2022-07-17, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millas123
Nu har de börjat radera fb sidan som tillhör vidret....

Såg det! 😳
Helt röd profilbild (blank)
Och ingen omslagsbild men profilen är kvar….
Jag kan iallafall ännu se den.
Citera
2022-07-17, 07:43
Medlem
Homoaktivists avatar
Ovanligt tyst från Gestapo måste jag säga. Det fanns ju solklara bevis mot MGM.

Allt tyder på att man tagit fel person.
Citera
2022-07-17, 07:55
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Nu är inte du vårdnadshavare, så jag förstår inte varför du gafflar om detta. Det viktigaste är att flickan återvänder till livet. Du försöker lyfta ett ickeproblem för att du ogillar att bilden kommit ut, right?

Det har ingenting att göra med vad jag tycker om att bilden kommit ut. Hennes skador fanns redan beskrivna i text. Fotot tillförde ingen ny information.

Det som stör mig är den brist på respekt och integritet som hennes vårdnadshavare visat. Om ni inte fattar det så bryr ni er inte om flickans bästa. Er nyfikenhet och sensationslystnad är viktigare.
Citera
2022-07-17, 07:56
Medlem
berenpxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Ovanligt tyst från Gestapo måste jag säga. Det fanns ju solklara bevis mot MGM.

Allt tyder på att man tagit fel person.

Nej, ingenting tyder på att man tagit fel person.

Däremot kan det finnas ytterligare en gärningsman. Den misstänkte har ju bevisligen varit på brottsplatsen och har även gjort vissa medgivanden i de inledande förhören.
Citera
2022-07-17, 08:01
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berenpxx

Däremot kan det finnas ytterligare en gärningsman. Den misstänkte har ju bevisligen varit på brottsplatsen och har även gjort vissa medgivanden i de inledande förhören.

Har försökt förklara detta 100ggr redan, "medgivande" hos ett särbarn betyder noll.

Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Tänk om GM visar sig vara en svensk SDare?

Ja det skulle inte förvåna mig. Men bor som sagt var minst två pedofiler i området.
Citera
2022-07-17, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Om det framkommer att han är straffmyndig så är det väl socialtjänsten som kommer utforma straffet. Kan bli regelbundna samtal med socialsekreterare eller någon form av placering utanför hemmet.

Oj oj oj, regelbundna samtal!! Det verkar ju som om vår GM riskerar ett förskräckligt hårt straff! Tänk att behöva sitta och prata med en soctant minst en gång i veckan kanske!

Det var ju ett fall på en högstadieskola(?) i Lund år 2017 där en (svensk) tjej våldtogs av två 16-åriga killar som hade afrikansk bakgrund. Tjejen klarade inte av att gå kvar på skolan, men killarna fick gå kvar. Rektorn på skolan fick frågan om varför killarna inte hade blivit avstängda från skolan. Så här stod det i Kvällsposten:

Citat:
Jorgos Billis tycker att det är skandalöst att killarna fått gå kvar på skolan medan eleven som drabbats fått hemundervisning.

Skolans ledning har haft en annan syn på saken. I rektorns ögon är förövarna nämligen också offer.

- Alla tre är barn. Killen som nu blivit dömd har ju fått ett ganska kännbart straff och är på det sättet ett offer, säger rektorn till Sydsvenskan.

https://www.expressen.se/kvallsposte...kten-i-skolan/

Och vad var det då för ett hemskt straff som 16-åringen dömdes till, som gör att också han är ett offer? Jo, han fick väl ungdomstjänst eller ungdomsvård, så att han antingen skulle plocka lite skräp i stadens parker eller också skulle han prata några gånger med en soctant.

Visst är det förskräckligt att tänka sig!!!

(FB) Lund: Abdihafid döms för våldtäkt mot barn på 4H gård (Gunnesbo)
Citera
2022-07-17, 08:04
Medlem
Citat:

Osannolikt med ytterligare en gärningsman eftersom de allra flesta vittnar om att ingen ville umgås med den här killen (ren självbevarelsedrift kanske).
Citera
2022-07-17, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Fast Samnytt är ju ingen faktasida, så tills det finns verifierade uppgifter så kan man bortse från den dyngan. Dömdes ju nyss också för yttrandefrihetsbrottet grovt förtal.

Det där var ett mycket bra avslöjande av Samnytt.

https://samnytt.se/13-arige-monstret...-och-islamism/

Jag vill dock lägga till att det verkar som om Samnytt mest har tittat på bilderna på pappans(?) Facebook, inte att reportern har läst texterna som hör till. (Texten står väl på nåt språk som reportern inte kan läsa.)

Därför kan vi inte vara säkra på att pappan faktiskt gillar våldet i den video som Samnytt visar skärmdumpar från. Det kan ju i stället vara så att pappan postade den där videon för att visa hur hemskt det är i dagens Etiopien(?), så att familjen inte kan vara kvar där.
Senast redigerad av Egnatankar 2022-07-17 kl. 08:20.
Citera
2022-07-17, 08:08
Medlem
berenpxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Osannolikt med ytterligare en gärningsman eftersom de allra flesta vittnar om att ingen ville umgås med den här killen (ren självbevarelsedrift kanske).

Ja, han är onekligen en ytterst obehaglig typ. Här en bild från ett av hans TikTok konton:

https://ibb.co/ZzqKyXZ
Citera
2022-07-17, 08:17
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Hur lång tid tar det att slå fast monstrets ålder? Hur gammal är han troligast? 25-30 år?
Citera
2022-07-17, 08:27
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Jag hoppas faktiskt att det totalt tondöva myndighetssverige återigen trampar i klaveret och vi får en åklagare som faktiskt väcker åtal mot föräldrarna. Det skulle bli ett sällan skådat spektakel.
Får ibland känslan av att åklagare inte var de elever som gjorde bäst ifrån sig under juridikstudierna….
Citera
2022-07-17, 08:34
Citat:
Ja, han är onekligen en ytterst obehaglig typ. Här en bild från ett av hans TikTok konton:

https://ibb.co/ZzqKyXZ

Fy fan. Är han 13 så är jag Bellman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in