Citat:
Ursprungligen postat av Arsedestroyer
Ehhh Stickan har nog levererat mer matnyttigt i denna tråd än vad du har gjort, så min fråga är vad har du här att göra?
Den här tråden är ingen:
"jag har hängt med subkulturer och blivit påsatt, oj nu kommer jag inte ihåg av vem, men om jag frågar på FB så kanske någon kan skingra mina marinelladimmor så att jag åtminstonde har en liten aning om vem som är fader till något av mina barn"......
Gör wtf du vill, men kom åtminstonde med något matnyttigt i denna tråd, annars så kanske FB-lounge är ngt för dig?
Ok!
Då har vi konstaterat att endast de som skriver elaka saker om andra, endast de som kallar andra för fula namn och är otrevliga har här att göra.!
Det låter ju som om att det blir himla trevligt det!
I övrigt så undrar jag vart i mina inlägg jag påstår det du skriver?
Det kan du ju citera, så jag får se, för mig veterligen så är så inte fallet alls.
Det jag har skrivit var att jag såg en fd VÄNS namn, undrade vad denne gjorde och skrev så i ett inlägg!
BTW
Jag har inga barn jag behöver leta pappor till, så dum i huvudet är jag inte! Jag har inte druckit en droppe av något alkoholhaltigt sedan före millenniumskiftet, om jag bortser från en cider förra sommaren, och även om du inte har med att göra varför så kan jag tala om det för dig! Jag är tvungen att äta en medicin mot min sjukdom som gör att jag inte får dricka alls, även om jag hemskt gärna skulle vilja ibland. Precis som de flesta andra.
Men, visst, sitt ni här och var elaka mot varandra, ett sådant forum vill jag inte vistas på i alla fall, jag är inte sådan som person!
Till sist så föreslår jag att du inledningsvis i ALLA dina aktiva trådar talar om att alla inte är välkomna! Det är ju lättare då att förstå att man inte är önskvärd!