2022-10-02, 11:22
Bannlyst
GW pratar om fallet nu på tv4.
Han band sina skosnören runt hennes hals i syfte att strypa henne, han har även slagit henne med knytnävarna och pinnar och sparkat på henne.
Medans hon ligger försvarslös och kvävs så passar han på våldföra sig på henne sexuellt.
Hon har fått mycket omfattande hjärnskador.

https://www.tv4.se/artikel/4zVAY1uym...-livslanga-men

Hade inte negern varit 15 och förståndshandikappad så skulle jag fundera på att döda aset.
Senast redigerad av kullamannenn 2022-10-02 kl. 12:19.
Citera
2022-10-02, 11:29
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Så nu ska kampanjen för att mordhota och mobba pojken blossa upp igen för att tjejen fick en hjärnskada som troligen inte är så omfattande alls som "alternativmedia" försöker inbilla oss?

Hon kommer få all hjälp hon behöver i vardagen, ett helt batteri av service och omsorg för skattepengar, så hon kommer kunna leva ett fullgott värdigt och bra liv ändå.

Kanske värt att ha i åtanke med kontrasten mot pojken, som också lidit av allt detta i det olyckliga som hände. Han lever under hot och hat, hela hans familj har fått sina liv upp-och-nedvända för att näthatare på högerextrema sidan anser de har rätt att ta lagen i egna händer.

Hur vore det att ha ett hjärta med tillräckligt med empati för båda barnen? De har både fått lida.

Din människosyn är djupt provocerande och oroväckande.
Du har ingen aning om killen lider, och även om så vore fallet är det givetvis inget som man skall beakta.
Man måste någonstans begripa att den här graden av allvarliga och absolut livsförstörande handlingar ger konsekvens, och om man ändå utför sådan handling så skall man stå med konsekvensen helt själv utan att göra sig förjänt av empati från kringsamhället.
Dom som ställer sig på dennes sida är med minsta uns till uppvisande av förståelse och medömkan förtjänas att ses som individer med totalt förbrukade åsikter. Hans familj, någon skolpersonal, du..

Man måste nämligen här väga resultatet av utförd gärning/handling. Det är ju inte så att han bara klappat till henne på käften eller knuffat henne i diket.
I det här fallet kan det inte bli något annat än hat och önskan om död för denne som utfört denna handling. Gränsen är liksom passerad med råge i denna händelse, för vad som förtjänar empati och stöttning.

Att visa hjärta inför sådana här utförda handlingar uppmuntrar enbart till fler liknande framtida handlingar.
Citera
2022-10-02, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lifedontlivehere
"hann inte ta en bild.." varför skall du spara på bilder på andras barn???

Ett privat Instagramkonto innebär att man INTE vill att alla skall ha tillgång till vad man lägger upp där!!

Herregud era jävla asgamar! Visa respekt för familjen!

Väljer man att ens ha sociala medier och tok exponera sina barn ända från födseln och sitt eget liv liv som denna kvinna har gjort (dvs ta bort all form av integritet för sina barn) så vill man att andra läser och ser bilder… att kalla andra för asgamar för att dom tittar på det mamman uppenbarligen vill visa är helt fel analys av dig!
Mamman tycker uppenbarligen om att exponera sina barn…

Har man lite värdighet och värnar om sitt och sina barns integritet så låser man sitt konto, har endast sina närmaste vänner som följare eller gör som mig.. GER FAN I ATT HA SOCIALA MEDIER!
Citera
2022-10-02, 11:52
Medlem
Överste-Rövhåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kullamannenn
GW pratar om fallet nu på tv4.
Han band sina skosnören runt hennes hals i syfte att strypa henne, han har även slagit henne med knytnävarna och pinnar och sparkat på henne.
Medans hon ligger försvarslös och kvävs så passar han på våldföra sig på henne sexuellt.
Hon har fått mycket omfattande hjärnskador.

Hade inte negern varit 15 och förståndshandikappad så skulle jag fundera på att döda aset.

Är genomsnittlig IQ för Etiopien förståndshandikapp?
Citera
2022-10-02, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Have-mercy
"Kanske värt att ha i åtanke med kontrasten mot pojken, som också lidit av allt detta i det olyckliga som hände. Han lever under hot och hat, hela hans familj har fått sina liv upp-och-nedvända för att näthatare på högerextrema sidan anser de har rätt att ta lagen i egna händer."

Det där var det mest cyniska jag läst här på flashback!
Du jämför niggerpojken med vad flickan blivit utsatt för.

Du tillhör förmodligen nån av de religösa grupperna i samhället som tycker mer synd om förövaren än offret. Ni religiösa är fruktansvärda människor som har ett tankesätt som vanliga normalt funtade inte har.

Samla in kollekt till niggerpojken vid nästa gudstjänst!

Du själv är fan i mig inte riktigt klok heller!
Det kommer inte bli många slantar i den kollekten! Jag håller med dig, det var det mest vedervärdiga inlägg läst! Håller tummarna för att tjejen snart blir bättre!
Citera
2022-10-02, 12:18
Medlem
Citat:
Så nu ska kampanjen för att mordhota och mobba pojken blossa upp igen för att tjejen fick en hjärnskada som troligen inte är så omfattande alls som "alternativmedia" försöker inbilla oss?

Hon kommer få all hjälp hon behöver i vardagen, ett helt batteri av service och omsorg för skattepengar, så hon kommer kunna leva ett fullgott värdigt och bra liv ändå.

Kanske värt att ha i åtanke med kontrasten mot pojken, som också lidit av allt detta i det olyckliga som hände. Han lever under hot och hat, hela hans familj har fått sina liv upp-och-nedvända för att näthatare på högerextrema sidan anser de har rätt att ta lagen i egna händer.

Hur vore det att ha ett hjärta med tillräckligt med empati för båda barnen? De har både fått lida.

Jag lider då fan inte för negerfan han har veta om vad fan han har gjort så jävla less vänsterfasister som tycker synd om han
Citera
2022-10-02, 12:21
Medlem
Citat:

Jesses.

Det där påminner mig om en händelse i Lund, där en flicka i 14-årsåldern blev våldtagen av en eller två cirka 15-åriga killar med afrikansk bakgrund. Tjejen fick byta skola efter det som hade hänt. Killarna fick gå kvar. När rektorn fick frågan om varför inte killarna hade blivit avstängda eller tvingats byta skola, så sa rektorn att killarna också var offer.

På vilket sätt är killarna offer, undrade en reporter.

Jo, sa rektorn, i varje fall en av dem har ju blivit dömd i domstol (till 100 timmars samhällstjänst, om jag minns rätt).

Det är ju ett hårt straff, tyckte rektorn. Och eftersom han har blivit dömd till 100 timmars samhällstjänst, så är han ju också ett offer. Då ska vi ju inte göra situationen ännu värre för honom genom att tvinga honom att byta skola.

Ja, stackars de 15-åriga våldtäktsmännen, det är synd om dem.
Citera
2022-10-02, 12:26
Medlem
Ska några andra åka till rättssalen för att försöka få visa vad man tycker mot monstret? Det lilla odjuret kanske förs in genom hemlig gång dock? Men vanligtvis brukar man kunna komma såpass nära att man kan spotta på en gm:s anhöriga åtminstone eller iaf markera mot odjuret.
Citera
2022-10-02, 12:36
Medlem
Solstol28s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Ska några andra åka till rättssalen för att försöka få visa vad man tycker mot monstret? Det lilla odjuret kanske förs in genom hemlig gång dock? Men vanligtvis brukar man kunna komma såpass nära att man kan spotta på en gm:s anhöriga åtminstone eller iaf markera mot odjuret.

Fattar du inte att han kommer ju givetvis inte vara på plats, med på video från okänd plats om ens det. Säkerhetsuppbådet kommer säkert var gigantiskt ändå pga av diverse dårar som kan tänkas dyka upp!
Citera
2022-10-02, 12:41
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:

Satan vad skev i huvudet du är. Din moral och allmänna rättsuppfattning är totalt havererad och din inlevelseförmåga för andra människor är helt förvriden. Jag hoppas verkligen du råkar ut för en trafikolycka eller ännu bättre en ordentlig misshandel som invalidiserar dig för livet.

Vad vet du om att gärningsmannen och dennes familj lider? Snubben sitter säkert och spelar playstation har det gott och mamman, i den mån hon intellektuellt kan ta in vad som händer skiter väl i någon otrogen svennehora, det är väl jagandet av sossebidraget som är i fokus. Och om de lider vad är det med det? Det är väl bara rättvist. De skulle vara djupt stötande om de inte lider. De ska lida. Handling måste åtföljas av en konsekvens. De ska ha sina liv förstörda på samma sätt som den lilla flickan fick sitt liv förstört. T
Citera
2022-10-02, 12:50
Medlem
ambivalensias avatar
Citat:

Ditt mål är att provocera antar jag. Man måste vara riktigt sjuk i huvudet om man tycker att bägge barnen fått lida i detta fall. Det finns ett offer här och det är L*na. Och vad fan vet du om hon får leva ett fullgott liv hädanefter?

Och nej, man behöver inte vara högerextrem för att vilja se monstret död. Snarare ett tecken på att man är normal.

Tycker du ska logga ut från internet permanent din empatistörda jävel.
Citera
2022-10-02, 13:03
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
1) Ska några andra åka till rättssalen för att försöka få visa vad man tycker mot monstret?
2) Det lilla odjuret kanske förs in genom hemlig gång dock?
3) Men vanligtvis brukar man kunna komma såpass nära att man kan spotta på en gm:s anhöriga åtminstone eller iaf markera mot odjuret.
1) Jag tänker inte ägna ett antal timmar på en Sverigeresa för att uttrycka mina känslor på ett förpubertalt sätt framför denna vidriga GM.
Mina egna tankar om detta monster hanterar jag på hemmaplan i tal och skrift, utan att låta monstret uppta all min vakna tid.
2) Det tycks vara en väsentlig fundering hos dig i din smått barnsliga åtgärdsplanering.
3) Du talar möjligen utav egna tidigare erfarenheter där du anser att du, utöver rättsväsendets hantering, vill krydda saken med din "vuxna, mogna syn" [ironi] på hur anhöriga till en GM på en rättegång bör bemötas med en spottloska eller två".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in