2006-12-22, 22:32
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Syncrotron
Någon info om en snubbe som kallar sig för något i stil med "Exet"(Inte skinnskallen) men heter egentligen Micke(Mikael?). Kolarycker och har tydligen varit modell? Kommer troligtvis från Tumba, Salem, Tullinge eller Huddinge hållet?

Den killen är ute ur gamet sen 98-99 då han snackat skit om Tom då denne hade klappat in puffran i skallen på Vasil.....Vet att Essa och hans killar fick tag i han nere på en mack i stan och skrämde skiten ur killen och sen var det ju fler än dom killarna som tyckte att den lilla skiten inte skulle öppna sin käft om någon eller några utan bara hålla sin käft stängd.....killen var en fjant som drog i sig massor av ladd och fick hybris men sånt håller inte då man egentligen är en kille som är uppväxt i Hokeyrinken under mycket goda förhållanden.....man kan aldrig bli tuff och hård utan det är bara något man föds till att vara......nog om den lilla solbrända skiten tycker inte ens hans namn är värt att nämnas på denna tråd........
Citera
2006-12-22, 22:36
Medlem
[quote=Drillen]'
bett om att röja hans fiender ur vägen var Andrej (R.I.P) och de som skulle bort var ju Milan , Webben, Roffe samt Ratko så när Ratko vart mördad och detta kom fram så vart det ju många frågetecken både från "de blå" och hans fiender.....Jag är nog inte den enda som ryckte på ögonbrynet då Andrej tog en överdos inte alls kort efter Ratkos död.....

Tror faktiskt att han dog i sömnen hemma hos morsan, hon hittade
tydligen honom död på morgonen,
Faktum är att flera som koksat hårt dött på samma sätt
typ hjärnblödning i sömnen eller hjärtat stannar.
Johnny neger från Fittja dog på samma sätt förra året,
även en marockan som hette Butcho från Tumba likadant.
Citera
2006-12-22, 22:38
Medlem
Nu var det nog inte kola som han dog av, men men..........

Vila i frid mannen.............
Citera
2006-12-22, 23:25
Citat:
Ursprungligen postat av Mrknowitall
Oj vad synd !

Så kan det gå när man spelar allan med stort A.

Är du bekant med hans närmaste vänkrets?

Umgicks inte han mycket med M.tte P.lm?

De flesta........
Citera
2006-12-22, 23:31
[quote=Mr Minit]
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
'
bett om att röja hans fiender ur vägen var Andrej (R.I.P) och de som skulle bort var ju Milan , Webben, Roffe samt Ratko så när Ratko vart mördad och detta kom fram så vart det ju många frågetecken både från "de blå" och hans fiender.....Jag är nog inte den enda som ryckte på ögonbrynet då Andrej tog en överdos inte alls kort efter Ratkos död.....

Tror faktiskt att han dog i sömnen hemma hos morsan, hon hittade
tydligen honom död på morgonen,
Faktum är att flera som koksat hårt dött på samma sätt
typ hjärnblödning i sömnen eller hjärtat stannar.

Det värsta av allt är att det var andra gången hon hittade honom efter överdos men första gången klarade han sig fast han fått en blodpropp och fick ta blodförtunnande ett långt tag där efter......och båda gångerna var det giftet som var hans överman men den sista gången vart hans sista kamp för svår och han vart slagen......

Jävligt ledsen för att han är borta för jag hade verkligen bra stunder med den mannen......hans storebror är lika bra han......R.I.P.....666 TEAM SATAN!!!
Citera
2006-12-23, 02:22
Medlem
Postkranens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Minit
Antar att du menar samma Neger-Johnny jag kände. Vad hände egentligen? Träffade du på honom sista tiden? Ta i pm om det är känsligt.
Citera
2006-12-23, 05:19
Medlem
Är killen med tatueringar på skallen någon ni veteraner känner till sedan gammalt? Stort ärr på skallen så ser ut som en gammal slagskämpe. Två bilder på honom här;

http://www.vimmel.biz/starshine/nata...es/image3.html
http://www.vimmel.biz/starshine/nata...s/image29.html

Citat:
och nu till det mest skrattretande och det är att den lilla jävla horungen Farshad Doosti (idag Farshad Nyström) är utbildad Advokat (klar på juristlinjen med högsta betyg) och är nu inne på sitt första år av fem på en Advokatbyrå någonstans i Sverige så om 4 år kan han kalla sig för Advokat FY FAN SÄGER JAG BARA VILKET JÄVLA SKÄMT DETTA LAND ÄR IBLAND!!! Fy fan jag bara spyr på tanken av det!!! Men man kan ju hoppas på att någon straffar denna lilla hora för det han gjort för man ska veta hade inte den lilla fittan varit på plats hade det aldrig hänt så enligt mig skulle den lilla fittan få ta Tommys plats för man kan säga som så Tommy var vapnet men det var Farshad som sköt......

Han verkar bo i Johanesshov numera enligt http://www.e-upplysning.se/

Citat:
Detta jag skriver om nu är ingen rolig grej för det fick otroligt jobbiga konsekvenser efter det hänt....Året var 1998 och Paolo var ute med Omars (Pancrase Gym) bror Micke och festade lite och när dom stötte på några dom kände (ett par tjejer) så ville dom hälsa och Paolo kramade om dom och får då en knuff av Alex (Sasha Ratkos son) som alla vet är stor som ett hus som säger åt Paolo att ge fan i det där kramandet typ och sen åker Micke på en skalle av någon polare till Alex och Paolo ger Alex ett par snabba käftsmällar så massor av tänder ryker på denne och blodet forsar och då ska man fatta att Alex är fan i mig dubbelt så lång som Paolo och vägde då en bra bit över 100 kg och även han varit mycket framgångsrik boxare som ung så killen kan fightas.....Men Paolo är född till en fighter så även om han visste vad som väntade han sekunderna innan han klappade på Alex så tog fightern i han över totalt och problemen efter detta var ett faktum så i slutändan vart ju Paolo den stora förloraren......Så det är på gott och ont att vara som Paolo kan jag lungt säga för att slå ut tänder på Ratkos son som även är Milans svåger är inget att rekomendera men man kan ju lungt säga att Paolo hade turen att vara god vän till Milan sen innan......Hade han inte varit det hade nog Paolo varit fiskmat en kort tid därefter.......Så jag hoppas att detta inlägg kan få många av er som lyssnat på alla dessa dåliga rykten att ändra åsikt om en av Stockholms mycket få riktiga fighters genom åren....

Så Paolo fick ordentligt med däng av Alex?
Citera
2006-12-23, 10:45
Citat:
Ursprungligen postat av Fennicum
Är killen med tatueringar på skallen någon ni veteraner känner till sedan gammalt? Stort ärr på skallen så ser ut som en gammal slagskämpe. Två bilder på honom här;

http://www.vimmel.biz/starshine/nata...es/image3.html
http://www.vimmel.biz/starshine/nata...s/image29.html

Han verkar bo i Johanesshov numera enligt http://www.e-upplysning.se/

Så Paolo fick ordentligt med däng av Alex?

Tvärtom......
Citera
2006-12-23, 10:54
Citat:
Ursprungligen postat av Mrknowitall
Oj vad synd !

Så kan det gå när man spelar allan med stort A.

Är du bekant med hans närmaste vänkrets?

Umgicks inte han mycket med M.tte P.lm?

En trevlig vanlig lirare som bråkade och härjade som ung.....men vart narkoman på äldre dagar.....
Citera
2006-12-23, 12:11
Medlem
Yugos avatar
Drillen du verkar insatt,undrar om du vet vart Patrik "Putte" Markovic från Norsborg tog vägen?
Många år sen sist
Citera
2006-12-23, 12:49
Medlem
Yugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasVegas
God kväll alla.

Arkan är inte så intressant att prata om. Han var en småhandlare som blev en krigsförbrytare. I denna tråd spelar Jokso i en helt annan division.

Du verkar vara allt annat en insatt..men du har rätt i att "Jokso spelade i en helt annan division" =men i en lägre

Arkan var ett ökänt namn redan på tidiga 70-talet främst i Jugoslavien o Italien,Jokso lärde känna Arkan i Belgrad innan han kom till Sverige.
Visst genomförde båda vissa jobb/ärenden åt den dåvarande Jugolsviska regimen,som betalning hade de olika förmåner främst i hemlandet.
Tack vare det lyckades främst Arkan bli så mäktig,fruktad och rik som han blev.Naturligtvis blev även de som jobbade under hans vingar det,Jokso var en av dem.
Citera
2006-12-23, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yugo
Drillen du verkar insatt,undrar om du vet vart Patrik "Putte" Markovic från Norsborg tog vägen?
Många år sen sist

Han bor väl i eskilstuna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in