2022-08-13, 00:53
Medlem
Har det hänt i sammanhang med någon sorts parad i Stockholm nyligen?
Isåfall så kan det det var afrikanska koppor eller apkoppor som en del säger, lite av hänsyn.
Ofta är en bieffekt att analringen har tänjts ut.
Citera
2022-08-13, 01:34
Medlem
parachutess avatar
Har du blivit testad för mykoplasma? Tydligen typ exakt samma symtom som klamydia men inget de tar prov på som standard. (Så var det för några år sen iallafall.) kan vara värt att kolla annars.
Citera
2022-08-13, 01:37
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
Kommer det nån vätska i kalsongerna också? Typ lite klibbig. Som sperma?
Citera
2022-08-13, 02:35
Medlem
Påminner mig om när jag drog på mig en mykoplasma-infektion för några år sedan. Testade mig flera gånger för könssjukdomar och infektioner utan resultat, tills jag läste om mykoplasma genitalis och tog en sväng till könsmottagningen och bad om att bli testad för just det. Men det kanske du redan har testat dig för?
Citera
2022-08-13, 02:56
Medlem
Har du ofta sex med kondom.. latex allergi
Citera
2022-08-13, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parachutes
Har du blivit testad för mykoplasma? Tydligen typ exakt samma symtom som klamydia men inget de tar prov på som standard. (Så var det för några år sen iallafall.) kan vara värt att kolla annars.
Detta fick jag av en jag låg med för längesedan och det var som att kissa rakblad.

Testade mig 2 ggr där dom inte hittade nått, efter att jag ringt och sagt att det måste vara något och att det är jävligt skumt att inget hittas så kollade dom efter mer grejer som dom vanligtvis inte kollar efter och då kom dom fram till att det var mykoplasma.
Citera
2022-08-13, 07:34
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldigflamingo
Tycker ärligt synd om dig

Varför?
Citera
2022-08-13, 08:24
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuhrer1488
Jag har klagat till vårdcentralen och fått 4 olika läkare... Har även varit på en mindre akutsjukhus i närheten vilket inte heller hjälpt särskilt mycket. Ena läkaren på VC sa att det var uretrit, men inte fan håller det sig i 2 månader? Jag frågade han vad jag ska göra om det inte släpper sig, han bad mig ta livet av mig isåfall haha.. Blir akuten i stockholm i helgen och inte lämna förens de hjälper mig.

Fått naproxen utskrivet, men det hjälper nada.
Hånar en läkare dig och ber dig ta livet av dig så anmäl honom direkt, så skall ingen som söker vård behandlas. Naproxen hjälper inte ett skit mot något, det kan man köpa receptfritt hur man vill. Har du negativt på calmydia som är det vanligaste, de brukar kolla mycoplasma samtidigt vilket jag inte vet något om personligen då jag inte haft det.

Negativt på de två, be då en RIKTIG läkare som inte hånar dig att skriva ut Etoricoxib 120mg en sjudagarskur, har själv fått det mot gikt men upptäckt det stoppar i princip alla inflammationer i kroppen.. tom finnar i ansiktet. Det är inte så snällt mot magen, har du anlag för magkatarr eller magsår bör du inte ta det. Men på mig fungerade det klockrent. Väldigt starkt antinflammatoriskt, sen borde man ju se över varför du har inflammation i kroppen, det här dödar inflammationen men orsaken finns ju kvar.
Citera
2022-08-13, 08:31
Medlem
Nikets avatar
Citat:
Tja flashbackare.

Som rubriken lyder har jag ett sånt jävla besvär med just sveda och irritation i urinrör+ollonet.

Det svider konstant, jag kissar mer än vad jag brukar göra. Jag har kollat mig för ALLA könssjukdomar 5 gånger under senaste 2 månaderna även tagit prostatablodprov och kollat prostatan. Allt visar negativt, dvs allting ser bra ut.

Vårdcentralen gör verkligen ingenting åt detta, och jag håller på bli tokig. Haft dessa besvär senaste två månaderna och det blir bara värre och värre. Är det någon annan där ute som varit med om samma och har svar på detta?

Det gör ont vid urinering, det gör ont att ejakulera, det gör ont utan att jag ens rör lilleman. Dvs har smärta och sveda 24/7 i ollon/urinrör. Nej har inga utslag heller. Utan kuken ser väldigt bra ut utvändes.

Mvh en orolig man

Det låter som prostata-besvär.
Kontakta en urolog.
Citera
2022-08-13, 08:33
Medlem
typiskt infektion...antibiotika.
Citera
2022-08-13, 09:37
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Tja flashbackare.

Som rubriken lyder har jag ett sånt jävla besvär med just sveda och irritation i urinrör+ollonet.

Det svider konstant, jag kissar mer än vad jag brukar göra. Jag har kollat mig för ALLA könssjukdomar 5 gånger under senaste 2 månaderna även tagit prostatablodprov och kollat prostatan. Allt visar negativt, dvs allting ser bra ut.

Vårdcentralen gör verkligen ingenting åt detta, och jag håller på bli tokig. Haft dessa besvär senaste två månaderna och det blir bara värre och värre. Är det någon annan där ute som varit med om samma och har svar på detta?

Det gör ont vid urinering, det gör ont att ejakulera, det gör ont utan att jag ens rör lilleman. Dvs har smärta och sveda 24/7 i ollon/urinrör. Nej har inga utslag heller. Utan kuken ser väldigt bra ut utvändes.

Mvh en orolig man
Jag vet vad det där är men tänker inte säga vad. Rätt åt dig.
Citera
2022-09-07, 01:29
Medlem
Fuhrer1488s avatar
Bump
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in