Citat:
Ursprungligen postat av
Skaraborg2
Stort tack för dina inlägg. Jag känner mig lugnare nu efter att ha läst dina inlägg. Du verkar insatt i den medicinska delen. Det allra viktigaste är att den 9-åriga flickan överlever och att kunna leva ett normalt liv.
Ja det var skönt att läsa den som kan vården bättre, tack.
Ett normalt liv finns inte så det kan vi glömma.
Vi lär få veta kanske hur det blir för flickan och varken hopp eller banala böner hjälper men pengar är alltid bra att ha!
Vad som kan hjälpa inför framtiden är en rejäl utredning om hur detta kunde hända och hur faan han kom till just Sverige?
Vilka bestämde det och gav ok för en 6 åring planerar inte sånt.
Häng dom högt och har vi några namn hur hierarkin ser ut och vem var ansvarig?
Alla kan väl inte få gömma sig bakom sekretess i Skitlandet Sverige. Luktar det inte då politiska jobb?
Eller är de svenske mest menlösa kor och valfläsk åt andra och väntar på att bli mjölkade av regeringen som hyllar mörkret?
Det här verkar vara en stinkande soc och sosse bomb där andra borde fått det som flickan fick.
Vad gör de på sina arbeten? Dricker de Latte och njuter av jobbet att trycka runt papper eller sekretessbelägga dom? Vilket ruttet egotrippat liv och de borde få veta det nu medan järnet är varmt och fickan kvar i sängen för sen kommer det annat helt säkert och värre.
Trådens försvarsarmada är ett tydligt tecken på vilket politiskt styrt fiasko Soc och IV är.
Aldrig jag skulle placera mina barn i detta politika vansinne med agendan att "vi vet bäst vad barn behöver" indoktrinering från S.
Och att det kom fram nu att Sverige har flest miljardärer, mer än USA, och många fd politiker i den högen, ger inte något förtroende alls mer än att de jobbar för egen vinning och förbiser barnen. Finns tråd om det.