2023-06-24, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majs100
Exakt en sådan miljöaktivist! Hela grejen är så skev.

Och garanterat att hon läser här, farmor Barbro, vars relation till familjen ifrågasatts hårt här, hyllas nu konstant i olika inlägg! Poolhäng i KRANSKOMMUNEN är nu lika vanliga som självgoda miljöaktivister är på Söder. Snälla, skriv bara DJURSHOLM! Aldrig någonsin har namnets synts på hennes medier… Antar dock att traska runt i spenaten i kranskommunen passar varumärket Vanja lite bättre…

Fy fan vad glad jag är över att deras mulleutflykter upphörde efter några gånger. En person som upptäcker naturen efter man fyllt 40 och dessutom kontinuerligt kallar det för spenaten förtjänar verkligen inte att vistas där. Bura in henne på söder for life, tack.
Citera
2023-06-26, 06:36
Medlem
kaktusplastiks avatar
Bara två dagar kvar till WoAs 1-årsdag! Givetvis firas det stort på coworkingställ… jag menar i metaver… i discorden - med en GIF eller två. Själv firar jag genom att gå tillbaka i Vanjas blogg och läsa hennes lögner, överdrifter och aggressiva säljsnack. Hon byggde på rejält med fomo, den som inte köpte på mintdagen får räkna med att betala stora summor senare. Fan så lurade folk måste känna sig.
Citera
2023-06-26, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Bara två dagar kvar till WoAs 1-årsdag! Givetvis firas det stort på coworkingställ… jag menar i metaver… i discorden - med en GIF eller två. Själv firar jag genom att gå tillbaka i Vanjas blogg och läsa hennes lögner, överdrifter och aggressiva säljsnack. Hon byggde på rejält med fomo, den som inte köpte på mintdagen får räkna med att betala stora summor senare. Fan så lurade folk måste känna sig.

Tror du verkligen att den som köpt en eller två känner dig så lurade ett år senare? Har inte de allra flesta gått vidare?
Citera
2023-06-26, 11:15
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krokodemius
Tror du verkligen att den som köpt en eller två känner dig så lurade ett år senare? Har inte de allra flesta gått vidare?

Jag tror de flesta gått vidare. Tack och lov bangade nog många redan innan mint pga cryptokraschen. Men jag är väldigt nyfiken på stackaren som köpte nästan 50 st.
Citera
2023-06-26, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Jag tror de flesta gått vidare. Tack och lov bangade nog många redan innan mint pga cryptokraschen. Men jag är väldigt nyfiken på stackaren som köpte nästan 50 st.

Hon mintade mer nu när man kunde burna nfter. Hon är nog nöjd.
Citera
2023-06-27, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88

Skäms för att vara en av de som gick på det och "investerade". Ser det som en dyr läxa antar jag... inget jag grämer mig över dagligen men känns absolut surt. Önskar att jag använt pengarna annorlunda, besviken på mig själv att jag lät mig svepas med. Har inte varit inne i discorden på över ett halvår, känns bara sorgligt.
Citera
2023-06-27, 19:51
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av botaniste
Skäms för att vara en av de som gick på det och "investerade". Ser det som en dyr läxa antar jag... inget jag grämer mig över dagligen men känns absolut surt. Önskar att jag använt pengarna annorlunda, besviken på mig själv att jag lät mig svepas med. Har inte varit inne i discorden på över ett halvår, känns bara sorgligt.

Jag beklagar! Man får trösta sig med att det kunde varit värre etc. Jag tycker att du ska berätta för vanja & co hur du känner. Skicka iväg ett mail eller skriv i discorden.

Hur många köpte du? Hur tänker du nu, ska du försöka bli av med dom eller bara låta det ligga?
Citera
2023-06-28, 01:28
Medlem
HanMedPinnens avatar
Citat:
Tack för att du delar med dig! Det är intressant för oss som följt det hela utifrån, och andra holders som läser här uppskattar säkert att höra från andra i samma sits.
Citera
2023-06-28, 07:06
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:

Tack för att du delar med dig. Tycker du ska vara besviken på Vanja mer än på dig själv. Visst är det bra om du är mer kritisk nästa gång och drar lärdom på så sätt, men hon har också manipulerat er och utnyttjat sin ställning och parasociala relation till er följare.

Håller med Katciu88 om att du borde höja rösten om hur du känner. Vanja tjänar mer på att ni som är missnöjda är tysta.
Citera
2023-06-28, 08:37
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Grattis på 1-årsdagen!
Citera
2023-06-28, 23:50
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittNyaSaliv
Grattis på 1-årsdagen!

Hipp hipp hurra hurra HURRA!

Jag vill tro att dessa skojare åker dit till slut. Har skatteverkets kvarnar malt klart nu eller!? Kan det ha blivit en smäll där?

Annars tror jag på att vanja åker dit på något mygel med hantverkararna på Gotlandsskjulet.

*håller tummarna*
Citera
2023-06-30, 15:58
Medlem
Katciu88s avatar
Lite svammel om woa på vanjas blogg. Efter våra kommentarer har hon skärpt till sig och publicerar inte något annat direkt efter iaf.

Citat:
Ett projekt som på många sätt varit det absolut mest utmanande jag gjort, på i princip alla plan. På vissa sätt har vi varit för tidiga (NFT/krypto/blockkedja har fortfarande inte riktigt tagit sig här i vår del av världen), och på andra sätt har vi varit för sena (vi missade den stora NFT-vågen med några ynka månader). Att försöka gå i bräschen för något helt nytt är inte lätt, så mycket kan vi konstatera.

Vanja är tydligen för tidig och för sen samtidigt.

Nu kanske jag är hård men ärligt talat, att människan fortfarande hävdar att web3 "inte riktigt tagit sig här i vår del av världen". Vanja är en idiot, rätt och slätt.

Hur kan det inte gå in i hennes huvud, faktum att Sverige är i den absoluta världsfronten med IT företag. En av de största kryptobedrägerierna genomfördes av en svensk, FÖR FUKKING NÄSTAN 10 ÅR SEN! (Onecoin, 2015).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in