2022-07-19, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Ta det med politikerna och dom som stiftar lagar i det här landet. Det är dom som bestämt att ”hets mot folkgrupp” inte kan ske när en svart hetsar svenskar. Vi lever i en vacker demokrati och om det inte passar så har du 2 alternativ. Antingen rösta brunt eller ännu bättre, packa väskan och dra till sydostasien där du kan få utlopp för dina pedofil fantasier.
Ha ha, hur fick du fram "pedofil fantasier" ur det jag skrev, läste du inte inlägget eller blandrar du ihop mig med andra?

Jag skrev inget om lagar eller demokrati heller i inlägget du svarade.
Citera
2022-07-19, 08:16
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Han kommer få ett lattjo lajban straff, passera puberteten, bli oigenkännlig och sen flytta till ett annat land med white trash där har kan fortsätta få utlopp för sina fantasier.
Den har han passerat för flera år sedan, han håller på med körkortet nu.
Citera
2022-07-19, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
Källa på det feta tack.
Första inlägget i denna tråd innehåller länk till sammanfattning:
Citat:
Han kopplas samman med tidigare brottslighet. I juni 2021 överfölls flera kvinnor vid en gångtunnel i Morö Backe. Senare blev den gärningsmannen bekräftad som någon under 15 år och identifierades via skolkatalog och nu påstår flashbackare att det är Ab*shi. MGM sägs även ha trakasserat flickor på Morö Backe skola. Han försökte dra in en flicka på skoltoaletten och efter det flyttades han till Lejonströmsskolan, och går nu särskolan där.

Inklusive länk till aftonbladet:
Citat:
Han har även misstänkts för ett tidigare överfall vid en gångtunnel i närheten av den plats där den unga flickan hittades.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-tidigare-fall
Citera
2022-07-19, 08:24
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Är du helt säker på att en sådan misstanke verkligen måste vara ett problem?

Att misstänka oskyldiga är givetvis generellt ett problem, men ponera att det faktiskt råkar vara så att en grupp människor som lätt kan identifieras är extremt överrepresenterade och därmed i genomsnitt extremt farliga och i stor grupp därmed kan vara direkt farliga statistiskt sett,

anser du då att det är lämpligt att helt borste från detta, om det exempelvis handlar om din egen dotter?

Överfallsvåldtäkter som i aktuellt fall är extremt överrepresenterat bland invandrare, ca 95% av alla dömda för överfallsvåldtäkt är invandrare, varav negrer står för en stor andel.

De är i snitt extremt farliga, så vad är mest illa?

Om du tror att viss ökad mängd melanocyter i huden gör vederbörande mer våldtäktsbenägen, föreslår jag att du gör ett medicinskt forskningsprojekt på sambandet….
Hur kan melanocyterna i huden påverka hjärnans våldsimpullskontroll med sexuella inslag?
Hur fungerar det för Obama, Kofi Annan, Mandela, Henke Larsson, Dr Alban?

Vilken dröm för den enfaldige om det verkligen skulle finnas tydliga yttre kännetecken på alla våldtäktsmän så vi redan på långt håll kunde se vem som är våldtäktsman. Så att MGM redan från början skulle låsts in kanske..?

Du gör det lätt för dig - så där som folk med svårigheter att förstå att det inte finns enkla svartvita svar utan betydligt större komplexitet i många frågor - brukar göra. Endast väldigt stor enfald gör att någons intellekt behöver svartvita indelningar på allt.
Senast redigerad av coli 2022-07-19 kl. 08:33.
Citera
2022-07-19, 08:27
Medlem
Någon som fattat hur långt in i skogen hon låg?
Och hur var vädret den dan.. shortsväder?
Och varför väljer man "kissa i skogen om man ändå bor intill?
Senast redigerad av hagelskur 2022-07-19 kl. 08:33.
Citera
2022-07-19, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy

Om ryktet stämmer att han stampade på henne (för outhärdligt för att vilja tro på) så är det väl inte otroligt att det finns blod där.

Eller att misshandeln gav inre blödningar som inte stänkte i stora fläckar på förövaren.

Av bilderna att döma ser det ut som att hon utsatts för trubbigt våld. Kunde inte se några sprickor i huden eller skärsår. Bara svullnader. Får för mig att unga personer inte har som vana att använda knytnävarna, utan sparkar (tramp) ligger närmare till hands.

Att han valde en sån liten flicka beror förmodligen på att han misslyckades med sitt första försök när han gav sig på den äldre tjejen i gångtunneln förra året. Mycket farlig individ med djuriska instinkter som ger sig på svaga offer.
Senast redigerad av Heretic77 2022-07-19 kl. 08:37.
Citera
2022-07-19, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
Den har han passerat för flera år sedan, han håller på med körkortet nu.

Nej jag tror GM befinner sig i Skåne och rekar terrängen.
Citera
2022-07-19, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Jag hörde också vad den där Lars Westermark sa, och jag uppfattade inte heller att han sa att GM skulle vara omhändertagen, dvs. frihetsberövad.

Det är nog bara önsketänkande att GM skulle vara omhändertagen och inte få röra sig som han vill.

Jag är inte heller så säker på att han hålls inspärrad eller är under någon typ av bevakning, om han varit intagen nånstans hade de väl inte behövts flyttas på han för då lär ingen kunnat komma åt han.
En sak som är säker är att polisen har inget med han att göra än möjligen som skydd mot folk ute, är länge sedan polisen så att han va frisläppt men att misstankar kvarstod och att de va lämnat till sociala pga underårig gm.
Är ju rätt ofta folk släppts från häkte och där misstankar kvarstår och då är dom ju ute i de fria utan någon typ av bevakning.
Citera
2022-07-19, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Ja när bevis finns och han är dömd i domstol, så kan jag ändra uppfattning.

Dömd blir han enbart om åldern skrivs upp till över 15, annars kommer ingen fup eller rättegång ske utan då blir de som Leif GW sa möjligen prata med en tant på soc 1 timme/vecka.
Citera
2022-07-19, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Jag är inte heller så säker på att han hålls inspärrad eller är under någon typ av bevakning, om han varit intagen nånstans hade de väl inte behövts flyttas på han för då lär ingen kunnat komma åt han.
En sak som är säker är att polisen har inget med han att göra än möjligen som skydd mot folk ute, är länge sedan polisen så att han va frisläppt men att misstankar kvarstod och att de va lämnat till sociala pga underårig gm.
Är ju rätt ofta folk släppts från häkte och där misstankar kvarstår och då är dom ju ute i de fria utan någon typ av bevakning.

Han är på något hem i ett annat län än Västernorrland. Där har han personal runt sig som lagar mat åt honom och bäddar sängen. Till 99% är han fri att röra sig fritt i det nya länet vilket det nu är.

Oklart om han får fickpengar men troligen.

Om han hade varit frihetsberövad på något sätt så hade naturligtvis soc eller Morgan berättat det för allmänheten.
Citera
2022-07-19, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Förhoppningsvis slipper vi se honom ute i samhället någonsin igen.

Skulle de bli sluten ungdomsvård blir de max 4 år vilket de knappast blir tal om då de inte är mord, de blir först när han mördat nån och han är över 21 man kan va helt säker på att de blir livstid men tyvärr är de inte hela livet dom sitter utan ca 20 år så ute igen vid 40😭
Citera
2022-07-19, 09:29
Medlem
Mopsans avatar
Enligt Fria Tider så har citat: ”ärendet hög prioritet och förväntas bli klart i september.”
https://www.friatider.se/misstankte-...ill-hemlig-ort

Skönt att dom kallar monstret tonåring och inte barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in