2022-07-14, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Undrar detsamma?

https://m.facebook.com/100001158693502/

Moster
Citera
2022-07-14, 18:57
Medlem
Skaraborg2s avatar
Hoppas verkligen att allt kommer att gå bra för flickan.

Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Tack för info. Därför inget nytt kommer fram.
Hoppas innerligt att flickan klarar
sig med sitt unga liv i behåll
🙏

Ja detta lär väl alla hoppas antar jag att hon klarar sig och att hon kommer att bli återställd.
Citera
2022-07-14, 18:58
Medlem
beheadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berenpxx
Ponera att det hade varit Niklas, 13 år, som hade gett sig på en 9-årig muslimsk flicka. Våldtagit, misshandlat och strypt henne.

Vi hade varit på randen till ett fullskaligt inbördeskrig idag.

Så sant. Då hade vänstern anordnat fackeltåg, insamlingsgalor, demonstrationer och kravaller. BLM hade bränt bilar, krossat rutor, kastat sten på polisen och misshandlat vita svenskar. SVT och landets journalister hade publicerat bilder på Nikla och skrivit spaltmeter om hur rasistiska alla vita svenskar är.

Nu finns det ingen vänsterpolitiker eller journalist som säger ett ont ord om negermonstret. Istället sprider de bilden av hur synd det är om honom och hur dåligt stöd han fått av samhället.

Fy fan så jävla vidriga alla vänstersympatisörer är.
Citera
2022-07-14, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Skitsnack! 95% av alla överfallsvåldtäkter och våldsbrott begås av kulturberikare! Detta är fakta.
Incels måhända ha en skev kvinnosyn men de begår inga såna här barbariska våldsdåd, utan de sitter framför tangentbordet och klagar bara.

Jag pratar inte om vanliga våldtäkter. Jag pratar om sexualmord och tortyrliknande våldtäkter. Alltså våldtäkter där gärningsmannen är ute för att döda och plåga.
Citera
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway5555
Flera diagnoser och det dåliga temperamentet gör att besten inte är långtifrån en hund. När en hund är aggressiv och bitit ställer man inga frågor utan gör den något så tar man den till veterinären eller gör det själv.

Inte lönt att läsa in grejer som inte finns där, visar sig besten okopplad på allmän plats igen så händer det grejer.
Nu är du väl negativ. Den här gossen kommer säkert sprida ljus och glädje över sin omgivning under resten av livet. En så godhjärtad liten ängel har så mycket gott att ge. Han vill säkert bara väl innerst inne.
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Elin Krantz mördades av den sadistiske våldtäktmannen Ephrem Tadele Yohannes , denne var också utav Etiopiskt ursprung, dömdes 2011 till 16 års fängelse, skulle därefter utvisas, med straffrabatt borde han väl vara frigiven nu, är han utvisad eller befinner sig denne galning kvar i vårt land, om jag inte missminner mig så hade han väl fru och barn vid tidpunkten för övergreppet på Elin, kanske har detta setts som en förmildrande omständighet för detta odjur att få vara kvar i vårt land .

Oklar status;
” Kriminalvården fattade den 21 april 2021 beslut att skjuta upp Ephrem Tadele Yohannes villkorliga frigivning med 6 månader. Ny dag för villkorlig frigivning infaller den 28 november 2021.
Han har avtjänat sitt straff och sitter nu på häktet i Göteborg i väntan på att bli utvisad.”
https://nordfront.se/elin-krantz-mor...bli-en-fri-man
Citera
2022-07-14, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Jag tror inte att det behövs i det här fallet eftersom hon mest troligt inte kan bli med barn än. Men hade det varit min 13-åriga dotter som låg medvetslös hade jag självklart sett till att hon fått det.

Du hade alltså dödat din dotters ofödda barn? Utan att ens höra hennes åsikt först? Mord kan aldrig accepteras! JA till livet!
Citera
2022-07-14, 19:02
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Nja, inte helt ovanligt att tjejer får mens och därmed är fertila vid 9-10 år.

Det är ovanligt, även om det blivit vanligare statistiskt, kanske pga att flickor från vissa andra länder utvecklas tidigare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenoe
https://m.facebook.com/100001158693502/

Moster
Tystad?
Citera
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truman1971
Någon som vet status på flickan? Någon sa att de har stängt av.....?
Vilken flicka menar du och vem sa det?
Citera
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
De har alltså hittat henne liggandes på magen med ansiktet i marken, om jag tolkar vittnesuppgifterna korrekt. Det var väl precis då han var klar med henne.

Samhället får aldrig glömma vad han gjort, hur han ser ut eller var han håller hus. Rättvisa måste skipas på ett eller annat sätt.

Stämmer ej. Han hade ju fått tag på någon gammal kärring det som avses med 2st i skogen.

Allt tyder på att han är oskyldig. Eller kärringen kanske stod och såg på och applåderade våldtäkten innan dom gick ut på cykelbanan? Dessutom hade hon med rena kläder åt honom.
Citera
Medlem
beheadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Det är så äckligt att se och läsa att media och vänstern precis som vanligt skiter i flickan och brottet i sig, man skiter i utvecklingen i landet till förmån för ens egna vidriga politik. Man gnäller om hur synd det är om gärningsmannen, hans livssituation, att folk hatar honom vilket man naturligtvis ska göra om man har sina sinnen i behåll. Man hade helst sett att han fått bo kvar, inget hänt honom och att allt varit som vanligt. Man hade hellre flyttat på henne genom tvång för att slippa drabbas av liknande saker igen, helt garanterat. Han har redan attackerat andra kvinna och andra barn upprepade gånger som det beskrivits. Så jävla vidrigt att man låter det fortsätta, både politiskt och i det individuella fallet.

Hade det varit en 13-årig svensk pojke som våldtagit och brutalt misshandlat en 9-årig mörkhyad invandrarflicka så hade media och vänsterpolitiker hetsat fram en lynchmob mot inte bara pojken utan även alla vita svenskar. Man hade spridit hat, hot och våld mot sverigedemokrater.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in