2006-11-01, 20:27
Medlem
sinep guss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chacaloni
Var det han som körde hos Pålle på slutet av 80-talet?

Var det inte han som sköt nån snubbe med en hagelbrakare och fick fyra år för det?
Citera
2006-11-01, 21:25
Medlem
Tolvans avatar
Någon som vet om Anders som sköt Andreas med att hagelgevär utaför korvmojjen i huvudsta är ute än? Han blev väll dömd till livstid men det vet vi ju hur det är med det i detta land.
Citera
2006-11-01, 22:23
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Roligt att du gillar min fina tråd,

Mer Drillens tråd än din, är han som skrivit allt som är värt att läsa...

Iaf, go Drillen.
Citera
2006-11-01, 22:24
Citat:
Ursprungligen postat av stickanviberg
såja ingenting går upp mot dina inlägg herr "storspelare".
det kanske är självaste mytomanen tony sjödin som gömmer sig bakom ditt alias herr (tiny joe).

Mytomanen Tony Sjöberg skulle det vara.
Citera
2006-11-01, 22:27
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickanviberg
Mytomanen Tony Sjöberg skulle det vara.

Oj då! Hur vet du att det är så?
Citera
2006-11-02, 08:27
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av sinep gus
Var det inte han som sköt nån snubbe med en hagelbrakare och fick fyra år för det?

Japp det var Vinko det......en Jugge var det som fick bly över hela ena armen och detta var utanför det där discot i Haninge eller Jordbro (glömmer alltid namnet på det)
Citera
2006-11-02, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Japp det var Vinko det......en Jugge var det som fick bly över hela ena armen och detta var utanför det där discot i Haninge eller Jordbro (glömmer alltid namnet på det)

Neptun? när var det ? Drillen kan du inte berätta lite mer om Valle??
Citera
2006-11-02, 16:00
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Suune
Neptun? när var det ? Drillen kan du inte berätta lite mer om Valle??

Valle är en bra kille och jävligt snäll måste jag säga även om han kan uppfattas helt annat av andra så är han det enligt mig.....Valle var ett respekterat namn i många år men efter den händelsen med Tom så vart det annat för Valle backade ju ur så efter det var han ju inte lika tuff i andras ögon längre....men Valle har alltid varit en god vän till Milan och alla hans vänner och det är han än idag fast han helt och hållet klivit av all den verksamhet för många år sedan och idag ängnar all sin tid åt Boxningsklubben.....Jag tycker inte det finns så mycket mer att skriva om han för han är Valle och inte så mycket mer om man inte ska skriva att han var en jävel på att kränga bilar ett tag och kallades för bilhandlar Valle (ha ha ha) men det gör ju dom flesta Ziggisarna....Han har ju även umgåtts mycket med Jonas Oredsson ett tag men nu snackar vi början och mitten på 90-talet.....Men hur som helst så är Vallen är riktigt trevlig och enligt mig bra människa.....
Citera
2006-11-02, 18:09
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Valle är en bra kille och jävligt snäll måste jag säga även om han kan uppfattas helt annat av andra så är han det enligt mig.....Valle var ett respekterat namn i många år men efter den händelsen med Tom så vart det annat för Valle backade ju ur så efter det var han ju inte lika tuff i andras ögon längre....men Valle har alltid varit en god vän till Milan och alla hans vänner och det är han än idag fast han helt och hållet klivit av all den verksamhet för många år sedan och idag ängnar all sin tid åt Boxningsklubben.....Jag tycker inte det finns så mycket mer att skriva om han för han är Valle och inte så mycket mer om man inte ska skriva att han var en jävel på att kränga bilar ett tag och kallades för bilhandlar Valle (ha ha ha) men det gör ju dom flesta Ziggisarna....Han har ju även umgåtts mycket med Jonas Oredsson ett tag men nu snackar vi början och mitten på 90-talet.....Men hur som helst så är Vallen är riktigt trevlig och enligt mig bra människa.....

Han sålde bra bilar till rätt pris, Jag har köpt några bilar som passerar valle, Jag är en nöjd kund!
Citera
2006-11-02, 19:04
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Han sålde bra bilar till rätt pris, Jag har köpt några bilar som passerar valle, Jag är en nöjd kund!

Du förvånar mig lite. Jag har läst trådarna på Flashback länge utan att att vara medlem och du har alltid (utom telefonnnumertråden) varit saklig och på något sätt "skötsam. Men vad fn... Köpa bilar av zigenare. Nu blir jag orolig!!!!
Citera
2006-11-02, 22:59
Medlem
Tack för underhållande läsning Drillen...

Hehe Valle e valle , jepp jag kände hans kusin som dog för 2 år sedan förbanat bra kille, du har inte lust att berätta om insidenten med Tom?
Vem är Jonas Oredsson??
Citera
2006-11-02, 23:09
Medlem
nix
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in