2022-07-16, 21:21
Medlem
Spader-Horans avatar
https://samnytt.se/svt-rycker-ut-for...okej-att-hata/

Som ett brev på posten. De progressiva har ingen skam i kroppen.
Citera
2022-07-16, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Synd att man måste ha värdelösa tiktok för att ta del av våldtäktsnegerns material.
Var inte mycket att se där mest bilar säkert tagit från nån annan aller internet
Citera
2022-07-16, 21:23
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Det kan vara olagligt att sprida bilden på brottsoffret så att du vet.

Det är mamman som börjat dela bilden på sitt öppna instakonto.
Det blir svårt att stoppa när den väl är spridd.
Citera
2022-07-16, 21:23
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
Här ska inte skyddas ett förbannade dugg, det här är till för att spridas, kan Dan Park så kan jag, det här är politik på hög nivå, kan du försöka att få in det i din förkrympta kanariefågelshjärna din förbannade träskpadda
Har du aldrig hört att ändamålen helgar medlen?

http://lidlday.blogspot.com/2022/07/...-vanstern.html

Ps Nu går min Epson igång med fulla färpatroner, börjar med 100 st A5r
Ska köpa tapetklister i morgo

Sprid inte bilder på flickan. Och den där tjocka psykopat demon ungen vill man inte heller se. Jag vill inte få upp middagen tack.
Citera
2022-07-16, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BayouX
Har man någon som helst kännedom om nedsövning, så är detta inte till för att få lugn och ro. Flickan är svårt skadad i hjärnan, hon har varit nedsövd i över en vecka. Det bästa vi kan hoppas på är att hon lever.
Fy fan för gärningsmannen, vad i helvete gjorde han mot henne!
Vi ”vänsterblivna” är lika förbannade över det här, vad ni andra än inbillar er
Där har du fel, det kan mycket väl vara så att hon är nedsövd av olika orsaker.
Citera
2022-07-16, 21:26
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Det kan vara olagligt att sprida bilden på brottsoffret så att du vet.
Det vet jag väl, jag skrev ju det tidigare: Dan park som använder elskåpen för sina politiska bilder har bötat massor och tom suttit i fängelse flera gånger för bl a hets mot folkgrupp men fortsätter.
Men han erkänner alltid.
Citera
2022-07-16, 21:27
Medlem
Njursaltares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Nej det är märkligt. När man kom i puberteten intresserade man sig ju för tjejer som var äldre eller åtminstone lika gammal som en själv dvs hade kvinnliga former. En 9 åring var aldrig intressant, det var bara en unge.
Exakt!

Hur någon kan "hålla stånd" när någon skriker och slår ifrån sig är för mig en stor gåta.

Måste vara hjärnskada som gör att dom kan fortsätta...
Citera
2022-07-16, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightmareFuel1
Ursprungsinlägget blev borttaget för OT och du citerade inte hela. Du skrev inte om MGM utan om att förslava alla svarta för att det enligt din åsikt är det enda de duger till.

Du glömde citera delarna om att din verbala intelligens att döma av dina tidigare inlägg inte verkar vara på topp samt att du inte verkar vara vidare produktiv. Det finns därmed någon ”neger” i MENSA som du säkert kan vara betjänt åt.

Ska du citera inlägg så ta åtminstone med poängen

Ja för hela inlägget var lika efterblivet som du så därför togs den bort. Vrf ska jag skriva MGM när vi alla i tråden fattar att jag menar negern och negrer för övrigt för?!

Dömma utav dina nuvarande inlägg hade jag säkert haft en kedja runt din hals nu på gården. Gå upp nu det börjar bli mörkt ute dags för ”er” (svartingar) att göra olagligheter.

Tillbaka till topic, fortfarande inget nytt om flickans tillstånd? Märkligt att det är så tyst i media om det…. Det var några 15-17 åringar som hade fått lite stryck på nån tivoli och där täckte de framsida på samtliga kvällstidningar….. 🤔 men här får man inte ens uppdatering på tillstånd samt mer information.
Citera
2022-07-16, 21:34
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Nedsövning tjänar inte enbart ett syfte, utan kan ha flera. Här kan det dämpa ångest och oro, underlätta att sätta och bibehålla intubering samt minska metabolismen i hjärnan vid vaket tillstånd så att den kan fokusera på att reparera skador. Problemet är att vi vet inget om de svar på de undersökningar som har gjorts vilket har betydelse för prognos och huruvida det är meningsfullt med att fortsätta livsuppehållande vård. Eftersom hon är ung och hjärnan har bättre återhämtningsförmåga hjälper det prognosen.

Man har inte någon nedsövd i onödan, pga alla risker det medför och hur snabbt muskler förtvinar. Så att hon skulle hållas nedsövd för att dämpa oro och ångest ser jag som uteslutet. Det finns det mediciner för som inte innebär full narkos. Däremot är det nog som du säger att man håller henne nedsövd för att hjärnan ska få en chans att återhämta sig och att man är rädd att hjärnan skulle börja svälla om man ökade medvetandegraden. Tyvärr är ju inte det ett gott tecken, att hon fortfarande hålls nedsövd. Man undrar vad han slog henne med för att hon skulle få denna typ av skallskador? Man får hoppas att hennes unga ålder gör att hjärnan faktiskt återhämtar sig något och att hon inte blir en grönsak om hon överlever.
Citera
2022-07-16, 21:34
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
Det vet jag väl, jag skrev ju det tidigare: Dan park som använder elskåpen för sina politiska bilder har bötat massor och tom suttit i fängelse flera gånger för bl a hets mot folkgrupp men fortsätter.
Men han erkänner alltid.

Sett bilden hundra gånger och varje gång mår jag fan och blir galen.

Kanske det som behövs.
Som förälder själv blir man aldrig sig lik igen efter detta. Stackars tjej. Min önskan är att detta aldrig glöms.

Politiker, media, socialen..alla ska minnas.
Citera
2022-07-16, 21:35
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Njursaltare
Exakt!

Hur någon kan "hålla stånd" när någon skriker och slår ifrån sig är för mig en stor gåta.

Måste vara hjärnskada som gör att dom kan fortsätta...

Nej det är otroligt. En stor del av sex är ju att man är två om det, någonting man gör tillsammans. Vad är upphetsande med någon som skriker, slåss och gör motstånd? Det är ju avtändande.

Vilken härlig sexdebut förresten...Tänkt dig någon frågar om 10-20 år, minns du första gången? Han svarar - javisst jag drog ut en 9 årig tjej i skogen, först misshandlade jag henne och sen våldtog jag henne. Det var suveränt, minns det som igår...romantiskt och sexigt...
Senast redigerad av bulletproofsoul 2022-07-16 kl. 21:38.
Citera
2022-07-16, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonjovi
Man har inte någon nedsövd i onödan, pga alla risker det medför och hur snabbt muskler förtvinar. Så att hon skulle hållas nedsövd för att dämpa oro och ångest ser jag som uteslutet. Det finns det mediciner för som inte innebär full narkos. Däremot är det nog som du säger att man håller henne nedsövd för att hjärnan ska få en chans att återhämta sig och att man är rädd att hjärnan skulle börja svälla om man ökade medvetandegraden. Tyvärr är ju inte det ett gott tecken, att hon fortfarande hålls nedsövd. Man undrar vad han slog henne med för att hon skulle få denna typ av skallskador? Man får hoppas att hennes unga ålder gör att hjärnan faktiskt återhämtar sig något och att hon inte blir en grönsak om hon överlever.
Nu misstänks ju även strypvåld varvid anoxi p.g.a. försämrad ventilation kan vara en orsak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in