2025-03-17, 21:05
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Håller med, men skulle inte säga svag. Snarare instabil, labil, barnslig, nyckfull, kameleont, rättshaverist.

Kan gå med på att ändra
” jag-svag” till manipulativ isf.
Citera
2025-03-17, 21:26
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Hon sänder live just nu och säger att hon och roomisen söker lägenhet tillsammans. De är ”skötsamma”. 😅😅😅

Såg det. Gärna i Gamla Stan. De är schötsamma, han jobbar och hon har pengar.
Citera
2025-03-17, 21:27
Medlem
I liven fick vi veta att ruumisen kommer från Syrien och är väldigt kristen!
Citera
2025-03-17, 21:46
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Vad ni 'håller på...'
Vad är det ni 'gottar er i...'?

Lev era egna liv istället...

'Gotta sig i andras misär', är ett omänskligt beteende...

Hur orkar du vara den duktiga storasystern och komma in i tråden konstant och läxa upp folket här?
Mår du bättre efter du fått tillrättavisa de o-mänskliga lite ?
Dina besök här ser jvligt skeva ut. Du gör noll skillnad också.
Citera
2025-03-17, 22:44
Medlem
bellesbluess avatar
Kära gräddis. Hyr dig in på ett lägenhetshotell så har ingen i denna tråden något att skriva om.
Citera
2025-03-17, 22:48
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Nej men nu när du berättat hur det ligger till så låtsas jag som att det inte gick 59min, max 3min.

Bete dig. Håll dig till ämnet vilket är Pia
Citera
2025-03-17, 22:49
Medlem
Vad hon håller på🥱 är väl bara att låta bli att äta chokladen och dricka glöggen då om hon är så rädd för att gå upp. Går ut och dricker för att nollställa, för i vin är det ju inga kalorier sen

Om han ens existerar. Tror bara han är ett påhitt för att försöka göra H svartsjuk.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-03-17 kl. 22:52.
Citera
2025-03-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Vad hon håller på🥱 är väl bara att låta bli att äta chokladen och dricka glöggen då om hon är så rädd för att gå upp. Går ut och dricker för att nollställa, för i vin är det ju inga kalorier sen

Om han ens existerar. Tror bara han är ett påhitt för att försöka göra H svartsjuk.
På liven var han med i bakgrunden och pratade lite men hon fick absolut inte visa honom eller berätta vad han heter eller hur gammal han är. Han gick till slut med på att hon fick säga att han kommer från Syrien!
Citera
2025-03-18, 00:28
Medlem
Senaste videon VI ÄR ETT TJÖTSAMT PAR SOM VILL HYRA LÄGENHET !!! hade hon varit skötsam så hade hon inte befunnit sig på ett hostel liksom. Så nu är hon TJÄÄR i djäsuus igen
Citera
2025-03-18, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
På liven var han med i bakgrunden och pratade lite men hon fick absolut inte visa honom eller berätta vad han heter eller hur gammal han är. Han gick till slut med på att hon fick säga att han kommer från Syrien!
Ok, tack. Lät väldigt likt en annan men samtidigt förståeligt att de vill vara anonyma.
Citera
2025-03-18, 01:32
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Spränger sig in hos Hasan, vrålandes om att "Jag är skriven här" och får även honom vräkt.

Sedan tvingar hon honom att köpa ett tält till dem, då hon är för snål.
Nja, tror inte det faktiskt.. Gått såpass lång tid nu sen hon var där sist. Han eller hans anhöriga hade nog sagt ifrån mer isåfall vid nästa tillfälle.
Citera
2025-03-18, 06:22
Medlem
Majsargotts avatar
Hur länge har hon bott på det där hostelet nu? Jag är inte en så hängiven följare, kikar mest ibland så därför har jag inte hängt med så mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in