Citat:
Ursprungligen postat av
RuthgerT
Handväskan är mycket riktigt musen, snippan eller vad ni nu vill kalla det. Det är väl rätt uppenbart och ni tror väl inte på allvar att de diskuterar bibeln två timmar mitt i natten......hon vill ju bara sätta våra hjärnor i spinn
Ok. Kärt barn har många namn, som så vackert heter. Och tantens kontaminerade har ännu fler tydligen då.
En Hälsocheck, vare sig på ” Handväskan”, levervärdena, de missfärgade tänderna eller gröna tungan, finns inte på Fyllkajans agenda.
Trots att hon har råd, som många inte har men skulle velat.
Vidrig!🤮