2022-07-14, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xiiter
Men bilden kom ut i måndags borde inte det då tyda på "nästa" måndag?

Mamman la ut bilden under helgen och skrev lång väntan till måndag, alltså måndagen som varit
Citera
2022-07-14, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
På vilket sätt får du en varning från skolans sida till att tro att det är högst osäkert att monstret ens är medveten om konsekvenserna av sitt handlade? Det ena har ju inte ens med det andra att göra. Eller menar du att det är odjurets brist på konsekvensanalys som skolan varnat för? Sedan är hans medvetenhet över konsekvenser helt sekundärt, det är inte honom som det är synd om. Inte det minsta.

Eftersom han gick i eller på särskola, så är det osäkert om han ens fattar/fattat konsekvenserna av sitt handlande. Vem det är synd om behöver vi inte ens frågasätta. Men det är absolut inte killen det är synd om, utan snarare offret.

Skolan har tidigare gått ut och varnat för den store pojkfan med problem i huvet, men ingen tycks ha lyssnat. Nu ligger det en flicka nersövd för att ingen lyssnade på varningen.

Rätta mig gärna om jag har fel, men hade inte pojkfan förekommit tidigare i något överfall eller liknande ?
Citera
2022-07-14, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Jag menar inte just i detta fall. Utan det är incelsmän Med sjuk kvinnosyn man ska passa sig för. Det större risk att en kvinna våldtas och misshandlas och mördas i skogen med en sådan än en mörkhyad man.

Skitsnack! 95% av alla överfallsvåldtäkter och våldsbrott begås av kulturberikare! Detta är fakta.
Incels måhända ha en skev kvinnosyn men de begår inga såna här barbariska våldsdåd, utan de sitter framför tangentbordet och klagar bara.
Citera
2022-07-14, 18:39
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Du tycker inte själv det är lite märkligt? Inga spår på MGM trots att han nyss nästan slaktat henne?

Det är inte det minsta märkligt. Du pratar som att han haft kniv med sig eller som att han suttit och matat slag på ett enda ställe. Han har sparkat och stampat och slagit, samt strypt henne. Om du slår eller stampar någon i huvudet så sprutar det liksom inte blod kors och tvärs, såvida du inte främst fokuserar på området kring näsa och mun. Om du såg bilderna, så har mongot tillfogat våld fördelat över hela kroppen.
Citera
2022-07-14, 18:39
Medlem
Hopps ni har rätt. Men nog borde benen vara föremål för splatter?? Nåja, om aset är skyldig hoppas jag att helvetet väntar på mongot. De har fan inget konsekvenstänk från den kontinenten
Citera
2022-07-14, 18:40
Medlem
supremanics avatar
Citat:
Du tycker inte själv det är lite märkligt? Inga spår på MGM trots att han nyss nästan slaktat henne?

Det är inte omöjligt att han varit iväg och tvättat av sig. Kanske även bytt om. Det var ju ca 2.5 timmar som flickan saknades så tid för detta fanns nog.
Citera
2022-07-14, 18:41
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mkgin
Är det bara jag som tvivlar på att pojken verkligen är ”utvecklingsstörd”?

Tänker att detta kändes väldigt utstuderat och bestialiskt in i minsta detalj.
Känns som en psykopat ut i fingerspetsarna.

Hade faktiskt en släkting långt bak som njöt av att dra av byxorna från tjejer och flinade.
Han hade också sparkat hundar i magen och skrattat när han blev tillsagd, en riktig psykopatjävel, han är död idag tack o lov.

Därför tror jag att denna kille Ab*shi har nåt liknande..
Utvecklingsstörd, nja…
Tror att de kan ha satt killen i särskoleklass mer för att han var ett ”problembarn” och det kändes smidigast för skolan.
Men vad vet jag…

Jag gissar nu, känner inte gm och hans familj.

Det kan vara trådsanningar men både gm och hans mamma OCH ett syskon sägs i tråden ha funktionshinder, då är det nog en genetisk åkomma som troligen sitter på x-kromosomen. Som fragil x eller liknande.

Fast det förhindrar ju inte en personlighetsstörning ovanpå det.
Citera
2022-07-14, 18:41
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Han är ju mörkhyad vilket gör att blodstänk inte syns så bra, och han kan ha haft mörka kläder på sig.

Mycket kan här. Klart det syns om han dessutom har våldtagit henne. Inte bara blod som avses här. Våldtar du någon i skogen bör du får smuts på dig och kläderna. Men ni kanske tror ett särbarn är så smart att han gick hem, duschade och bytte om för att ge sig ett alibi?
Citera
2022-07-14, 18:42
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xiiter
Men bilden kom ut i måndags borde inte det då tyda på "nästa" måndag?
Kom ut tidigare än så, själv såg jag den på fredagen den 8:e.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Men ge dig, klart hon inte har. Finns minsta risk att hon skulle kunna bli det så ger sjukvården själkvart dagen efter piller som till alla våldtagna

Man kan väl inte ge "dagen efter piller" till någon som är medvetslös?? Och vad jag vet finns det väl ingen rutin att ge såna piller till alla som blir våldtagna.
Citera
Medlem
Citat:

Vi får väl se om utredningen hittar DNA-spår från grabben i flickan.
Citera
Medlem
Krimkolls avatar
Det är så äckligt att se och läsa att media och vänstern precis som vanligt skiter i flickan och brottet i sig, man skiter i utvecklingen i landet till förmån för ens egna vidriga politik. Man gnäller om hur synd det är om gärningsmannen, hans livssituation, att folk hatar honom vilket man naturligtvis ska göra om man har sina sinnen i behåll. Man hade helst sett att han fått bo kvar, inget hänt honom och att allt varit som vanligt. Man hade hellre flyttat på henne genom tvång för att slippa drabbas av liknande saker igen, helt garanterat. Han har redan attackerat andra kvinna och andra barn upprepade gånger som det beskrivits. Så jävla vidrigt att man låter det fortsätta, både politiskt och i det individuella fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in