Gör wtf du vill, men kom åtminstonde med något matnyttigt i denna tråd, annars så kanske FB-lounge är ngt för dig?
Citera
2006-10-27, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsedestroyer
Ehhh Stickan har nog levererat mer matnyttigt i denna tråd än vad du har gjort, så min fråga är vad har du här att göra?
Den här tråden är ingen:
"jag har hängt med subkulturer och blivit påsatt, oj nu kommer jag inte ihåg av vem, men om jag frågar på FB så kanske någon kan skingra mina marinelladimmor så att jag åtminstonde har en liten aning om vem som är fader till något av mina barn"......
Gör wtf du vill, men kom åtminstonde med något matnyttigt i denna tråd, annars så kanske FB-lounge är ngt för dig?

Ok!

Då har vi konstaterat att endast de som skriver elaka saker om andra, endast de som kallar andra för fula namn och är otrevliga har här att göra.!

Det låter ju som om att det blir himla trevligt det!

I övrigt så undrar jag vart i mina inlägg jag påstår det du skriver?
Det kan du ju citera, så jag får se, för mig veterligen så är så inte fallet alls.

Det jag har skrivit var att jag såg en fd VÄNS namn, undrade vad denne gjorde och skrev så i ett inlägg!

BTW
Jag har inga barn jag behöver leta pappor till, så dum i huvudet är jag inte! Jag har inte druckit en droppe av något alkoholhaltigt sedan före millenniumskiftet, om jag bortser från en cider förra sommaren, och även om du inte har med att göra varför så kan jag tala om det för dig! Jag är tvungen att äta en medicin mot min sjukdom som gör att jag inte får dricka alls, även om jag hemskt gärna skulle vilja ibland. Precis som de flesta andra.

Men, visst, sitt ni här och var elaka mot varandra, ett sådant forum vill jag inte vistas på i alla fall, jag är inte sådan som person!

Till sist så föreslår jag att du inledningsvis i ALLA dina aktiva trådar talar om att alla inte är välkomna! Det är ju lättare då att förstå att man inte är önskvärd!
Citera
2006-10-27, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ok!

Då har vi konstaterat att endast de som skriver elaka saker om andra, endast de som kallar andra för fula namn och är otrevliga har här att göra.!

Det låter ju som om att det blir himla trevligt det!

I övrigt så undrar jag vart i mina inlägg jag påstår det du skriver?
Det kan du ju citera, så jag får se, för mig veterligen så är så inte fallet alls.

Det jag har skrivit var att jag såg en fd VÄNS namn, undrade vad denne gjorde och skrev så i ett inlägg!

BTW
Jag har inga barn jag behöver leta pappor till, så dum i huvudet är jag inte! Jag har inte druckit en droppe av något alkoholhaltigt sedan före millenniumskiftet, om jag bortser från en cider förra sommaren, och även om du inte har med att göra varför så kan jag tala om det för dig! Jag är tvungen att äta en medicin mot min sjukdom som gör att jag inte får dricka alls, även om jag hemskt gärna skulle vilja ibland. Precis som de flesta andra.

Men, visst, sitt ni här och var elaka mot varandra, ett sådant forum vill jag inte vistas på i alla fall, jag är inte sådan som person!

Till sist så föreslår jag att du inledningsvis i ALLA dina aktiva trådar talar om att alla inte är välkomna! Det är ju lättare då att förstå att man inte är önskvärd!

såg jag världens minsta fiol glida förbi ??
Citera
2006-10-27, 23:30
Medlem
StigAllans avatar
Tråden blev betydligt tristare när ett "antal fittor" började uttrycka sig.
Ta och måla läpparna, lägg på nagellack och hårsspray.
Håll sedan käften!
Citera
2006-10-27, 23:36
Medlem
Näe - usch vad trist det blev....

Kan ingen svara på det här i stället;

Jukka började i sena tonåren hänga med tre andra killar; C....e, M....n och J...n. Nån som vet vad som hände med dem?
Citera
2006-10-28, 02:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Tråden blev betydligt tristare när ett "antal fittor" började uttrycka sig.
Ta och måla läpparna, lägg på nagellack och hårsspray.
Håll sedan käften!
Ingår du i den flickskaran. Kan du lägga på nagelack. Låter lite bögigt. Låter som tråden blev lite tråkigare när ett antal "fjollor" började uttrycka sig.
Citera
2006-10-28, 02:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stickanviberg
hörsägen din västeråsslyna. ta du och åk till helikopterplattan o sug lite.
sprang som svin har de gjort ett antal ggr och de kommer de göra nästa gång också. håll dig till info 14:s sidor istället.

Är det vad du sysslar med på "helikoptern" suger. Vi andra brukar ta en bira i vår solen... men men smaken är som ... Spring runt och sug bara mig stör det inte. Din slyna.
Citera
2006-10-28, 04:42
Medlem
krigsmans avatar
En fråga! varför sitter Johan Moström i rullstol? Ni som vet skriv nu"
Två fågor! Sasa vad vet vi om honom den glada killen från Haninge "Vendelsö"som jag gillar.

Vad jag vet är att Kecke har de fetastest biffarana på texas longhorn vid hornstul. Värt ett besök så klart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in