Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Haha, Pias Megalomani förnekar sig aldrig.
Följare: Men varför vill en främmande man se dig i sexiga i underkläder?
Pia: Det är nog rätt vanligt att män vill göra det. Det var ju det jag levde på ett tag.
Det här har Florman missat! Har Pia alltså haft en OnlyFans som folk faktiskt betalade för? 🤔
Tur Pia är "rik" nu, för jag tror det är begränsat utbud av män som vill betala för att se ett fårat fejs på en pinnig kropp utan bröst och rumpa.
Finns säkert män som mer än gärna tittar på en Pia Pissfitta som ser ut som en väl, begagnad Ladyboy.
Trots sin begynnande väg mot "zajz zero, serrö", så har kadaver-häxan faktiskt ett litet sladdrigt gäddhäng.
Sedan är väl frågan den, om den där tjommen som påstods hyra en av sängarna i Pia Pissfitts rum, verkligen "hyrde" den av hostellet. Eller typ hängde på Pia o fick henne att påstå att han hyrde. Och Pia som är så där lite lagom tonårsbusig, fnittrade och fånlog över att kunna få saker gratis mot en liten, vit lögn.
Inte min pryl, men den som är hågad, kan ju slänga iväg en förfrågan om det var en säng uthyrd i Pias rum. Eller ett sätt för kadaver-häxan att få lite stöldgods fritt?