2008-05-22, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Men du var ju snygg. Aschberg hänger ut fotbollsligister med namn och bilder medans hans censurerar ansiktet på såväl pedofiler som våldtäktsmän. Vart är logiken? Sysslar man med "grävande journalistik" så är ju konsekvens A och O.

Logiken är nog den att man väljer att vara lite försiktigare med att anklaga och hänga ut någon för våldtäkt än för grindruskning på Norra Stå.
Att vara medlem i en huliganorganisation är ju dessutom inget olagligt i sig.
Citera
2008-05-22, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bludder
Men han röker fett, inget fel på det

*

Ja, under de närmare 20 åren vi umgicks privat så var han ingen storrökare i alla fall. Verkligen inte.
Men du kanske har motstridiga uppgifter?

Till alla er som blir så förbannat glada; kan ni inte hålla det inom er och hålla käften? Folk som inte ens känner någon som blev uthängd i Insider hakar på hela aggrovågen och vill se honom dö. Skärp er.
Tro mig, den där uthängningen i Insider drabbade direkt några av mina absolut bästa vänner. Jag personligen är jävligt grinig på honom för det, trots att vi stått varandra nära genom åren.
Men det spelar ingen roll om vi inte hade känt varandra, jag skulle varit av samma åsikt ändå.
Att jag inte vill se en människa dö i lungcancer. Det handlar om respekt för andra människors liv, vad man än tycker om dessa.
Senast redigerad av Kartan 2008-05-22 kl. 02:19.
Citera
2008-05-22, 02:19
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartan
Ja, under de närmare 20 åren vi umgicks privat så var han ingen storrökare i alla fall. Verkligen inte.
Men du, som för övrigt hoppas att han kommer dö (vilket irriterar mig något oerhört, men det hör inte hit) kanske har motstridiga uppgifter?

Enligt vad jag minns så är den passiva röken farligare än den som rökaren drar i sig genom cigarettfiltret.
Ganska självklart egentligen.
Om nu Aschberg inte ens har tagit en cigg i käften på länge då får man kanske ta och anklaga alla hans kollegor i rökrummet för cancern.
Citera
2008-05-22, 02:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kartan
Men du, som för övrigt hoppas att han kommer dö (vilket irriterar mig något oerhört, men det hör inte hit) kanske har motstridiga uppgifter?

Vet inte om han röker cigg, jag snackar ganja

Med lite eftertanke backar jag från vilja att Robban ska dö, gärna lida med minskad lungkapacitet, det duger gott. Du som känner Robban, erkänner han ofta sina egna brister, har han självkretik. Har personligen hört Robban utala sin önskan att vissa herrar skulle dö en plågsam död så jag behöver inte ursäkta vad jag tycker. Lika för lika.

*
Citera
2008-05-22, 02:32
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bludder
Vet inte om han röker cigg, jag snackar ganja

Med lite eftertanke backar jag från vilja att Robban ska dö, gärna lida med minskad lungkapacitet, det duger gott. Du som känner Robban, erkänner han ofta sina egna brister, har han självkretik. Har personligen hört Robban utala sin önskan att vissa herrar skulle dö en plågsam död så jag behöver inte ursäkta vad jag tycker. Lika för lika.

*

Skriv fet i sådana fall och inte fett. Aschberg har väl inte rökt ganja på 30+ år?
Citera
2008-05-22, 12:17
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Skriv fet i sådana fall och inte fett.
Han röker fett = han röker brass, braj, hasch, marre osv osv osv...
Kärt barn har många namn du vet!
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Aschberg har väl inte rökt ganja på 30+ år?
Källa på det?
Citera
2008-05-22, 12:34
Medlem
techmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Han röker fett = han röker brass, braj, hasch, marre osv osv osv...
Kärt barn har många namn du vet!

Källa på det?

Man kan ju röka fett med feta också..om man känner för det.
Citera
2008-05-22, 14:40
Medlem
Siggz0rs avatar
allt jag läst på sverigescenen har varit sant typ för ett tag sen "Ryktas om att Babupa har klappat på frugan igen" Och några dagar efter påståendet kom nyheten upp i aftonbladet. "Yannik Bapupa häktad för misstänkt misshandel"
Citera
2008-05-22, 15:03
Medlem
_c2h5ohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Enligt vad jag minns så är den passiva röken farligare än den som rökaren drar i sig genom cigarettfiltret.
Ganska självklart egentligen.
Om nu Aschberg inte ens har tagit en cigg i käften på länge då får man kanske ta och anklaga alla hans kollegor i rökrummet för cancern.

Du kunde inte ha mer fel. Såg Penn and Teller på tvn för ett par månader sedan, dem dissikerade teorin om passiv rökning ganska ordentligt.

Nu vet jag ju inte om dem är dem mest trovärdiga, men det visade sig iaf att det bara finns en rapport som tyder på att passiv rökning skulle vara skadligt, och den va gjord av typ lungcancerförbundet...
Citera
2008-05-22, 15:44
Medlem
bananpastejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudmund
Så går det om man samarbetar med expo.

mm så går det då
Citera
2008-05-22, 17:16
Medlem
100apor.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0U812
What goes around comes around.
Det kanske du skulle tänkt på Robban innan du hängde ut diverse människor som inte gjort sig förtjänta av det.

Skulle aldrig önska livet ur någon då mina två päron gick cancerdöden till mötes (dock ej lungcancer) och jag vet hur hemsk den sjukdomen är, men här har vi någon som snuddar vid det. Äckliga judesvin...

Han har balle nog att framträda offentligt, det har väl inte du din lilla horunge?
Citera
2008-05-22, 21:35
Medlem
banansoppas avatar
Robert Aschberg lungcancer?

http://www.sverigescenen.com/ kan man läsa längst upp att Robert Aschberg ska ha fått lungcancer, hur mycket sanning ligger i det? Någon som vet mera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in