2022-07-18, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Så om vi ska tolka dig rätt så är det helt meningslöst för polisen att göra en teknisk undersökning på platsen därför att snubben hade kläder utan blodfläckar?

Känns ju dessutom jävligt onödigt att vänta till September på resultatet av den tekniska utredningen om det inte finns något att utreda.

Men jag håller med om att det är onödigt att slå ihjäl mgm innan man är 100 på att det faktiskt är han som är gm, t.ex till resultaten av den tekniska underökningen är klar.
Dessutom vore det väl bra att få hela händelseförloppet klart för sig och höra soc. uttala sig i rätten, osv.
.
Citera
2022-07-18, 20:36
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Vi får helt enkelt låta utredningen ha sin gilla gång. Än så länge vet vi ingenting om gärningsmannen.

En invandrarkille har pekats ut på nätet, och har därför behövt flyttas till annan stad för sin egen säkerhets skull. Trots att det tydligen inte finns något som binder honom till brottet. Det är det enda vi vet i nuläget.

Man rättsålderssprövar inte en random invandrarkille "bara för att". Logik är inte ditt starka ämne, va?
Citera
2022-07-18, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Har jag påstått det?

Jag skriver att om man våldtagit och misshandlat i en skog, så bör man vara smutsig. Vilket han inte var.

För att du kanske ska förstå.

Offret blev huggen med kniv, men det fanns inga huggspår och halva ansiktet var bortskjutet med hagel, ska man då anta att det var kniv eller hagelgevär som var mordvapnet?

Han gick ju sen när polisen kom som jag förstått det och kom sen tillbaka på brottsplatsen.

Så något är skumt i det.

Men ja jag har också mina frågetecken.. tänker om de varit flera personer eventuellt..
Något är mystiskt med detta fall.
Men jag tror han är inblandad i det här
Citera
2022-07-18, 20:37
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
En kille har pekats ut på nätet men han är även misstänkt gärningsman av polisen..🤷‍♀️

Kaj Linna pekades ut på internet och av polisen i samma region som denna, polisen i samma region planterade även "bevis" som fällde honom i domstol. Sen efter 13år blev han frikänd.

Så skoterpolisen har verkligen inte mitt förtroenden.
Citera
2022-07-18, 20:38
Medlem
Citat:
Din högsta dröm är ju att en färgad är skyldig.

Så polisen har aldrig begått misstag eller skyllt på folk dom inte gillar?
Oj oj oj.. och du vill absolut inte se att en mörkhyad kan ha gjort sig skyldig till detta.. samma sak.. Tyvärr kommer du nog bli besviken i slutet tror jag🤷‍♀️
Citera
2022-07-18, 20:38
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Du, kanske inte vet något mer än så men det gör jag. Jag har förmodligen bättre insyn i den här utredningen än dom flesta här på flashback.

Tekniska bevis finns, och dom kommer att visa det dom flesta av oss redan vet.

Negern Abushi är GM.

Vad består din insyn av? Vad ett fyllo sagt på lokala bensinmacken när du tankade skotern?
Citera
2022-07-18, 20:39
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Men den här killen har nog en väldigt liten prinskorv

Han bra mycket större än vad den nioåriga flickan är rent fysiskt och hon är inte könsmogen, prinskorv räcker.
Citera
2022-07-18, 20:39
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:

Så polisen har aldrig begått misstag eller skyllt på folk dom inte gillar?

Nu råkar det vara en färgad som är huvudmisstänkt, varför kan du inte bara acceptera det? Någon annan gång är det en vit, men då kommer du knappast sitta här och dementera det. Det är snarare din högsta dröm att det inte är en färgad, så som du envisas med att hävda hans oskuld när polisen inte ens håller med dig. Det är dessutom helt uppenbart att han är kapabel till detta redan innan detta överfall, så förstår inte varför du anser det så förvånande.
Citera
2022-07-18, 20:40
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Är det okej eller inte med grova brott? Du tycker ju å ena sidan det är fullt rimligt att pojken inte ska omfattas av lagen, trots att han inte bara våldtagit utan även nästintill mördat en 9-årig flicka, eftersom din "demokrati" inte anser att han ska straffas - samtidigt som du upprepar hur vidriga alla andra är och pratar om helt andra brott. Du har mig veterligen inte vågat säga ett enda "dåligt" ord om gärningsmannen än, medan du spammar tråden om hur vidriga alla andra är.

Men du kanske tror att det hjälper att någon socialkärring med regnbågshatt tutar i han lite "värderingar" så är allt löst sen? Lycka till, för det är ungefär det som väntar honom. Jag hade lagt in en skrattemoji om det inte vore så tragiskt att det tyvärr innebär att han kommer våldta och kanske mörda fler flickor. Och då kommer ni sitta här och fortsatt försvara honom.
Jag skriver om de dödshot som förekommer.
Att det är olagligt och inte hör hemma i en demokrati.
Detta är vad du lagt dig i.

Att känna avsky ang förövaren är inte ett dugg underligt vid ett så förfärligt våldsdåd.

Vid dödshot och uppvigling har däremot gränsen överskridit vad det beträffar både förnuft, demokratiska värderingar och svensk lagstiftning.

Att påstår sig värna om demokratin och själva vill själva döda en minderårig innan det ens gått via rättssystemet är mer än korkat.

De som sen påtalar denna galenskap (rena mordhot och uppmuntran till brott) förvandlas sen per automatik till att omhulda förövaren och inte bry sig om tjejen.

Det säger mer om din kognitiva förmåga än min inställning.
Att säga nej till dödshot är inte likställt med att ta hans parti, din dumma jävel.
Senast redigerad av develi 2022-07-18 kl. 20:42.
Citera
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:

Och din största mardröm är att du och dina negerpolare hamnar i skiten för det som våldtäktsNegern gjorde!

Du är så pass jävla rädd så att du vägrar inse fakta.
Citera
Medlem
Citat:
Har jag påstått det?

Jag skriver att om man våldtagit och misshandlat i en skog, så bör man vara smutsig. Vilket han inte var.

För att du kanske ska förstå.

Offret blev huggen med kniv, men det fanns inga huggspår och halva ansiktet var bortskjutet med hagel, ska man då anta att det var kniv eller hagelgevär som var mordvapnet?

Nu var det ju i en skog hon hittades och inte ute på en leråker
Citera
2022-07-18, 20:41
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mkgin
Om man tittar på GM:s tiktok (han har två)
Så står det vid ett videoklipp från 2021-2-14 :
”Yeah I suffocate quick. Yeah does that make me a bitch”
Verkar vara känsligt skriva ut namn nu fick en varning innan.

Han verkar leva sig in i någon fantasiroll att han är en gangster rappare och flashar med lyxbilar. (Hans mål i livet?)

Inte alls likt en vanlig förståndshandikappad skriva sånt. Jag börjar tror att den här juniorpedofilen inte är så förståndshandikappad som all vill ge sken av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in