2006-11-25, 01:00
Medlem
Cosmiqs avatar
Ääääh, han sitter ju ändå bara och drygar sig.
Citera
2006-11-25, 01:11
Medlem
skrev skit.
Citera
2006-11-25, 03:31
Medlem
Lite Off topic MEN...Jag tror många av oss finns på plats på den underbara K1-galan.

Gärna lite skvaller..ifall någon i tråden känns igen..

C U ....
Citera
2006-11-25, 08:04
Medlem
Cosmiqs avatar
Jag var där.

Det var Sasa M också. Han jobbade hårt i VBCs ringhörna.

På bikerfronten höll HA hög profil. Skillnad mot förra galan då Bandidos hade ringside + lyxhoror.
Citera
2006-11-25, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Hur är det mellan Eideryd, Roland Bjur och Ulf Redin?
Vad aka jag säga. Eideryd är väll skylldig halva sta´n pengar, som vanligt. Han är har en Restaurang i Solna. Ryktet säger att han är lite illa ute, igen !!!
Citera
2006-11-25, 12:11
Medlem
Cosmiqs avatar
Tack för info. Därför jag fråga. Omöjligt att få tag på gubbjäveln.
Citera
2006-11-25, 15:33
Medlem
Verkar vara många som är rätt insattsa här. Någon som vet något om Jari Grundström?
Citera
2006-11-25, 18:12
Medlem
Helt underbar tråd. Drillen har verkligen levererat, med enbart smärre sakfel som inte ens är värda att nämna. Nostalgilampan lyser konstant.
Saknar egentligen bara gubbarna i byggsvängen. Mond Bygg med Kimmo i spetsen. Vad hände sedan? Fanns fler också.

Om Drillen fortfarande läser tråden, så undrar jag om den polske zigenaren Jan, hette Kowalski i efternamn. Gaddad som en serietidning på armarna?
Kunde knappt nån svenska?

Och alla jävla läkare som sjukskrev folk för 100 spänn. Rastgeldi, Bahrami och allt vad dom hette...ja jävlar...
Mycket underhållning har ni bjudit på mina vänner och jag hoppas att tråden fortsätter att leva. Those were the days...
Citera
2006-11-25, 21:08
Medlem
Ang. Bjuhr

http://jinge.se/index.php/allmnt/las...s-gudfader.htm
Citera
2006-11-25, 22:01
Medlem
Cosmiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFLegion
Verkar vara många som är rätt insattsa här. Någon som vet något om Jari Grundström?
Menar du Johns farsa?
Citera
2006-11-26, 01:03
Medlem
Fanns det inga juggar på söder under 80talet som var med lite i svängen?
Citera
2006-11-26, 01:24
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Helt underbar tråd. Drillen har verkligen levererat, med enbart smärre sakfel som inte ens är värda att nämna. Nostalgilampan lyser konstant.
Saknar egentligen bara gubbarna i byggsvängen. Mond Bygg med Kimmo i spetsen. Vad hände sedan? Fanns fler också.

Om Drillen fortfarande läser tråden, så undrar jag om den polske zigenaren Jan, hette Kowalski i efternamn. Gaddad som en serietidning på armarna?
Kunde knappt nån svenska?

Och alla jävla läkare som sjukskrev folk för 100 spänn. Rastgeldi, Bahrami och allt vad dom hette...ja jävlar...
Mycket underhållning har ni bjudit på mina vänner och jag hoppas att tråden fortsätter att leva. Those were the days...

Du har rätt när du söker info om Mondbygg, det var 80 tal men var de så busiga Kimmo Elo*a, ollavi och tappsa? De har det bra i dag på en platts med mycket damer i thailand. Tänker mer på löne utbetalningen på nynäsvägen när 120 gubbar skulle ha vecko lön från den stora lådan med 1,3 millisar Tror nog att alla jobbade vitt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in