Jag tror att den återkommande på ca 2 eth är till Vanja och den på 0.16-0.18 är till de svenska moderatorerna.
Tror du att Vanja och Niklas nöjer sig med en så blygsam lön? 30 000 kr innan skatt..? Jag funderar på om det inte är Stephanies ersättning. Hon verkar ju ändå vara projektledare, sociala medier manager och så vidare.
Ganska tydliga indikationer i Vanjas senaste blogginlägg på att mindre fokus kommer läggas på WoA efter WoA Weekend.
Citat:
”Det har inte varit helt lätt att driva ett extremt ambitiöst NFT-projekt med en tiondel av de medel som man räknat med att få in. Är van att bära många hattar då jag varit egenföretagare i hela mitt vuxna liv, men såhär många olika hattar har jag nog aldrig tidigare behövt ta på mig. Men nu är det bara en stor puck kvar (WoA Weekend 26/27 nov), efter det kommer jag se till att få en rejäl andningspaus.”
Målet med eventet borde vara 100 nya holders, vem ska ta hand om dem om det ska bli paus? Jag tror att det är the grand finale för woa.
Och paus från VAD? Det har nog aldrig hänt så lite i WoA. Moderatorerna har några pliktskyldiga lekar i discorden, i övrigt..? Kan det alltså hända ännu mindre? Vad är det Vanja gör?
Definitivt att det blir avskedsfesten. Hoppas holders roffar åt sig så mycket ”gratis”grejer de kan, de har ju betalat dyrt för dem.
Och paus från VAD? Det har nog aldrig hänt så lite i WoA. Moderatorerna har några pliktskyldiga lekar i discorden, i övrigt..? Kan det alltså hända ännu mindre? Vad är det Vanja gör?
Definitivt att det blir avskedsfesten. Hoppas holders roffar åt sig så mycket ”gratis”grejer de kan, de har ju betalat dyrt för dem.
Fattar inte heller vad hon gör?! Skulle hellre skippa eventet för att satsa på ngt som ger value dvs nya investerare, sälja mer NFTs, etc etc.
Är det någon från tråden som ska gå på eventet? Jag hade smält in rent målgruppsmässigt, men jag tror fan inte jag vågar mig på sådana stolligheter.
Jag ska tyvärr ej gå, hade dock varit kul att se spektaklet. Jag äger WOA. Men jag orkar inte, det finns ingenting på eventet som lockar, särskilt inte när det är öppet för allmänheten. Då försvinner ju den exklusiva känslan helt och typ ”poängen” med ägandet. Jag gillar inte heller VR, har typ fobi för VR, så känns skönt att slippa. Workshopsen var inte heller så kul.
Jag ska tyvärr ej gå, hade dock varit kul att se spektaklet. Jag äger WOA. Men jag orkar inte, det finns ingenting på eventet som lockar, särskilt inte när det är öppet för allmänheten. Då försvinner ju den exklusiva känslan helt och typ ”poängen” med ägandet. Jag gillar inte heller VR, har typ fobi för VR, så känns skönt att slippa. Workshopsen var inte heller så kul.
Har de skrivit ut vilka workshops det blir? Har du lust att dela med dig?
Hehe tror ni det var oss på flashback vanja tänkte på när hon skrev:
Citat:
Kompis komsi, så lovar jag att vi kommer att ta väldigt väl hand om er alla. Perfekt att slinka förbi också om man är lite nyfiken på vad sjuttsingen det här med NFT:er osv är, bara att bomba mig med frågor på plats
Jag kan tyvärr inte den helgen. Skulle ju vara topp om någon är där och ger en objektiv redogörelse för hur det var. Vanja lär ju spruta ut allsköns propaganda efteråt om hur fantastiskt det var och hur många som var där.
Hur kan du motstå detta?
På söndagen kommer vi att erbjuda en episkt fin och självutvecklande holistisk upplevelse på morgonen/förmiddagen som är klar runt lunch. För att ta del av den behöver man äga en WoA NFT.
Jag gissar att det primära erbjudandet med hela eventet är att få spegla sig i techpionjärdrottningen vanjas stjärnglans...
Hon refererar till det som årligt, hehe, jag skulle då inte satsa pengar på den saken
Jag funderar också på vad SJUTTSINGEN vanja gör egentligen som är så ansträngande. Eventet leds ju av en anställd projektledare. Och som sagt, det har ju inte direkt producerats några handfasta resultat.
Men visst det kan ju vara vanjas upplevelse utifrån hennes liv i övrigt som inte är på topp med sjuk man och allt.