2008-05-21, 17:45
Medlem
Håll er till topic ass-holes. Har han cancer eller inte? Starta en annan tråd om ni vill diskutera rökningens effekter på hälsan eller om Aschberg är en kass programledare eller inte
Citera
2008-05-21, 17:48
Medlem
city sombreros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Börja med att bevisa ditt rätt fantastiska nyvunna sanning om att alla rökare dör pga. rökning. Behöver bara gå till min egen släkt där storrökare i äldre generationer dog stillsamt i hög ålder trots ett paket per dag i över 50 år.

Att riskerna höjs markant är väl inte något nytt, men 100% dödlighet är rent nonsens och skulle vara banbrytande resultat.

Trainee för Philip Morris?
Citera
2008-05-21, 17:56
Medlem
Min dag blev precis mycket bättre... men ss är väll inte den mest trovärdiga källan.
Citera
2008-05-21, 18:16
Medlem
KurKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartan
Aschberg har aldrig varit en storrökare. Dock så kan man ju trots allt få lungcancer ändå.

Sverigescenen hittar på, så snart det bekräftas kan smånazzarna som Flubber krypa ner och runka igen.

"Aschberg har aldrig varit en storrökare."

Såvida du inte är Aschbergs fru så är ditt inlägg skrattretande. Hur fan får du till en sådan grej att du skriver något du inte som helst har någon aning om?

"Aschberg rökte två paket som dagen som ung.",
(http://www.expressen.se/halsa/1.9414...dagen-som-ung).
Citera
2008-05-21, 19:17
Medlem
actionbikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noexplode
Hoppas han inte tappar håret..
Lika briljant som osmakligt! Tack!
Citera
2008-05-21, 19:32
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Mojo Risin'
Jag gillar Aschberg. Han är rak och sätter folk på plats. Det är för många "ålare" nuförtiden - folk som inte står för vad de gör. "Jag vill jobba med media"-människor som inte hunnit skaffa sig integritet och som inte kan stava till karaktär.

Jag hoppas att ryktet inte är sant.

Men du var ju snygg. Aschberg hänger ut fotbollsligister med namn och bilder medans hans censurerar ansiktet på såväl pedofiler som våldtäktsmän. Vart är logiken? Sysslar man med "grävande journalistik" så är ju konsekvens A och O.
Citera
2008-05-21, 19:42
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av city sombrero
Trainee för Philip Morris?

Nej, faktiskt inte, mer en vän av fakta.
Citera
2008-05-21, 19:57
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Aschberg har aldrig varit en storrökare. Dock så kan man ju trots allt få lungcancer ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Börja med att bevisa ditt rätt fantastiska nyvunna sanning om att alla rökare dör pga. rökning. Behöver bara gå till min egen släkt där storrökare i äldre generationer dog stillsamt i hög ålder trots ett paket per dag i över 50 år.

Att riskerna höjs markant är väl inte något nytt, men 100% dödlighet är rent nonsens och skulle vara banbrytande resultat.

Dana Reeve, "stålmannens" fru, dog i lungcancer o hon var inte ens rökare.
Citera
2008-05-21, 21:10
Medlem
Red Machines avatar
Sedan är blev små huliganfittor en trovärdig källa? Känns som det är påhittat av några killar som blir kåta av slå på varann för att de blev outade i ett visst program
Citera
2008-05-21, 21:33
Bannlyst
Glöm inte bort att allt som står på Sverigescenen är sant
Citera
2008-05-21, 22:27
Bannlyst
Citat:

Sverigescenen hittar på, så snart det bekräftas kan smånazzarna som Flubber krypa ner och runka igen.

Men han röker fett, inget fel på det

*
Citera
2008-05-21, 23:54
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Men du var ju snygg. Aschberg hänger ut fotbollsligister med namn och bilder medans hans censurerar ansiktet på såväl pedofiler som våldtäktsmän. Vart är logiken? Sysslar man med "grävande journalistik" så är ju konsekvens A och O.
Tack, jag ser faktiskt rätt bra ut. Borde klippa mig snart dock.

Jag kommenterar inte hans manus eller program - jag kommenterar hans raka personlighet. Den har inget med vad programmen väljer att censurera eller ej, att göra. För min del skulle alla pedofiler och våldtäktsmän kastreras och hängas ut för allmän beskådan. Det ändrar inte min respekt för Robert Aschbergs personlighet och sätt, som tillintetgör många slemmiga jäklars fasader och undanflykter. Han är väldigt "osvensk" på det sättet, genom att han inte tar en undanflykt och "jaha, då går vi vidare".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in