2006-11-02, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stickanviberg
Mytomanen Tony Sjöberg skulle det vara.

Jag tror mig verkligen veta vem du är du!

Kul, vad gör du nu förtiden?

Vill du bli stämd för förtal?
Citera
2006-11-03, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiny Joe

mitt i prick
Citera
2006-11-03, 10:16
Medlem
JackassTREs avatar
107.5
80 tals musik på http://www.spraydio.com/web/portal/portal.jsp
Citera
2006-11-03, 10:19
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Du förvånar mig lite. Jag har läst trådarna på Flashback länge utan att att vara medlem och du har alltid (utom telefonnnumertråden) varit saklig och på något sätt "skötsam. Men vad fn... Köpa bilar av zigenare. Nu blir jag orolig!!!!

Tack! Jag förstår vad du menar Nu mera handlar jag bara av svenska bilhandlare i akrylkoftor
Citera
2006-11-03, 15:36
Citat:

Ska du vara huvudvittne då din pajas!?
Citera
2006-11-03, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Suune
Hehe Valle e valle , jepp jag kände hans kusin som dog för 2 år sedan förbanat bra kille, du har inte lust att berätta om insidenten med Tom?
Vem är Jonas Oredsson??
Vad hette kusinen som dog ?

J. Oredsson, känd bankrånare som även blev fritagen på väg till rättegång med hjälp av polare på mc, tror jag det var.
Skall även ha cashat en BMW för rånpengar, kom med kosingen i en plastpåse och räckte över till bilhandlarn, bara det att det var för mycket kosing i kassen !
Citera
2006-11-03, 17:41
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Puffmutti
Vad hette kusinen som dog ?

J. Oredsson, känd bankrånare som även blev fritagen på väg till rättegång med hjälp av polare på mc, tror jag det var.
Skall även ha cashat en BMW för rånpengar, kom med kosingen i en plastpåse och räckte över till bilhandlarn, bara det att det var för mycket kosing i kassen !

Pelle var en av hans kusiner och han dog i överdos av Heroin.......det var inte en BMW utan en Nissan 300 ZX (svart) han köpte i alla olika valörer så bilnasaren anade oråd och ringde dom blå.....Joans är idag på kuten från ett grovt narkotikabrott och ALLA vet att han gömmer sig i Brasilien (även snuten vet) men han är inte dömd för det än utan bara misstänkt men dom har så bra bevis mot han att det är likabra att hålla sig borta ett bra tag så man kan leva och njuta av livet för när det väl är dags blir det många år bakom muren......Joans är förövrigt en lågmäld typ som inte gör mycket väsen av sig (från den munnen kommer inte många ord) och är en kanon snubbe på alla sätt......
Citera
2006-11-03, 17:46
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Suune
Hehe Valle e valle , jepp jag kände hans kusin som dog för 2 år sedan förbanat bra kille, du har inte lust att berätta om insidenten med Tom?
Vem är Jonas Oredsson??

Kolla längre bak så kan du läsa om den.......
Citera
2006-11-03, 19:11
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Pelle var en av hans kusiner och han dog i överdos av Heroin.......det var inte en BMW utan en Nissan 300 ZX (svart) han köpte i alla olika valörer så bilnasaren anade oråd och ringde dom blå.....Joans är idag på kuten från ett grovt narkotikabrott och ALLA vet att han gömmer sig i Brasilien (även snuten vet) men han är inte dömd för det än utan bara misstänkt men dom har så bra bevis mot han att det är likabra att hålla sig borta ett bra tag så man kan leva och njuta av livet för när det väl är dags blir det många år bakom muren......Joans är förövrigt en lågmäld typ som inte gör mycket väsen av sig (från den munnen kommer inte många ord) och är en kanon snubbe på alla sätt......

Var Jonas från upplandsväsby?
Citera
2006-11-03, 19:48
Medlem
jag e lite på lyset men jag har försökt läsa dom här sista inläggen
x antal gånger men jag får fan inte rätt på det...menar ni att Oredsson e död? stämmer verkligen det?

Ha en jävligt trevlig kväll!
Citera
2006-11-03, 20:24
Citat:

jodå livet leker, själv då?
Citera
2006-11-03, 23:53
Medlem
JackassTREs avatar
Vad gör Lina Perned nu mera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto