2026-06-15, 17:15
Medlem
marytraders avatar
Hur går det för Gräddrumpan? Är hon igång igen och visar sig på TikTok? Har hon bränt alla pengarna? Krökar friskt i vanlig stil 24/7? Ihop med immigranten?
Citera
2026-06-16, 16:29
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Hur går det för Gräddrumpan? Är hon igång igen och visar sig på TikTok? Har hon bränt alla pengarna? Krökar friskt i vanlig stil 24/7? Ihop med immigranten?

Ja, du, den som det visste...
Citera
2026-06-23, 12:20
Medlem
Såg precis ett inlägg på tiktok som löd; sov gott fina Pia.
Är hon död?
Citera
2026-06-23, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffborditra
Såg precis ett inlägg på tiktok som löd; sov gott fina Pia.
Är hon död?

Precis det jag också sett, och tänkte fråga om här om någon visste något...

Men någon svarade på TikTok att Pia kan vara förväxlad med någon annan med samma namn... I Småland, tror jag...
Vi får avvakta..
Pia's liv är hårt, och ihop med Daniel, så vet man aldrig vad som kan hända...
Även med alldeles för mycket alkohol...

Ja, med alkoholen/vinet, vet vi ju, så klart, inget om hur det är nu, inte angående relationen med Daniel heller, och hans våld mot Pia...
Men vi såg det vi såg senast Pia sände live... En örfil, och en Daniel med ett elakt utseende...

Och vinet har vi ju också sett flöda.. ..

Nu har inte jag bytt ståndpunkt, och vill raljera om Pia...
Jag tycker fortfarande synd om henne och känner empati med henne...
'Hur kan man', säger en del...
Ja, på grund av att själv ha prövats av livet, kanske...
Senast redigerad av DenOtroligaStruten 2026-06-23 kl. 12:49.
Citera
2026-06-23, 19:48
Medlem
Hon är inte dödförklarad än iaf. Det tar bara ett par timmar innan det dyker upp på Ratsit när det är vardag
Så om någon skriver vila i frid el liknande så har de antingen varit på plats men vårdpersonal har inte dödförklarat henne ...eller så är hon inte död.
Citera
2026-06-24, 14:47
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuppsan
Hon är inte dödförklarad än iaf. Det tar bara ett par timmar innan det dyker upp på Ratsit när det är vardag
Så om någon skriver vila i frid el liknande så har de antingen varit på plats men vårdpersonal har inte dödförklarat henne ...eller så är hon inte död.

Finns det några faktiska, bekräftade uppgifter eller pålitliga källor på vad som har hänt med henne på sistone?
Eller är det som skrivs just nu bara rena spekulationer baserat på att hon är inaktiv?
Citera
2026-06-24, 14:50
Medlem
vichy6s avatar
Såg henne igår utanför Åhléns
Citera
2026-06-24, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Finns det några faktiska, bekräftade uppgifter eller pålitliga källor på vad som har hänt med henne på sistone?
Eller är det som skrivs just nu bara rena spekulationer baserat på att hon är inaktiv?
I mars flyttade hon o loverboy till en tvåa med kokvrå i Sundbyberg. Det är fakta...allt annat är spekulationer
Citera
2026-06-24, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Jag har inte spekulerat utan sett på TikTok något som löd, (minns inte exakt,)
'Pia, sov gott, vila i frid'...
Följt av lite bilder på henne...
Citera
2026-06-24, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Jag har inte spekulerat utan sett på TikTok något som löd, (minns inte exakt,)
'Pia, sov gott, vila i frid'...
Följt av lite bilder på henne...
Och då Spekulerar du genom att lägga upp det här.
Du skriver, något du sett utan att veta fajta, utan att ha kollat upp källor och lägger det här med liksom en "inte vet jag meeen"....det är att spekulera.

Hon är inte död iaf
Citera
2026-06-24, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuppsan
Och då Spekulerar du genom att lägga upp det här.
Du skriver, något du sett utan att veta fajta, utan att ha kollat upp källor och lägger det här med liksom en "inte vet jag meeen"....det är att spekulera.

Hon är inte död iaf

Kalla det att spekulera då...
Jag anser inte att det är det...

Jag redogjorde klart och tydligt från början hur jag sett det, och frågade också om andra visste något...

Att spekulera är väl att resonera om vad som tyder på något, och varför man tycker det...
Senast redigerad av DenOtroligaStruten 2026-06-24 kl. 15:36.
Citera
2026-06-24, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Kalla det att spekulera då...
Jag anser inte att det är det...

Jag redogjorde klart och tydligt från början hur jag sett det, och frågade också om andra visste något...

Att spekulera är väl att resonera om vad som tyder på något, och varför man tycker det...
Nej.
Att resonera är enligt SAOL;
Att tänka, grubbla eller fundera över en fråga. Det innebär ofta att man försöker lista ut något eller dra slutsatser utan att ha fullständig information eller fakta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in