2022-08-13, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuhrer1488
Vet inte om du trollar eller inte, men all sex jag haft varit skyddat. Fått 2 avsugingar utan skydd, men då hade jag redan besvären.

Jag försökte skicka ett privat meddelande till dig
Men det gick inte
Nej jag trollar inte
Det jag skriver är sant
Våldtäktsman 2009 i Solna
Våldtog 7 personer
Åkte dit för han började röra sig ute
Men du måste ha hjälp
Låter hemskt
Citera
2022-08-13, 00:02
Medlem
Citat:
Vet inte om du trollar eller inte, men all sex jag haft varit skyddat. Fått 2 avsugingar utan skydd, men då hade jag redan besvären.

Måste bara tillägga
Två avsugingar utan skydd
Har du snackat med dom den som säg av dig
Dom kanske har hade halsinfektion???
Citera
2022-08-13, 00:04
Medlem
ibutus avatar
Citat:
Har skickat in egen remiss till akademiska för just urolog undersökningar, dem nekade mig och bad mig vända mig till vårdcentralen igen.

Kan man få herpes i urinröret?

Helvete vad vården ska vara hopplös i Sverige.
Hade jag varit du OP hade jag börjat överdriva smärtorna/besvären tills jag blir tagen på allvar. Alternativt vänt mig till en privat klinik.
Citera
2022-08-13, 00:05
Medlem
Citat:
Har lämnat 5 eller 6 uvi prov, det visar inga bakterier. Har kollat "akutproverna" När jag varit på akuten allting ser bra ut, pcr proven ser bra ut. Även prostatan känns som den ska enligt läkarna. Har liksom testat mig för exakt allt.

Tjejen fick samma typ av besvär som mig efter vi låg, som en UVI fast med skithög crp osv. Fick antibiotika. Medans mina prover ser helt perfekta ut? Dunkar huvudet i tegelväggen snart.

Har du fått antibiotika utskrivet? Tänker också att det låter som en urinvägsinfektion.
Du kan ju testa en huskur - tranbärsjuice och citronvatten.
När jag hade urinvägsinfektion märkte jag stor skillnad efter 12 timmar med några glas av varje under tiden.
Citera
2022-08-13, 00:06
Medlem
Fuhrer1488s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldigflamingo
Måste bara tillägga
Två avsugingar utan skydd
Har du snackat med dom den som säg av dig
Dom kanske har hade halsinfektion???

Hade dem haft det , så borde ju infektionen påvisas i just ett uvi test/odling?
Citera
2022-08-13, 00:06
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Det är inte för mycket duschande?

Det kan ju vara klassisk torrhet liksom.

Duschar du dagligen eller kanske fler ggr om dagen så pröva o dra ner på det.

Testa även att byta till en mildare tvål. Vissa irriterar urinröret som fan.

Det kanske är långskott men billigt att testa.
Citera
2022-08-13, 00:07
Medlem
Fuhrer1488s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibutu
Helvete vad vården ska vara hopplös i Sverige.
Hade jag varit du OP hade jag börjat överdriva smärtorna/besvären tills jag blir tagen på allvar. Alternativt vänt mig till en privat klinik.

Jadu jag blir fan tokig av dessa besvär,hela måendet och självförtroendet sjunker i botten eftersom man har dessa besvär. Som sagt, åker in till akuten nu i helgen och meddelar dem att jag inte åker hem förens det har hittat varför jag har som jag har.
Citera
2022-08-13, 00:08
Medlem
Fuhrer1488s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaGosT
Har du fått antibiotika utskrivet? Tänker också att det låter som en urinvägsinfektion.
Du kan ju testa en huskur - tranbärsjuice och citronvatten.
När jag hade urinvägsinfektion märkte jag stor skillnad efter 12 timmar med några glas av varje under tiden.

Jag har bett om antibiotika 4 gånger, men får ju samma svar varje gång eftersom UVI odlingarna ser bra ut så vägrar det skriva ut det. Då jag enbart dricker vatten och avstår från tobak så blir besvären någorlunda mindre. Men jag orkar inte i princip vatten fasta för att kuken ska få må någorlunda bra hela livet.
Citera
2022-08-13, 00:09
Medlem
Fuhrer1488s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Det är inte för mycket duschande?

Det kan ju vara klassisk torrhet liksom.

Duschar du dagligen eller kanske fler ggr om dagen så pröva o dra ner på det.

Testa även att byta till en mildare tvål. Vissa irriterar urinröret som fan.

Det kanske är långskott men billigt att testa.

Jag har duschat lite väl mycket i mitt liv, då jag tycker det är skönt att sitta nån timma om kvällarna när man ej kan somna i duschen. Men nu sista 2 månaderna så duschar jag antingen 5 minuter om dagen eller 10 minuter varannan dag. Använder aldrig tvål på kuken då jag aldrig haft besvär med att den luktar illa. Svamp har jag haft förut på ollonet, men då får man oftsast utslag, Nu har jag inga utslag. Förutom att huden under ollonet kan vara rött och irriterat ibland.
Citera
2022-08-13, 00:14
Varför inte hälla ut en kvarting vodka i en liten tillbringare och sedan bada lilleman där någon minut Kan funka..kanske. Svider det väldigt då är det bara sörpla i sig sedan.
Citera
2022-08-13, 00:42
Medlem
Åk INTE till akuten, snälla rara! En öm snopp kan omöjligt klassas som en akut åkomma, så var inte en av alla som beckar igen akutmottagningarna med sina förkylningar, tandvärk och liknande! Akuten är till för den som är mer eller mindre döende eller har allvarliga skador som måste tas om hand omgående.

Om du aldrig tvättar snoppen är det inte konstigt att det uppstår besvär, och att din partner får urinvägsinfektion av att ligga med dig. Istället för att åka till akuten rekommenderar jag som första steg en ORDENTLIG upprustning på hygienfronten. Penis är ett utsöndringsorgan som befinner sig i en mycket utsatt miljö, med närhet till tarmflora (tarmbakterier är det som vanligast ligger bakom urinvägsinfektioner), fukt och övrigt snask&snusk. Snoppen behöver därför vårdas för att inte bli sjuk.

Köp Barnängens hårda barntvål, Apotekets Aco Mild cleansing soap samt bomull och sätt igång med att rensa upp i geggan! Börja med Barnängentvål på bomullstuss och "skrubba" hela organet med detta, skölj och upprepa flera gånger. Avsluta med Acos milda tvål, vilken är lätt sur och därmed bidrar till ett gynnsamt klimat på penis. Skrubba pung, mellangård och anus noga, gärna med skrubbvante. Till dessa områden kan man använda starkare rengöringsmedel om så önskas, såsom duschcreme eller vanlig handtvål. Tvätta alla underkläder i mer än 70 grader.

Det finns en rad mikroorganismer som kan tillväxa på och i otvättade könsorgan av båda slagen, men med rejäl hygien kan man undslippa det mesta, oavsett vad nutida trender säger. Penisar är rätt tåliga och går även att behandla med alcogel eller annan sprit om man vill, men ordentlig tvätt varje dag är ett måste i vilket fall.

Exakt vad som växer på och i din snopp kan ingen veta, sveda och brännande känsla kan vara tecken på herpes, men vanligen ser man då även blåsor eller sår, svampinfektioner av olika slag kan också ge liknande känsla men då ofta även med klåda. Annars finns hela raden tarm- och hudbakterier, mycoplasma och givetvis även övriga könssjukdomar, av vilka det låter som att du testat för vissa. Steg ett för din snopp, vilket med stor sannolikhet även kommer vara boten, är oavsett orsaken till lidandena: hygien. Se även till att hålla eventuella partners rena i skrevet, annars kan ni lätt flytta över bakterier och patogener mellan varandra i tid och evighet.

Och får du någon tid över mellan snopptvättarna, så ta reda på skillnaden mellan de&dem, för allas trevnad!
Citera
2022-08-13, 00:46
Medlem
Fuhrer1488s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sssiamesia
Åk INTE till akuten, snälla rara! En öm snopp kan omöjligt klassas som en akut åkomma, så var inte en av alla som beckar igen akutmottagningarna med sina förkylningar, tandvärk och liknande! Akuten är till för den som är mer eller mindre döende eller har allvarliga skador som måste tas om hand omgående.

Om du aldrig tvättar snoppen är det inte konstigt att det uppstår besvär, och att din partner får urinvägsinfektion av att ligga med dig. Istället för att åka till akuten rekommenderar jag som första steg en ORDENTLIG upprustning på hygienfronten. Penis är ett utsöndringsorgan som befinner sig i en mycket utsatt miljö, med närhet till tarmflora (tarmbakterier är det som vanligast ligger bakom urinvägsinfektioner), fukt och övrigt snask&snusk. Snoppen behöver därför vårdas för att inte bli sjuk.

Köp Barnängens hårda barntvål, Apotekets Aco Mild cleansing soap samt bomull och sätt igång med att rensa upp i geggan! Börja med Barnängentvål på bomullstuss och "skrubba" hela organet med detta, skölj och upprepa flera gånger. Avsluta med Acos milda tvål, vilken är lätt sur och därmed bidrar till ett gynnsamt klimat på penis. Skrubba pung, mellangård och anus noga, gärna med skrubbvante. Till dessa områden kan man använda starkare rengöringsmedel om så önskas, såsom duschcreme eller vanlig handtvål. Tvätta alla underkläder i mer än 70 grader.

Det finns en rad mikroorganismer som kan tillväxa på och i otvättade könsorgan av båda slagen, men med rejäl hygien kan man undslippa det mesta, oavsett vad nutida trender säger. Penisar är rätt tåliga och går även att behandla med alcogel eller annan sprit om man vill, men ordentlig tvätt varje dag är ett måste i vilket fall.

Exakt vad som växer på och i din snopp kan ingen veta, sveda och brännande känsla kan vara tecken på herpes, men vanligen ser man då även blåsor eller sår, svampinfektioner av olika slag kan också ge liknande känsla men då ofta även med klåda. Annars finns hela raden tarm- och hudbakterier, mycoplasma och givetvis även övriga könssjukdomar, av vilka det låter som att du testat för vissa. Steg ett för din snopp, vilket med stor sannolikhet även kommer vara boten, är oavsett orsaken till lidandena: hygien. Se även till att hålla eventuella partners rena i skrevet, annars kan ni lätt flytta över bakterier och patogener mellan varandra i tid och evighet.

Och får du någon tid över mellan snopptvättarna, så ta reda på skillnaden mellan de&dem, för allas trevnad!

Vet inte vad du fått om bakfoten, det är klart jag tvättar min kuk? Du vet ju uppenbarligen inte mycket om kukar när du säger att man ska använda duschcreme osv vilket förvärrar vissa av dessa besvär. Jag har även ont i ryggraden och urinblåsan, så vet inte riktigt varför du får för dig att jag skulle sitta här med en liten irritation i kuken, då hade jag väl inte gjort tråden. Trevlig helg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in