2023-06-12, 20:44
Medlem
Den som kom med idén om gratis ”Rimlig träning” till holders tyckte jag kom på en bra grej. Tänkte att de ju skulle kunna göra samma sak med Babyloonz som ju enligt Vanja idag är en framgångssaga! Gick in på deras hemsida och gissa vem de har där som ger en positiv recension och syns med bild på henne och hennes barn samt namn? Jo, Margaux Dietz! Seriöst, kvinnan som skrattar och hånar de mest utsatta och som förlorat mängder av samarbeten. Men inte detta. Galet! https://www.babyloonz.com/
Citera
2023-06-13, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majs100
Den som kom med idén om gratis ”Rimlig träning” till holders tyckte jag kom på en bra grej. Tänkte att de ju skulle kunna göra samma sak med Babyloonz som ju enligt Vanja idag är en framgångssaga! Gick in på deras hemsida och gissa vem de har där som ger en positiv recension och syns med bild på henne och hennes barn samt namn? Jo, Margaux Dietz! Seriöst, kvinnan som skrattar och hånar de mest utsatta och som förlorat mängder av samarbeten. Men inte detta. Galet! https://www.babyloonz.com/

”Den som kom på”… du menar det som tidigare moderatorer samt andra medlemmar föreslagit för Vanja sedan dag ett? Det är knappast så att hon inte tänkt tanken utan den har blivit presenterad många gånger. Antingen vill Robban inte associeras med woa eller så är Vanja den gririgaste personen i världen som vägrar ge bort något av substantionellt värde.
Citera
2023-06-13, 19:14
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanoj
”Den som kom på”… du menar det som tidigare moderatorer samt andra medlemmar föreslagit för Vanja sedan dag ett? Det är knappast så att hon inte tänkt tanken utan den har blivit presenterad många gånger. Antingen vill Robban inte associeras med woa eller så är Vanja den gririgaste personen i världen som vägrar ge bort något av substantionellt värde.

Aha, jag är inte holder och jag har inte sett något om detta i discorden. Men jag tycker absolut att det är självklart att vanja ska arbeta till woas fördel via sina befintliga kanaler. Både via sin blogg, rimlig träning och babyloonz, ja allt.

Svenska chatten är ju låst, är det där det kommit upp? Spännande att det föreslagits till vanja av holders iaf! Vad fick dom för respons? Skriv gärna mer inside info om du har!

Om det är Robbans fel borde hon redan skyllt ifrån sig med det. Jag tror definitivt på det sista du skrev, en rackarns snåljåp den där vanja!

Jag är också helt säker på att de där egna pengarna som vanja hävdade att de la ut i början, har dom tagit tillbaka med råge. Vanja tänker inte gå ifrån detta med minus på eget konto. I princip sen mint har minsta möjliga insats från hennes sida varit modus operandi.
Citera
2023-06-13, 22:50
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Både via sin blogg, rimlig träning och babyloonz, ja allt.

Man kan ju inte låta bli att fundera över varför Vanja plötsligt slutat tjata om WoA på bloggen. I samband med att de slutade ta ut pengar. Det är nog bara en ren slump.
Citera
2023-06-16, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Man kan ju inte låta bli att fundera över varför Vanja plötsligt slutat tjata om WoA på bloggen. I samband med att de slutade ta ut pengar. Det är nog bara en ren slump.
Sen några månader tillbaka lägger hon alltid upp ett ”vanligt” inlägg också under samma dag som hon postar något om woa.

Som för att gå ut med info men samtidigt ”gömma” det?

För övrigt det slappaste innehållet någonsin sen hon började posta en matlagningsserie innehållandes recept på saker hon blir bjuden på av alla. Det nya är att ge bort minimalt av sig själv och bara suga ut allt ur andra.
Citera
2023-06-16, 17:24
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Sen några månader tillbaka lägger hon alltid upp ett ”vanligt” inlägg också under samma dag som hon postar något om woa.

Som för att gå ut med info men samtidigt ”gömma” det?

För övrigt det slappaste innehållet någonsin sen hon började posta en matlagningsserie innehållandes recept på saker hon blir bjuden på av alla. Det nya är att ge bort minimalt av sig själv och bara suga ut allt ur andra.

Helt klart. Någon bad om mer WoA på bloggen men då brydde sig Vanja plötsligt om att ”alla vill inte läsa om det”. När bolaget hade pengar att lägga på marknadsföring sprutade det ut inlägg…

Recepten tycker jag är sjukt underhållande. Ibland är det ju bara info om hur man brer en macka typ hahaha. Är de anpassade för folk som precis flyttat hemifrån eller såna som avskedat den privata kocken kanske?
Citera
2023-06-16, 18:19
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:

Var tvungen att kolla, det var 9 minuter mellan inläggen idag 😆

WORLD OF ALIDIA
16 juni, 2023 12:09

MAT
16 juni, 2023 12:18

Komiskt för en blogg som annars kan ha många dagar mellan inläggen.
Citera
2023-06-18, 21:22
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Maria
Tycker det mest känns läskigt. Jag kan egentligen inte mycket alls, men är övertygad om att det innebär slutet för människan. Hoppas mest på att min okunskap är så stor att jag har fel… 😉🙃 Jag är dock väldigt nyfiken på metaverse, vi har väntat länge nu, är det snart klart? 🤗

Vanja Wikström
Ja, det är l ä s k i g t. 🙈 Vad gäller Metaverse så har det varit en extremt mycket större utmaning än vad vi trodde från början. Men en betaversion av galleriet kommer förhoppningsvis kunna släppas innan sommaren. 💓

Mhmmm vilken chock. Ur kommentarsfältet för hennes senaste WoA-inlägg.
Citera
2023-06-19, 00:13
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Mhmmm vilken chock. Ur kommentarsfältet för hennes senaste WoA-inlägg.

Men suck, älskar ordvalet: en extremt mycket större utmaning än vad vi trodde från början.

Mmm nämen vilken överraskning att det är svårt att genomföra något i en bransch för vilken man saknar relevant utbildning, har 0 arbetslivserfarenhet inom och 0 kontaktnät.

Det skulle ju snart vara klart, och sååå fantastiskt allt man kunde göra, blabla.

Nej, som jag skrivit tidigare, det kommer inte bli något Metaverse. Det är minst lika osannolikt som genomförandet av den fysiska hubben var.

Intressant spaning det där med hur vanja lägger sina blogginlägg. Jag undrar varför. Jag gissar att det är för att hon skäms. Hon skulle ju bli svinrik, sätta alla sina följare på framtidståget, ösa pengar över välgörenhet osv osv. Nu efter fiaskot vill hon låtsas som ingenting och gå vidare.
Citera
2023-06-22, 05:06
Medlem
pillifjongs avatar
Man måste väl ställa sig frågan vad Vanja tänker och säger när hon läser den här tråden, för självklart gör hon det…

1. Klar i huvudet men girig som satan = Hur gör jag för att slingra mig ur detta?

2. Total mentalsjuk förnekelse = Oj vad alla är dumma mot stackars mig som inte gjort något dumt alls?!!
Citera
2023-06-23, 07:52
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Man måste väl ställa sig frågan vad Vanja tänker och säger när hon läser den här tråden, för självklart gör hon det…

1. Klar i huvudet men girig som satan = Hur gör jag för att slingra mig ur detta?

2. Total mentalsjuk förnekelse = Oj vad alla är dumma mot stackars mig som inte gjort något dumt alls?!!

Lutar mer åt 2. Tror verkligen hon tycker synd om sig själv som ”gett såååå mycket tillbaka” till holders och ändå sitter vi nazistpedofiler här på Flashback och kvinnohatar.

Att även flera av hennes närmaste hoppat av och kallat projektet en sekt, det är svårare att skylla på oss. Men hon har säkert någon bortförklaring där hon själv är ett offer.

Såg att hon klappade sig själv på axeln för att hon köper så mycket begagnat till huset på Gotland. Som hon okynnesrenoverat. Det är som att flygpendla till Hongkong på veckobasis men kalla sig miljöaktivist för att man valde vegetarisk kost på planet.
Citera
2023-06-23, 21:33
Medlem
Exakt en sådan miljöaktivist! Hela grejen är så skev.

Och garanterat att hon läser här, farmor Barbro, vars relation till familjen ifrågasatts hårt här, hyllas nu konstant i olika inlägg! Poolhäng i KRANSKOMMUNEN är nu lika vanliga som självgoda miljöaktivister är på Söder. Snälla, skriv bara DJURSHOLM! Aldrig någonsin har namnets synts på hennes medier… Antar dock att traska runt i spenaten i kranskommunen passar varumärket Vanja lite bättre…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in