Citat:
Ursprungligen postat av
kaktusplastik
Och vad kommer hon nu göra för att lära kvinnor om web3? För det var ju hennes viktigaste mål. Om det är så viktigt är det definitivt något man kan göra på fritiden.
Det är mycket som inte åldrats väl… Från maj 2022:
Okej denna var nog värst:
DET HÄR. Funderade också på om jag skulle göra snabbgräv och sammanställa alla lögner svart på vitt, men bra början här. Tack.
Vanja måste väl varit i något psykosliknande tillstånd under hela den här perioden. Typ ger mig Knutby-vibes. Så galet frälst och helt fullkomligt slukad av sitt egna la la land. Hon trodde verkligen stenhårt på denna NFT-fantasi och lyckades få med flera av sina lojala följare i diket på kuppen.
Jag kan nästan av den anledningen ömma för henne, men sättet som hon och Niklas väljer att hantera detta i dagsläget är det bara skamligt och vedervärdigt. Förtjänar med all rätta att tas upp och ifrågasättas rejält.
Jag hade velat se att de faktiskt erkänner sitt misslyckande, erkänner att de hade det riktigt knivigt ekonomiskt, erkänner att de såg NFT-projekt som ett effektivt sätt att få snabba pengar, erkänner att pengarna gått till Gotlandshuset och erkänner att Vanja aktivt blåste sina följare för att medvetet försöka låta detta projekt och soppa rinna ut i sanden.
Pengar till köpare kommer givetvis inte kunna åtgärdas. Men en ursäkt är ta fan det absolut minsta. Och då är jag inte en holder, medlem i Discord eller ens en följare av Vanja. Tycker bara detta är så fruktansvärt ruttet.