Citat:
Ursprungligen postat av
retiarius1
Känner som du. Har tänkt på denna lilla oskyldiga flicka flera gånger varje dag sedan detta hände.
Har också velat skriva hur jävla förbannad jag är över hela situationen men inte vetat vad jag ska skriva.
Man känner att vad man än gör, säger eller tycker så hjälper det inte, och det gör mig ännu argare.
Hade fanskapet inte varit här från första början så hade detta aldrig hänt.
Det räcker att jag snabbt ser monstret på bild med sitt vidriga flin så skjuter blodtrycket i höjden.
Men en dag kommer alla som varit delaktiga i att öppna landets gränser för allsköns kreti och pleti ställas till svars. Det är så otroligt många som bokstavligen har blod på sina händer. Jag undrar när folkets vrede kommer att vara tillräckligt stark för att gemensamt utkräva hämnd för alla som offrats på mångkulturens altare?
Och här svarar jag mig själv med att säga; nu gick 95% av svenskarna i taket över mitt fruktansvärda rasistiska uttalande. Usch och tvi, inte rasist men... Ja herregud, någon kan kalla mig rasist, främlingsfientlig, eller, Gud förbjude, rent av nazist! Det är nog bäst att hålla käften och följa resten av den bräkande fårskocken så jag inte blir utpekad på något sätt.
Med andra ord så anser de flesta att det är värt det.
Det är värt att offra våra barn. Lite mord, våldtäkter, knivhuggningar, förnedringsrån som filmas och kablas ut för alla att se, barn och ungdomar som räddhågset rör sig i skolkorridorer och bostadsområden, några tusen varje år, DET ÄR TYDLIGEN VÄRT DET, bara kör på som vi gjort i snart 50 år. Det går bara snabbare och snabbare nu, och det kommer bara att drabba fler och fler.