2022-08-22, 12:36
Hör att han är ute på fb. Kan nån länka hans fb så man får se vad han pysslar med.
Citera
2022-08-22, 12:37
Medlem
Skaraborg2s avatar
Många seriemördare har ansetts vara "mysiga och fina".

Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Seriemördare kan vara mysiga och fina. Så det kan ju vara så att han var mysig när han var med lärare och barn i grupp. Hans försök att mörda flickan som han just våldtagit var något han gjorde i avskildhet.

Det var ganska slapp och grisigt att man offrade flickor på skolan för att inte våga ta itu med pojkens beteende och hur han beter sig mot andra elever. För det fanns ju indikationer där någon bevisligen sett hur han betett sig, men man vill väl inte vara rasister.

Ja verkligen.

Många seriemördare i USA har ansetts vara "mysiga och fina". Rena helyllekillar. De flesta i deras omgivningar har blivit förvånade över när väl de kom att bli avslöjade. Det är verkligen både mycket slappt och räddhågat att man inte vågade ta itu med "grabben" innan attacken på den lilla flickan.
Citera
2022-08-22, 12:52
Medlem
Den pojken är ordentlig trasig och kommer dessvärre alltid att vara, trots rehabilitering.
Bara att göra sig av med honom.
Citera
2022-08-22, 12:56
Medlem
retiarius1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdis12
Hör att han är ute på fb. Kan nån länka hans fb så man får se vad han pysslar med.

Jag tror det är detta konto som är hans.
https://www.facebook.com/abush.kamal.7
Citera
2022-08-22, 13:31
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillBurtan
En förälder har huvudansvaret.. när dom inte klarar av det skall barnen fråntas!
Att stå vid spisen och föda barn verkar vara pojkens mammas uppfattning av föräldraskap! Skribenten du svarade ansåg att föräldern bör uppfostra!

Återigen instämmer jag med vad du skriver, och dom flesta här verkade inte heller tycka att mitt inlägg var sprunget ur något konstigt tankesätt (förutom då ”Mumsbulle” som är ökänd för att hoppa på och trycka ner folk som inte tycker lika, så denne användare är inte mycket att bry sig om).

Att mamman medvetet (ja, medvetet) valt att blunda för sitt vuxna sexualsadistiska ”barns” förehavanden är helt på hennes samvete.

Och läser man ur Aftonbladet idag, som Micro113 citerar, så verkar den ömma modern anse att det räcker med ”frivilliga insatser” och lite kärlek hemifrån för att få honom ’frisk’ igen..?

Nä ut med såna här äckel ur landet, på vilket vis kommer dessa någonsin att vara till nytta för samhället och Sverige??
Dom borde inte få kommit in i landet från första början..
Citera
2022-08-22, 13:35
Citat:
Ursprungligen postat av retiarius1
Jag tror det är detta konto som är hans.
https://www.facebook.com/abush.kamal.7
Syns ju inget..
Citera
2022-08-22, 13:38
Medlem
Skaraborg2s avatar
Kommer alltid att vara en fara.

Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Den pojken är ordentlig trasig och kommer dessvärre alltid att vara, trots rehabilitering.
Bara att göra sig av med honom.

Javisst kommer han att vara det trots "vård" och kommer alltid att vara en fara för flickor/kvinnor.
Citera
2022-08-22, 14:14
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Syns ju inget..

Han har ju delat inlägg senaste dagarna, innan dess har det varit tyst 1 månad. Hemskt som sagt om har fri tillgång till internet och kan roa sig på så sätt. Har är en brottsling och borde leva i radioskugga tills rättegången är avklarad.
Citera
2022-08-22, 14:27
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Han har ju delat inlägg senaste dagarna, innan dess har det varit tyst 1 månad. Hemskt som sagt om har fri tillgång till internet och kan roa sig på så sätt. Har är en brottsling och borde leva i radioskugga tills rättegången är avklarad.
Fast den länk som las ut syns ju inte rätt namn och en orange profilbild.
Citera
2022-08-22, 14:40
Medlem
Finns någon sammanfattning kring vad den stackars tjejen råkat ut för?
Citera
2022-08-22, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ellefteapojken

Lärare och föräldrar tycker han är mysig och fin

Nu har man ju läst det mesta man kan läsa här på Flashback. Men jag är ändå ganska förvånad över hur denna tråd helt plötsligt domineras av diskussioner och hat angående hur andra människor, utifrån sin profession eller privata relation, har uppfattat denna killen. Att fullständigt gå bananas över vad lärare, stödassistenter och SIS-personal sagt om honom, utifrån sin yrkesroll, säger ju en del om "er". Det är klart att dessa personer är professionella och kan se skillnad på sak och person, eller i vart fall kan se saker från två olika håll. Dom har troligtvis i sitt yrkesliv varit med om att träffa människor som gjort oerhört hemska och vidriga saker - och har därför troligen en helt annan ingång till detta än vad ni har. Dom är liksom inte sämre på sitt jobb än att dom kan ge ett objektivt svar till polis och socialtjänst på frågan hur dom uppfattat denna killen när dom arbetat med honom.

Det borde väl heller inte vara svårare att förstå än att om man frågar X hur hen uppfattar Y, så kommer ju inte det X säger vara ett svar på "hur Y faktiskt är". Utan det kommer endast att vara en subjektiv syn på hur X uppfattar Y. Hur detta ens kan vara ett samtalsämne är för mig helt otroligt!??
Citera
2022-08-22, 14:50
Medlem
retiarius1s avatar
Citat:
Syns ju inget..

Jag skrev ju att jag tror det är det kontot.
Och om det är rätt konto (vilket jag inte vet) så kan väl inte jag hjälpa att han i så fall raderat foton mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in