2007-07-26, 18:11
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Hmmm....minns ett miffo och en värsting från back in the days i skåne. Som led i att hans morsa försökte rädda honom undan allt stök så flyttade familjen upp till Tjockhult. Det slutade med att han hängde med Stockhom Skins på 80/90-talet.

När han var hemma på besök berättade han en massa salta stories om grejjer han varit med om i form av diverse våld och kriminalitet. Enligt honom själv var han värsta Don Corleone men hans polare misstänkte att han pratade mest skit. Pon*us R*s*m*n har jag för mig att han hette.

Någom som överhuvudtaget hört talas om honom?

Nej han är okänd för mig iaf.
Han hängde aldrig med oss så vitt jag vet om han nu inte var mera känd under ett smeknamn...
Citera
2007-07-27, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rottis187
Ingen som vet något om dessa? old school Sthlm kriminella : Roffe, Tom, Chiro och Acko, Essa, Vasil, Magit, Mosman, Tok-Erik och Andrej ( RIP), Nasser, Allan, Asmin, Rosso

nasser.allan o asmin är inte oldschool, allan är nassers lillebror o fan född 87, har för mig att han suttit en vända iaf.
Citera
2007-07-27, 02:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arkan_CCCC
nasser.allan o asmin är inte oldschool, allan är nassers lillebror o fan född 87, har för mig att han suttit en vända iaf.

aa fel av mig, dom är ju för unga för att kallas old school.. men dom andra jag skrev hör defintivt till den klassiska Sthlms Eliten.
Citera
2007-07-31, 16:39
Medlem
Citat:
aa det är samma allan, bror till nasser
Vad e det för kaliber på Nasser då? Har hört att han är en tuffing

Pinsamt Att du nämner nån som nasser, han e långt ifrån en höjdare. Han fick stryk i Åby anstalten nyligen hade värsting blåtiran, sen blev han knallad till asptuna där var han väldigt passiv, han skryter men det är mycket snack lite verkstad, folk tröttnade på det. Men däremot är han rolig. Han mucka med en neger på asptuna och jiddra, när negern ville göra upp banga han direkt trots att han hade två personer med sig och negern var ensam.
Citera
2007-07-31, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gagga_gagga
Pinsamt Att du nämner nån som nasser, han e långt ifrån en höjdare. Han fick stryk i Åby anstalten nyligen hade värsting blåtiran, sen blev han knallad till asptuna där var han väldigt passiv, han skryter men det är mycket snack lite verkstad, folk tröttnade på det. Men däremot är han rolig. Han mucka med en neger på asptuna och jiddra, när negern ville göra upp banga han direkt trots att han hade två personer med sig och negern var ensam.
Jag tror jag vet vem du menar och den killen är inte direkt ensam bara för att ingen står vid hans sida.
Citera
2007-07-31, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frågande Fredde
Jag tror jag vet vem du menar och den killen är inte direkt ensam bara för att ingen står vid hans sida.
Nasser o ´jag gick i samma skola, han var väl en värsting, men ingen tung lirare som de flesta andra som nämnts i tråden.
Citera
2007-07-31, 19:42
Medlem
Chansar igen

Hur e d med den kampsportande Ronny Di zaso ( ursäkta stavningen ) inte ute efter ngt skvaller , utan bara bekrf eller inte om va så grym på kampsport som ryktet säger .
Citera
2007-07-31, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arkan_CCCC
Nasser o ´jag gick i samma skola, han var väl en värsting, men ingen tung lirare som de flesta andra som nämnts i tråden.
Det är inte nasser jag syftar på
Citera
2007-07-31, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av czaba_skp
Hur e d med den kampsportande Ronny Di zaso ( ursäkta stavningen ) inte ute efter ngt skvaller , utan bara bekrf eller inte om va så grym på kampsport som ryktet säger .
Få av 80-tals legenderna var bra på kampsporter, de slogs med folk som inte slog tillbaks. Några har provat sin lycka i olika tävlingssammanhang och med få undantag har de förstått att deras plats är bland åskådarna
Citera
2007-07-31, 22:34
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ingen som vet något om dessa? old school Sthlm kriminella : Roffe, Tom, Chiro och Acko, Essa, Vasil, Magit, Mosman, Tok-Erik och Andrej ( RIP), Nasser, Allan, Asmin, Rosso
Tom L och Tok-Erik har redogjorts för redan.

Essa sitter tror jag, han var i rätten i höstas/vintras vet jag (med försvar av Martinssons folk).
Citera
2007-08-04, 02:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Tom L och Tok-Erik har redogjorts för redan.

Essa sitter tror jag, han var i rätten i höstas/vintras vet jag (med försvar av Martinssons folk).

Har Tom blivit dömd för något allvarligt? Jag vet att han satt anhållen eller häktad för mordet på "Cobra" i Skärholmen 2003. Och så vart han misstänkt för något i samband med kidnappningen av sonen till Siba direktören i Göteborg. Läste på tråden att han var ingift en period med en albansk kvinna som är medlem i en välkänd albansk familj i Sthlm.
Tom och Tok-Erik är väl båda tyskar eller österrikare i blodet?
Langweisner (eller hur det nu stavas) låter tyskt..
Citera
2007-08-04, 03:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gagga_gagga

Jo fyfan nä det där tar jag tillbaka, att jag skrev hans namn bland dom andra lirarna jag nämnde. Det var därför jag skrev för jag ville veta vad han var för nån eftersom jag hade hört talas om han i något sammanhang med Asmin (som jag heller inte vet så mycket om för den delen ).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in