Citat:
Ursprungligen postat av
Fuhrer1488
Jag har klagat till vårdcentralen och fått 4 olika läkare... Har även varit på en mindre akutsjukhus i närheten vilket inte heller hjälpt särskilt mycket. Ena läkaren på VC sa att det var uretrit, men inte fan håller det sig i 2 månader? Jag frågade han vad jag ska göra om det inte släpper sig, han bad mig ta livet av mig isåfall haha.. Blir akuten i stockholm i helgen och inte lämna förens de hjälper mig.
Fått naproxen utskrivet, men det hjälper nada.
Hånar en läkare dig och ber dig ta livet av dig så anmäl honom direkt, så skall ingen som söker vård behandlas. Naproxen hjälper inte ett skit mot något, det kan man köpa receptfritt hur man vill. Har du negativt på calmydia som är det vanligaste, de brukar kolla mycoplasma samtidigt vilket jag inte vet något om personligen då jag inte haft det.
Negativt på de två, be då en RIKTIG läkare som inte hånar dig att skriva ut Etoricoxib 120mg en sjudagarskur, har själv fått det mot gikt men upptäckt det stoppar i princip alla inflammationer i kroppen.. tom finnar i ansiktet. Det är inte så snällt mot magen, har du anlag för magkatarr eller magsår bör du inte ta det. Men på mig fungerade det klockrent. Väldigt starkt antinflammatoriskt, sen borde man ju se över varför du har inflammation i kroppen, det här dödar inflammationen men orsaken finns ju kvar.