2006-11-10, 20:32
Bannlyst
Har boxat för hanses klubb
Citera
2006-11-10, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puffmutti
Har boxat för hanses klubb

Visst var den bra..
Citera
2006-11-10, 21:25
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Arsedestroyer
Heh det skulle vara jäkligt kul att bestämma en krog där alla som skrivit i denna tråd skulle träffas, undrar hur många skribenter som skulle ge sig till känna, hur många som skulle ryka ihop SAMT den stora frågan hur många representanter för ordningsmakten skulle lura i buskarna *vinkar till haffa*?

Tanken har slagit mig många gånger...

Stay out of jail!!!

Ha ha ha.....ja du vem skulle komma dit???
Hur skulle det se ut om jag kom dit och presenterar mig som Mr Drillen....Ha ha ha.....nää men jag är en man som står för sina handlingar så jag skulle inte skämmas eller tycka det var pinsamt på något sätt utan mera en kul grej.....
Citera
2006-11-10, 21:44
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Paul123
Vad tycker du om Roffe Tr..ff?

Har varit ganska tyst om honom i den här tråden?

Är en bra gubbe som var skön på sin tid då han var en aktiv boxartränare för Puma Gym....Han gick ofta fram och sa till motståndarna till sina Boxare att ta det jävligt lungt annars skulle dom få stryk efter matchen av han personligen....ha ha ha....sen kan ju även nämnas att Mille boxades för Puma Gym och blev tränad av Roffe under många år....förövrigt är Roffe Farbror till Steve (lill Steve som han kallas) och hans storebror Mark (R.I.P) och för dom som inte vet så mördade Steve första gången som 16 åring sen vart han häktad för ett mord som skedde på Wasagatan för 6-7 år sedan då en jugge vid namn Milan vart knivmördad men Steve vart släppt för bevisen inte höll mot han.....Mark var med och startade upp Brödraskapet inne på kåken och den mannen var världens bästa på alla sätt och det går än idag rykten på kåkarna om hans tunga träningspass som han körde då han satt för dessa var hårda så jävla hårda att folk inte trodde på vad dom såg.....då kör man tungt!!! Steve är ung men ta mig fan killen är nog den tuffaste grabben jag mött på under min livstid som är så pass liten som han är och är så jävla hård....ja den killen han har förvånat mig både en och två gånger då han vägrat att ge sig fast han vetat att han skulle sluta i en hög på marken så har han bara lagt i en växel till och kört på ännu hårdare......såna killar kan man bara älska.....tillbaka till Roffe nu och det är ju att Roffe är ju en kanon gubbe inget snack om den saken och visst var Roffe en kul gubbe då man var yngre men aldrig någon som var något att se upp till om man säger så utan mer an lite tokig gubbe som var kul att snacka med.....han är än idag aktiv inom Boxningen och tränar killar ute i Saltsjöbo´s Boxningklubb men han är gammal nu Roffe och det märks på han att åldern hunnit ifatt han men visst håller han stilen allt det måste jag säga.....så allt jag kan säga om Roffe är endast positiva saker......
Citera
2006-11-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Är en bra gubbe som var skön på sin tid då han var en aktiv boxartränare för Puma Gym....Han gick ofta fram och sa till motståndarna till sina Boxare att ta det jävligt lungt annars skulle dom få stryk efter matchen av han personligen....ha ha ha....sen kan ju även nämnas att Mille boxades för Puma Gym och blev tränad av Roffe under många år....förövrigt är Roffe Farbror till Steve (lill Steve som han kallas) och hans storebror Mark (R.I.P) och för dom som inte vet så mördade Steve första gången som 16 åring sen vart han häktad för ett mord som skedde på Wasagatan för 6-7 år sedan då en jugge vid namn Milan vart knivmördad men Steve vart släppt för bevisen inte höll mot han.....Mark var med och startade upp Brödraskapet inne på kåken och den mannen var världens bästa på alla sätt och det går än idag rykten på kåkarna om hans tunga träningspass som han körde då han satt för dessa var hårda så jävla hårda att folk inte trodde på vad dom såg.....då kör man tungt!!! Steve är ung men ta mig fan killen är nog den tuffaste grabben jag mött på under min livstid som är så pass liten som han är och är så jävla hård....ja den killen han har förvånat mig både en och två gånger då han vägrat att ge sig fast han vetat att han skulle sluta i en hög på marken så har han bara lagt i en växel till och kört på ännu hårdare......såna killar kan man bara älska.....tillbaka till Roffe nu och det är ju att Roffe är ju en kanon gubbe inget snack om den saken och visst var Roffe en kul gubbe då man var yngre men aldrig någon som var något att se upp till om man säger så utan mer an lite tokig gubbe som var kul att snacka med.....han är än idag aktiv inom Boxningen och tränar killar ute i Saltsjöbo´s Boxningklubb men han är gammal nu Roffe och det märks på han att åldern hunnit ifatt han men visst håller han stilen allt det måste jag säga.....så allt jag kan säga om Roffe är endast positiva saker......

Först härlig tråd!!

Jo fan han är skön.. Tack för svaret..
Citera
2006-11-10, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluttskrutt
Syncrotron har rätt . Ju . Paolo Roberto måste vara en av dem mest patetiska pseuodkändisar i detta land . Karln har inte gjort ngt än varit en destruktiv 2-årig pojke . Till alla er med beundran , är det inte dags att söka er penis och bottna? Drillen , du verkar känna Paolo väl , varför sökte sig Paolo till svensk kramablattevänster( en av sveriges mest korrupta och havererade tänkande rörelser ) när det började hårdna? Varför ville denna supefajter å tuffing helt plötsligt medverka i världens sämsta antivåldsfilm?Nyfiken . Att han sen fortsätter lira macho i skydd av politik , lag och trädkramare gör ju inte karln bättre . Politiken i Sverige slutade existera när Paolo blev socialdemokrat . Drillen , hur rimmar det med att va ball kille med tendenser att romantisera kriminalitet och tycka SossePaolo e tuff? Nyfiken . Karln e en fjant . Rakt igenom. TOLKA mig nu inte som muf eller främlingsfientlig , bara trött på hyckleri och 2-åringar .

Har sett Paolo live ett antal ggr ute på gatan och kan bara säga en sak till dig, han skulle käka upp dig och alla dina kompisar till frukost, i alla fall man mot man.
Citera
2006-11-10, 23:00
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huggorm
Det kan ju bero pa att i ringen moter du en motstandare pa lika villkor, det ar sallan du gor det pa gatan.

Det är bara att inse det att de flesta är värdelösa på att ta för sig.
Tycker att de som överfaller folk på gatan är att anse som fegisar.
Trevligare med såna som vet att dom får motstånd!
Citera
2006-11-10, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Det är bara att inse det att de flesta är värdelösa på att ta för sig.
Tycker att de som överfaller folk på gatan är att anse som fegisar.
Trevligare med såna som vet att dom får motstånd!

Det ligger någonting i det du säger. Det är lätt att slå det första slaget innan den andra hunnit förbereda sig. Fast det första är ju även oftast det vinnande slaget och man är ju lite halvdum om man väntar tills motståndaren laddar, eller hur!? Däremot är ju helt oprovoserade överfall en helt annan sak.
Citera
2006-11-10, 23:32
Medlem
dANY Fitzpatrick

berätta lite om honom dååå??
Citera
2006-11-11, 03:21
Medlem
Drillen?, var det Steve som knivade sonen till en polisman i tuben som sextonåring, eller har jag blandat ihop han med någon annan?
Citera
2006-11-11, 05:32
Medlem
Snajpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen

Saltsjö- Boo??

Jag vet att hans nuvarande klubb ligger i Fisksätra där jag för övrigt är uppvuxen, det var tider det.

http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_12658134.asp

/Snajper
Citera
2006-11-11, 07:49
Medlem
Roffe bor i en kåk i Skuru (nacka sidan) och klubben finns i Fisksätra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in