Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Haysam är en driftig kille med bilfirma i Årsta och involverad i massor av andra verksamheter så den killen finns det inget illa att skriva om.....och killen har ju en lång historia bakom sig så han är en av de grabbarna i det gamla gardet (var med och startade Fittja Boys med Bollis och de andra Orginalen från Fittja i mitten på 80-talet) sen var det ju Steroider en hel del för Haysams del och han vart stor och började stå i dörren ett tag.....idag är han liten till både längd och vikt men han är en bra människa den där med ett stort hjärta och det kommer man långt med...
Kan det finnas fler Haysam än en?Den jag känner är ju Faddes brorsa som precis som Fadde stått mycket i dörren , dock så är Haysam den som jag anser vara den smartaste av alla bröderna och den lugnaste ,han är ju en jäkel på att fightas och backade aldrig ur om det hettade till men han var ingen vildhjärna.Den som höll på med anabola var ju Fadde och inte Haysam , och Fadde var ju rätt bitig ett tag , men han är ju inte så lång och nu är han rätt liten och normal i kroppen....Och att Haysam är bilhandlare låter fan så lustigt fast det kan ju vara fel Haysam förstås , för den Haysam jag känner hade ju inte ens tagit körkort förrän nu på äldre dagar, och min son som inte ens är tonåring vet ju mer om bilar än han, sist jag pratade med han så hade han en liten närbutik i Länna men den skulla han sälja då det gick lite halvdåligt..Men det kan ju finnas fler Haysam..