2025-03-03, 16:12
  #10249
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Tror han flyttat ut. Hennes skörhet visade sig ganska tydligt i att hon inte klarade av att säga hejdå till honom direkt. Men vem kan han vara? Troende snubbe med tycke för grogghaggor?


Ok, då förstår jag! ”Romansen” blev kort..
Men vad menade du med ” handväskan”?
Som ” Roooomis tog hand om”?

Ska hon börja smuggla knark med ” Dimitri(s)?? I billiga handväskor?
Inget förvånar mig längre, gällande Tanten..🙃
Citera
2025-03-03, 16:16
  #10250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Ok, då förstår jag! ”Romansen” blev kort..
Men vad menade du med ” handväskan”?
Som ” Roooomis tog hand om”?

Ska hon börja smuggla knark med ” Dimitri(s)?? I billiga handväskor?
Inget förvånar mig längre, gällande Tanten..🙃

Tolkar det som att bengan tror att handväskan är en symbol för Gräddis Snippa, men så avancerad är nog inte Gräddis
Citera
2025-03-03, 16:18
  #10251
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Ok, då förstår jag! ”Romansen” blev kort..
Men vad menade du med ” handväskan”?
Som ” Roooomis tog hand om”?

Ska hon börja smuggla knark med ” Dimitri(s)?? I billiga handväskor?
Inget förvånar mig längre, gällande Tanten..🙃

I sin senaste video sa hon precis så, att grannen ”tagit hand om handväskan”. 🫣😵‍💫
Citera
2025-03-03, 16:19
  #10252
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Haha, nä, då hon låtsas bara för att verka åtråvärd. Skulle en bibelnisse ta hand om hennes fiffi? 🤔


Var ” Dimitri(s) en bibelnisse? 🤔

Eller en småtjuv från okänd EU-land, som passade på att njuta ” Den Förhärdade Fyllhaggans fallfrukter” sista natten i Bunkern? Innan, mot Nya Mål?

Men, varför tog han hand om hennes ” handväska”??

Eller ett fyllefikonspråk? För att tanten äntligen fått ligga??
Citera
2025-03-03, 16:25
  #10253
Medlem
Handväskan är mycket riktigt musen, snippan eller vad ni nu vill kalla det. Det är väl rätt uppenbart och ni tror väl inte på allvar att de diskuterar bibeln två timmar mitt i natten......hon vill ju bara sätta våra hjärnor i spinn
Citera
2025-03-03, 16:31
  #10254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuthgerT
Handväskan är mycket riktigt musen, snippan eller vad ni nu vill kalla det. Det är väl rätt uppenbart och ni tror väl inte på allvar att de diskuterar bibeln två timmar mitt i natten......hon vill ju bara sätta våra hjärnor i spinn


Ska Gräddis börja säga "handväska" istället för "vuxenmys" som det sedan tidigare heter i hennes värld, varför då?
Citera
2025-03-03, 16:38
  #10255
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuthgerT
Handväskan är mycket riktigt musen, snippan eller vad ni nu vill kalla det. Det är väl rätt uppenbart och ni tror väl inte på allvar att de diskuterar bibeln två timmar mitt i natten......hon vill ju bara sätta våra hjärnor i spinn

Ok. Kärt barn har många namn, som så vackert heter. Och tantens kontaminerade har ännu fler tydligen då.

En Hälsocheck, vare sig på ” Handväskan”, levervärdena, de missfärgade tänderna eller gröna tungan, finns inte på Fyllkajans agenda.

Trots att hon har råd, som många inte har men skulle velat.
Vidrig!🤮
Citera
2025-03-03, 18:35
  #10256
Medlem
Har hon gömt pengarna i "handväskan" ?!
Citera
2025-03-03, 18:54
  #10257
Medlem
vonDys avatar
Och Tack! Ni, som upplyste om vad ” handväskan” är.
Mycket namn hört, men aldrig det.
Man lär så länge man Lever.

Får sluta fråga var jag la handväskan, eller leta efter mobil på vibration i då.
Citera
2025-03-03, 18:58
  #10258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Var ” Dimitri(s) en bibelnisse? 🤔

Eller en småtjuv från okänd EU-land, som passade på att njuta ” Den Förhärdade Fyllhaggans fallfrukter” sista natten i Bunkern? Innan, mot Nya Mål?

Men, varför tog han hand om hennes ” handväska”??

Eller ett fyllefikonspråk? För att tanten äntligen fått ligga??

Jag tror att Pia är så pass smart att hon hittar på lite eget "tjärlekscontent" nu när det går så trögt med karlarna på hennes uteställen, vilket rimmar illa med "Sex And The City-ambitionen". Hon har ju antytt grejer kring rumin i flera dagar nu "farligt farligt" osv. för att bygga upp bilden av att lite tjärleksdrama är det allt. Överdrifter enligt mig, Pia får överbevisa mig om jag har fel där
Citera
2025-03-03, 19:02
  #10259
Medlem
vonDys avatar
Förövrigt, så har väl Fyllkajan kallat sitt otvättade,vårtangripna kön för diverse namn,innan ” handväskan”? Som minns ju ag minns..

” Snäcka, Ostron, kanelbulle ”

Osmakligt alltihop, liksom hela människan.
Citera
2025-03-03, 19:04
  #10260
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Är ju bara de som står nära Pia som kan göra något, t ex hennes ex kan ligga på psyk, Hostelsen skulle kunna kasta ut folk som ligger och super ihjäl sig, sänggrannen kan kontakta psyk osv. Är svårt att göra något konkret 100 mil bort.

Precis. Därför lekte jag med öppet med tanken - om det skulle vara en wake-up-call ifall någon utifrån ( inte uppmaning) hade tagit ett snack med Gräddis. För är det inte märkligt hur känd hon är - hur många goda det är här , och säkert väldigt nära / som aldrig gör försök att nå henne .? Vet inte om man får leka med tanken ens. Självklart är hon en fri psykiskt sjuk person som får driva sig i misären helt av sig självt . Men när hon helt öppet skiter i smittskyddslagen och går hem med män utan att berätta om sina könsjukdomar - så är det väll en samhällsfara ?

Låt exet vara . Belasta inte han mer bara . Han har gjort vad han kunnat . Stackarn .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in